Jump to content

vend vähk

Moderaatorid
  • Content count

    10,222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    109

Everything posted by vend vähk

  1. Tere

    Tere killu88! Kui sul väga isiklikke küsimusi ei ole, siis saaksid ju julgelt siin küsida, sest peale sinu on kindlasti ka teisi, kes soovivad body-fitnessist rohkem teada saada!
  2. Airoobne

    Tere inside14! Body-fitnessis on suure lihasmassi asemel tähtsamal kohal reljeef ja proportsioonid. Minu treeningu eripäraks on olnud viimasel ajal tugev aeroobne treening nii jooksurajal kui velotrenazööril. Sellise treeninguga kaotan küll massi, aga saavutan oluliselt reljeefsema vormi! Miks? Lihasel on vaja puhkust, aga sellise treeninguga(iga päev jooksu 5-6 km ja pärast rattaga koormustest) massi ei arenda. Keha on liiga kurnatud selleks, et lihast kasvatama hakata. Võistlusprogrammi välisel ajal, kui ei ole vaja nii intensiivselt valmistuda, ma loomulikult võtan kaalus juurde, aga seda siiski ilmselt toitumisest ja pinge langusest. EDU!!
  3. Tere Cati! Spordisaali siin osatakse kindlasti soovitada, aga sa ei ole täpsustanud, mis linnas sa elad? Jõusaaliga on nii, et pead täpselt teadma, milline on sinu eesmärk ja oled selle eesmärgi nimel valmis intensiivselt treenima, siis on ka treenerite huvi sinu arengu vastu suurem. Seda ei maksa kunagi lootma jääda, et esimese treeningunädala lõpuks on kehaga juba suured silmnähtavad muudatused toimunud. See protsess võtab rohkem aega... Lisaks treeningule pead muutma toitumist ja vajadusel ka elustiili... EDU!
  4. kysimus

    to OldMan: Eksimine on inimlik!
  5. mida tarbida?

    Tere -petz-! Jõud areneb vastavalt sellele, milline on sinu treeningprogramm ja lihas kasvab aastatega, mitte nädalate ja kuudega. 1. On sul treener? 2. Kaua oled juba jõusaalitreeningutega tegelenud? 3. Mitu päeva nädalas treenid? 4. Milliste spordialadega oled varem kokku puutunud? 5. Oled sa tutvunud fitness.ee kaupluses pakutavate toodetega?
  6. kysimus

    Tere j6ujunn! Sellisele küsimusele on küll raske vastata, kuna ma ei tea: 1. Kaua sa oled varem jõusaalitreeningutega tegelenud? 2. Kas oled ka varem mõne spordialaga seotud olnud? 3. Sinu vanus, piikus ja praegune kehakaal? 4. Millises spordiklubis treenid? Ole hea, vasta nendele küsimustele! Edu!
  7. Mis päeval peaks...

    Tere Mart1n! Alguseks on sinuvanuselt tõesti normaalne 3 korda nädalas treenida ning soovitavalt treeneri juuresolekul. E,K,R on hea valik. Tore oleks kui mõnel jõusaalivabal päeval ka aeroobse treeninguga tegeleksid. Kui sul ei ole veel oma kindlat treeningkava, siis vaata kindlasti siin otsingust treeningkava algajatele! Muide, 2x2 meestel tavaliselt ikka on päris palju jõudu, ära usu seda, mida naised saunas räägivad! EDU!
  8. Massi suurendamine

    Body fitness! Kuna see spordiala on suhteliselt uus, aga perspektiivikas, siis usun, et raamatud ja muu erialane kirjandus on rohkem tulevikumuusika. Praegu proovime siin oma jõududega huviliste küsimustele vastata ja mis siin salata- töö käigus seda spordiala paremini tundma õppida! Edu jõusaalis ja jooksurajal!
  9. küsimus

    Tere inside14! Baasharjutused on iga lihasgrupi kõige olulisem harjutus, millele lisanduvad siis juba treenitava lihasgrupi täiendharjutused. Näiteks: Seljale tõmbed laia haardega. Jalgadele kükid kangi või masinaga. Rinnale lamades surumine. jne, jne.
  10. küsimus

    Tere! Jah, eks see algajate kava sõltub paljuski raskustest, treeningintensiivsusest ja muudest asjaoludest. Soovitav oleks siiski keskmiselt tõesti 2-3 kuud selle kava järgi treenida enne kui edasijõudnute programmiga tegelema hakata. EDU!
  11. Massi suurendamine

