Jump to content

vend vähk

Moderaatorid
  • Content count

    10,222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    109

Everything posted by vend vähk

  1. Kreatiin

    Tere! Mina kasutasin kreatiini alguses regulaarselt ettekirjutatud kogustes, aga hiljem loobusin sellest plaanist ja hakkasin ebaregulaarselt kasutama ning avastasin, et vähemalt minu jaoks toimib asi paremini. Ega siin ei olegi mõtet sellel teemal vaielda! Igaüks võiks ise järgi proovida ja oma kokkuvõte teha saadud tulemustest! EDU!
  2. Kulturismi maine

    Kulturismi maine... See maine on paljuski meie enda teha. Paljud kritiseerijad on tavaliselt hädas oma isiklike probleemidega ning kulturismil kui spordialal ei ole sellega mitte mingit pistmist. Kahjuks on need neetud 80-date Astalavista filmid jätnud sügava jälje ja tobeda ettekujutuse atleetvõimlejatest siiani!
  3. treening

    rõuk! Aga selles koolis ikka kehalise kasvatuse õpetaja on? Kui saladus ei ole, siis mis kooliga on tegemist?
  4. Menyy

    Tere spaniard! Jah, selle menüüga on alati mingi jama. Võistlusvälisest menüüst ma erinevatel põhjustel ei räägiks sõnakestki, aga niipalju võin öelda, et see erineb võistluseelsest toitumisest nagu öö ja päev... Enne võistluseid piiran oma toitumisest soolad ja rasvad pea-aegu täielikult. Ka süsivesikuid olen hakanud oluliselt piirama. Pool tundi tagasi sõin keedetud kanafileed ja näksisin värsket tomatit peale. Joogiks kasutan nüüd paljukiidetud Fat burnerit. Õhtul läheb ilmselt natuke keedetud aedvilja ja rasvata piim toidulisanditega. Ega siin just palju mänguruumi ei ole, aga toitumise koha pealt tuleb iseenda vastu aus olla ja konsentreeruda rohkem oma eesmärkidele. Kuna minu kehakaal on endiselt 86-87 kg, siis loomulikult pean veel mingisugused äärmuslikud meetmed kasutusele võtma, et novembriks kaal 79-le kukuks... Elame-näeme!
  5. Ranne

    Mulle tekkis 16-17 aastasena valu paremasse randmesse ja siiani käin selle käe randmekaitsmega trennis. Valu annab tunda siis, kui kaitset peal ei ole ja teen harjutusi sirge kangiga, mitte V-kangiga.
  6. maailma pikeim kulturist?

    "Trooja" filmi alguses võitles peategelasega mingi jube koll. See võis ka üle 2 meetrine olla. Võimalik, et tegemist oli mingi filmitrikiga.
  7. Öösel joomine

    !!! 1. Ära söö enne magamaminekut soolaheeringat! 2. Keera ööseks radiaator kinni, et ei higistaks. 3. Kui ikka öösel juua tahad, siis joo vett!
  8. trapets

    Tere! See on päris tavaline nähtus, et noortel ja algajatel üks kehapool mingitel põhjustel teisest alguses märgatavalt suuremaks paisub- tavaliselt just tugevam pool. Kui mina 15 aastaselt alustasin, siis avastasin, et minu vasak käsi on oluliselt tugevam kui parem ning kuna sellel ajal oli koolis poiste seas 32 kg-st sangpommi korduste peale rebida-tõugata, siis mina ikka esinesin oma vasaku poolega kuni ükskord pidin arsti juurde minema ja seal arst oli väga üllatunud, et miks mul vasak pool paremast oluliselt suurem on? Ilmselt sattuseid need jõu- ja ilunumbrid kokku kasvuajaga ning tulemus oli käes. Pärast seda soovitati mul hakata treenima mõlemaid kehapooli võrdselt või isegi paremat poolt natuke kaasa aidata ning kulus mitu aastat, kui sain proportsioonid paika.
  9. kõht

    to agent: Kaua sa juba kõhulihast iga päev oled treeninud ja kas selle lihasgruppi kuju on alaliselt nähtav?
  10. kõhu külgmised lihased

    to mait00: Kirurgiliselt on võimalik väga palju muuta! Kunagi nägin mingisuguselt saksa kanalilt kuidas üks paks karvane mees karvadest siledaks aeti ja kogu rindkere nahaalune plastikust rinna ja kõhulihast täis topiti. Pärast saadeti veel jurakas solaariumisse ka. Visuaalselt oli lõpptulemus päris hea, aga ausalt öeldes ei kujuta ette, mis sellest mehest edasi sai. Parem on siiski natuke ebasümeetriline Tarzani keha jõusaalitreeningutega saavutada kui ideaalkeha plastikust
  11. kaal vs raskused

    Tere pumper! Jah, minul on see küll nii, et kui kaotan kehakaalust umbes 10 kg, siis on seda ka kohe tunda lõuatõmmetes ja kõhulihaste treenimisel. Samas kahaneb ka koos kehakaaluga jõud ja lisaraskuste lisamine ei tasu ära. Parem siis treenida suuremate seeriakordustega ja veel intensiivsemalt. Kuna minu treeninguprogramm on suunatud ennekõike body-fitnessile, siis käin ka jooksmas ja jooksurajal on küll kergem kehakaal kasuks!
  12. Minu kava + sellega seonduvad küsimused.

    to Old Man: Minu esivanematest ei ole sportlastest haisugi:-)))) Ometi imetlen siiani oma isa, kes oli minuvanusena minust oluliselt tugevama kehaehitusega. Mõnedele on lihtsalt looduse poolt antud, aga paljudel juhtudel ei oska nad sellega midagi peale hakata!
  13. Minu kava + sellega seonduvad küsimused.