    Tere Body fitness! Nagu ma aru saan, oled võtnud oma keha arengu eesmärgiks saavutada fitnessi ja body-fitnessi vorm. Hea, kui noorel mehel on eesmärk!!! Siin on sulle küll nõu antud erineva toitumise kohta, aga ega see kehakaal sul nüüd ka paari kuuga kohe 10 kg juurde ei tule! Kui mina alustasin 15 aastaselt, siis olin paar aastat päris peenikene poiss ja mingil hetkel toimus kasvuea kokkulangemisega suurem pööre ja kehakaal suurenes oluliselt kiiremini, kui eelmiste paari aastaga, kuigi treeningkava ja toitumine olid põhimõtteliselt samad. Kui sinu toitumises on tõesti päevas umbes 150 grammi valku, siis on see loomulikult super ja mina isiklikult soovitan sellist toitumist jätkata. Kui tunned, et rohkem ei ole võimalik omale valku sisse ajada, siis ära hakka ennast piinama. Mis siin salata- valk on siiski ka piisavalt kulukas ja päevad läbi tuunikalast toitumisest saab päris ruttu isu täis ja see mõjub ka noore sportlase motivatsioonile masendavalt. Kui sa toitud õigesti ja oma kurvastuseks näed, et ainult kõhulihas on hästi nähtav, siis ära heida meelt! Sa pead omale lihtsalt uue treeningprogrammi koostama ja võimalik, et ka seeriate intensiivsust natuke lisama. Kui on probleeme südamega, siis loomulikult soovitan rääkida ka spordiarstiga- väike konsultatsioon ei tee kunagi paha! EDU!
  12. Vend Vähk

    Tere Andreas! Paljudel inimestel arenevad osad lihased oluliselt kiiremini ning selleks on vaja teha muudatusi oma treeningprogrammis, et teisi lihasgruppe järgi aidata. Olen eelpool kõnelejaga nõus, et kodustes tingimustes oleks kõige mõistlikum rinnalihaseid treenida kätekõverdustega, aga see trenn võiks olla suuremate seeriatega ning võimalikult väikeste pausidega. Kui võimalik, siis soovitaksin sul siiski treenida spordisaalis mõne asjaliku treeneri käe all.
  13. Jook peale trenni ?

    WinchesterMan! Jah, ikka sobib, aga Arctic Spordi joogid on vast paremad ja kasulikumad:-)
  14. küsimus biitsepsi kohta

    Tere püss! Mul endal sama probleem juba aastaid ja kui valutama hakkas, siis ei saanud enam sirge kangiga treenida. Sellest ajast peale hakkasin treenima randmekaitsmetega- eriti mugavad ja kindlad on randmekaitsmetega jõusaalikindad! V-kangide nurk on erinev ja kuna ma ise treenin erinevates saalides, siis saan vahelduseks treenida erinevate V-kangidega. Ausalt öeldes väga suurt vahet ei ole- kas treenid sirge või V-kangiga. Bicepsile teeme ju tavaliselt veel ka hantlitega harjutusi.
  15. Küsin siis Vend Vähilt!

    Kaspar! Kui tahad teada, kus asub Keilale kõige lähem spordiklubi, siis tee foorumisse uus teema, sest mina ei oska sulle selles suhtes nõu anda! Teema pealkirjaks võid panna: Spordiklubi Keilas või Keila lähedal??? Usun, et kohalikud oskavad sind selles suhtes siin paremini valgustada
  16. toiutumine

    Tere Rõuk! Ise oled oma võistluseelse dieediga kaotanud 10 kg ja kui veel paar nädalat tagasi oli kõhulihase asemel mingi sile karvane naba, siis tänaseks on kõhu reljeef juba võistlusvormi lähedane, aga ma pean veel jalad samasse vormi suutma viia ja selleks läheb veel 2-3 kilo miinustesse... Loomulikult on sellise kaalualandamise aluseks meeletu tahe ja vastupidamine oma eesmärgi nimel. Tänagi oli sõbral sünnipäev ja kui teised kugistasid kartulisalatit ja grillvorstikesi, siis mina olin õnnelik vaagnalt leitud sibulõuna üle! Lihtsalt peab üle saama oma nõrkustest. Ma toon sulle küll näited selle spordiala(bodyfitness) äärmustest, aga jutu eesmärk on siiski valgustada sind tahtest oma väljanägemist oluliselt muuta ja kui palju on selle nimel vaja pingutada. Paljud teevad selle vea, et söövad mingit valgupulbrit ja treenivad ainult kõhulihast ja imestavad, et miks küll kõhulihas ikka nähtavale ei tule? Treeningintensiivsus peab olema väga suur ja üldfüüsiline, et liigsetest kilodest vabaneda. Täna alustasin oma treeningut sissejuhatuseks umbes 5 km jooksuga, lisaks poolteist tundi jõusaali, lõpetuseks kõhulihase eraldi programm... Terve treeningu jooksul kaotasin umbes 1,3 kg! Viimased päevad olen toitunud põhiliselt maitsestamata keedetud kanafileest värske tomati ja keedetud brokuliga. Lisaks rasvata piim proteiinilisanditega. Sinul ilmselt ei ole eesmärki ennast võistlusvormi ajada, aga olulisi muutuseid oma toitumises peaksid ikka tegema, kui õllekõhust vabaneda soovid. Toitumisest on siin päris pikalt kirjutatud ja usun, et antud küsimuses on otsingust abi! EDU!
  17. Küsin siis Vend Vähilt!

    Kaspar!!! Seda kodus treenimist olen ma oma elu jooksul küll ja küll kuulnud ja isegi katsetanud, aga see on üks suur enesepetmine, sest puudub võistlusmoment ja mis siin salata- ega ikka ei viitsi küll üksinda väga palju pingutada. Tore, kui sul on mõni sõber, kes tahab sinuga koos oma väljanägemist parandada ja saate koos trenni teha.
  18. Küsin siis Vend Vähilt!

    Tere Kaspar13! Kui sa tõesti 12 aastaselt oled umbes 60 kg, siis tundub, et oled ikka parajalt priske mehemürakas! Nii noorelt mina isiklikult ei soovita sul jõusaalitreeningutega alustada, aga sellised lihtsamad spordialad on alati teretulnud! Mina tegelesin 13-14 aastaselt usinasti karatega ja selles spordialas oli piisavalt palju liikumist ja higistamist nii noorele mehele! Erinevalt nendest kaugetest aegadest on tänapäeval võimalus noortel spordipoistel-tüdrukutel enda energiavarusid täiendada ka toidulisandite ja energiajookidega. Selle karate tõin sulle lihtsalt näiteks, aga selliseid liikumisrohkeid spordialasid on piisavalt- tuleb ainult omale sobilik välja valida! Toidulisanditest nii noorele mehele võib sulle täpsemalt kindlasti rääkida Robocopi kaupluse meeskond ja üheskoos sulle sobiva välja valida!
  19. Bitsepsi ümbermõõt

    bacardi Postitatud: 5 Oct 2005, 21:09 vanus:15 kaal:71-72 Biits:37, täna just mõõtsin ja ei olnud pumbatud ka:) mul pilt ka siin rates üleval, kui kedagi huvitama peaks:D Kõvasti üle keskmise! Tubli, jätka samas vaimus!!!
  20. Bitsepsi ümbermõõt

    to Savage: Palju sul tuttavaid 17 aastaseid noori on, kelle käsi on 35 cm? See on Eesti kulturismi mõistes tubli keskmine!
  21. Bitsepsi ümbermõõt

    Palju õnne!:-)
  22. Kus trennis käid ja kus elad???

    Tallinnas Reval-Spordis ja Tartus Kõrgema Sõjakooli, Tartu Ülikooli ja Avancia klubi jõusaalides.
  23. Tervist

    Tere AndreasAndreas! 1. Arvatavasti oled nüüd jõusaalist mitu kuud eemal olnud ja kui soovid uuesti jõusaalitreeningutega alustada, siis soovitan alguses tagasihoidlikult alustada algajate kavaga, kuna siis on ka traumade oht väiksem ning lihas saab koormusega harjuda. 2. Proteiini võid tarbida küll, aga massilisajaid soovitan kasutama hakata siis, kui oled juba edasi läinud edasijõudnute kavale. Kehakaalu ja lihasmassi suurendamisest on siin pikalt jutt olnud ning Robocopi poest leiad omale kindlasti sobivad toidulisandid ning asjaliku soovituse vastavalt sinu lihastüübile! 3. Enda treeningukava olen siin portaalis ka välja pannud ja otsingust leiad selle kergesti. Mis muud, kui kiiresti trenni ja edu!!!
  24. Jõusaalid Tartus

    Tere! Mina soovitan sul kõik need klubid oma silmaga üle vaadata ja siis ka kokkuvõte teha, sest nii on kõige kindlam! Kõikidel nendel saalidel on oma plussid ja miinused. Kui on aega ja viitsimist, siis võiksid nende saalide kohta natuke rohkem uurida! EDU!
  25. peale-sünnitust

    Tere! Ei ole ise küll sünnitamisega tegelenud, aga olen näinud neid naisterahvaid, kes samuti peale sünnitust on olnud hädas kehakaalu olulise suurenemisega ning osad nendest on käinud spinningus kilosid maha võtmas ja ausalt öeldes on need inimesed päris kiiresti oma endise vormi taastanud. Kahjuks ei oska öelda, kas nad ka peale spinningu veel millegi muuga(nt aeroobika) tegelesid.
×