    Tere conan! Ideaalset treeningukava ei ole. Väga palju sõltub muudest teguritest. Näiteks toitumine, geneetika jne. 1. Ülepäeviti võib jõusaalis käia küll! Ka mina alustasin 3 x nädalas. 2. 2-3 kiloste hantlitega ei ole kodus erilist mõtet puhkepäevadel treenida. 3. Esialgu võiks korduste arv seerias selliseks jääda. Nüüd küsin mina mõned küsimused sinult: 1. Kas sa treenid ka nädalavahetustel? 2. Kui suur on sinu seeriate ja harjutuste vahe(min) 3. Kas massikasvatamiseks oled teinud muudatusi ka toitumises? 4. Sinu praegused mõõdud(pikkus, kaal) ?
  14. vend vähi andmed?

    to j6ujunn: ümbermõõtude vähenemine ja suurenemine sõltub paljudest erinevatest teguritest. Minul ümbermõõdud igal juhul vähenevad, aga see ei tähenda, et sinul võib sama korduda kuna sa oled selle alaga nii vähe tegelenud ja kaalu alanedes ja õige toitumisega võib sinu lihas hoopis paisuda.
  15. Ületreening

    Kõik sõltub ilmselt treeningust ja spordialast. Sport peaks siiski potentsile ikka positiivselt mõjuma!
  16. vend vähi andmed?

    to Rambo vend: Usu mind, kõhulihaste asemel oli üks paks karvane naba- muud ei midagi. Kõhulihased on jälle nähtavale tulnud viimase nädalaga!
  17. Kuidas toituda/valmistuda enne cooperi testi

    Tere! Igasugusteks testideks ja muudeks vastupidavusüritusteks on ettevalmistamine individuaalne. Ise olen juba kolmandat nädalat võistluseelsel dieedil ja selle ajaga olen viinud soolade ja rasvade hulga menüüs miinimumini. Ootamatult tuli mulle pühapäeva hommikul kutse osaleda rattamaratonil (63 km maastikul). Jõudsin kohale viimasel minutil ja siis kõlas ka kohe stardipauk... Terve raja läbisin umbes 3 tunniga ja mul ei olnud kaasas ei joogipudelit, ega kiluvõileiba... Ainult ühe korra jõin mingisugust spordijooki 18 km enne fini?it joogipunktis. Ei tekkinud mul krampe ega lihasvalu ei sõidu ajal ega ka pärast seda. Selle sõiduga kaotasin umbes 3 kg kehakaalu. Rattaga sõidan harva ja nii pikka distantsi sõitsin elus esimest korda. Dieediväliselt on mul ikka vahel kohustuslikud Kaitseväe testid ja siis on küll järgmisel päeval nii mõnigi lihas valus. Järgmiseks üldfüüsiliseks testiks ongi mul plaan nädal enne piirata soolade ja rasvade tarbimist, et katsetada, millist effekti selline tegevus annab. Loodan, et positiivset. Siinkohal oleks huvitav teada, kuidas valmistus viimaseks rattamaratoniks Marek Kalmus? Ka tema võttis sellest sõidust osa ja kuuldavasti päris hea ajaga!
  18. teie arvamus huvitab!

    Tere! Viimastel Eesti karikavõistlustel kulturismis ja fitnessis panin tähele, et meeste lõppfinaali pääsesid ainult kulturismi parimad ja body-fitnessi paremikku sinna välja ei kutsutud. Loomulikult rahvusvahelistel võistlustel ei olegi võimalik, et body-fitnessi meister läheb kulturismi finaali, aga kuna Eestis on neid võistlejaid vähe ja tase suhteliselt madal, siis võiks ju 1-2 BF meest ka kulturismi finaalis osaleda. Umbes 80 kg-se võistlejana on mul veel võistluspäeval valida, kas ma lähen body-fitnessisse(79 kg), -80 kg kulturism või -90 kg(+80 kg). Tunni ajaga on reaalselt võimali selle 1 kg-ga mängida. Kui ma lähen body-fitnessisse, siis hetkel ei ole mul lootustki kulturismi finaalis pääseda ja ausalt öeldes see mõjub motivatsioonile halvasti. Mina arvan võistlejana, et oleks tore, kui Eesti võistlustel tuldakse BF parimatele vastu ja lastakse nad ka finaali. Omalt poolt arvan, et nende meeste finaalis osalemine annaks kogu üritusele vürtsi ja finaalis oleks tihedam rebimine ning pealtvaatajatele rohkem elamusi. MIDA ARVATE TEIE?
  19. teie arvamus huvitab!

    Reeglitest. Kui palju võib olla IFBB reeglite järgi ühes kaalukategoorias võistlejaid? Kas ainult 1-2-3 on üldse lubatud??? Kui oleme nende reeglite suhtes silma kinni pigistanud, siis võiks seda body-fitnessi kategooria paremate (või ainult võitja) finaali kutsumist Eesti võistlustel siiski kaaluda. Rohkem ei kavatse selles küsimuses sõna võtta. Mind huvitab ainult arvamus, mitte faktid.
  20. vend vähi andmed?

    Tere! Jah, see küsimus on juba aastatega väga tuttavaks saanud ja ma nüüd püüan vastuseks midagi improviseerida. Nimelt alustan selle ümbermõõtude teemaga natuke kaugemalt. Paar nädalat tagasi oli minu kehakaal üle 90 kg... Tänaseks päevaks on kehakaal 84 kg ja novembriks eeldatavasti alla 79 kg. Küsimus: Kui palju mõjutab üle 10 kg-ne kaalumuutus ümbermõõtusid erinevates kehapiirkondades? Vastus: väga palju! Kui ma üle 90 kg-selt olin päris paistes ja vett täis, siis võib julgelt lisada kõikidele mõõtudele vähemalt 3-4 cm. Mittevõistleja seisukohalt on ehk just need mõõdud tähtsamad, aga kahjuks mina võistlusvälisel ajal ennast ei mõõda. Kevadel sai ühele huvilisele paar päeva enne IFBB euroopa meistrivõistluseid ülakeha mõõdud võetud ja siis oli rinna ümbermõõt 115 cm, talje 80 cm ja vasak biic 43,5 cm. Jalgade kohta andmed puuduvad, aga kui vaadata minu võistluspilti, siis visuaalselt võib seal ju mingid mõõdud määrata. 15-16 aastaselt oli mullegi väga tähtis, et kui palju on minu muskli läbimõõt ja kui palju erineb see minu eakaaslastest. Hea tahtmise juures ja treeningkava täielikult muutes võib ju samuti Eesti võistluslaval publikut 46 cm bicepsiga rõõmustada, aga see lööks paigast proportsioonid ja rahvusvahelistel võistlustel kaotaksin selle pärast ilmselt kohtasid. Fitnessis ja body-fitnessis on tähtsamal kohal siiski reljeef ja proportsioonid, mitte massi suurus.
  21. treening

    Kodus treenimisega on ikka nii, et võimalused on piiratud, puudub treener ja võistlusmoment. Kui vähegi võimalik, siis alusta treeninguid ikka mõnes jõusaalis. Kui tõesti ei ole võimalik jõusaali külastada või elad sellises kohas, kus korralikud spordisaalid puuduvad, siis rinna treenimisele annab ka palju juurde kätekõverdused erinevate nurkade all, samuti erinevate seeriatega- näiteks: 20 kordust, 30, 40, 30, 20, 10 kordust kuni pooleteiseminutiliste vahedega. Pärast sellist maratoni võib teha hantlitega "lendamist".
  22. Vend Vähi treeningkava

    Vahel teen, aga põlveliigesed ei ole kõige tugevamad ja eelistan siiski masinaid. Oma noore elu jooksul olen neid põlveliigesteprobleeme küllalt näinud. Parem karta kui kahetseda!
  23. Vend Vähi treeningkava

    Vastan: 1. Selga treenin lihtsalt järele kuna seda on mulle palju ette heidetud ja visuaalselt on see lihasgrupp ju ka väga oluline. Kevadeks olin pool aastat selga intensiivsemalt treeninud ja see ei jäänud ka kõrvalseisjatele märkamatuks. 2. Kõhulihast treenin iga päev ja sellest olen siin fitness.ee-s ka pikemalt kirjutanud ja põhjendanud. 3. Seerias on kordusi 8-12 ning alati alustan kergemalt ja siis lisan raskust juurde. 4. Selle kava järgi ei pea kindlasti treenima 4 päeva järjest! Lihasgrupid on jagatud enam-vähem võrdselt ja sellist programmi võib ka kasutada 3 korda nädalas (näiteks: 1 NÄDAL- 1p, 2p, 3p. 2 NÄDAL- 4p, 1p, 2p. 3 NÄDAL- 3p, 4p, 1p... jne)
  24. Võistlused

    Tere! Ilmselt pead silmas kulturismivõistluseid. 14 ja vanemad saavad ennast tõestada noorte klassis novembris toimuvatel Eesti meistrivõistlustel! Vaata infot!
  25. Mr. Olympia 2005

    Ei hakka oletama! Nagu igal aastal kõik mehed lubavad Ronniet hirmutada, aga üritus lõpeb nii nagu alati:-) Elame-näeme.
×