Jump to content

Rambo vend

Kasutajad
  • Sisu loend

    550
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

Rambo vend viimane päevavõit oli June 8 2016

Rambo vend's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

30 Jagab matsu

Rambo vend

  • Tase
    Tegija
  • Sünnipäev 29.09.1975

Viimase Profiili Külastajad

4 251 profile views
  • SKG

  1. Saalitreeningust taastumine

    1kg nädalas rasva arvelt alla võtta on väga karm dieet, enesetunne peabki sitt olema koguaeg. Proovi paari kolme päeva tagant lisaks suurem süsivesikuhunnik sisse keerata, näiteks korralik kogus pastat, aga rasvavaese kattega. trennipäeval proovi kogu kulutatud kaloraaz tagasi süüa, suur süsikurikas toidukord peale trenni.
  2. Miks sa selliseid asju ühildada tahad? Maratoni läbimine tänapäeval on enamuse jaoks saada linnuke kirja ja medalist pilt facebooki. Aeg ei oma tähtsust, pool maad kõnnitakse läbi. Mõni teeb seda ainult paari kuu jooksutrenni pealt. Kui ikka väga isutab, tee see maraton ära ja keskendu seejärel jõusaalile, kuna trimmis ülakeha jaoks on ikka tunduvalt suuremat pühendumist vaja.
  3. Vend Vähk. Motivatsioon ja EKV 2017

    Netis liigub palju infot naturaalselt maksimaalse reaalse lihasekasvu kohta. Üldiselt nõustutakse numbriga pikkus ´miinus 100. Ehk siis 175 cm meesterahvas suudab naturaalselt kasvatada endale niipalju lihast, et võistluskonditsioonis (rasvaprotsent 5-6) kaaluks ta 75 kg. Kuna sa oled 100% puhas sportlane, siis mida sa arvad sellisest valemist? Kui seda uskuda, siis pole vaja kaugelt otsida, miks kõik on nii lopsakad ja kuivad.
  4. Kaloraaz

    Need kalkulaatorid arvutavad valesti, need ei võta arvesse su kehakompositsiooni. Pane sinna sisse, et sul on veel 50 kg rasva juures, kas annab suurema baasainevahetuse? Kui annab, siis on jama, sest ega hunnik lisapekki su puhkeasendi kalorikulu ei muuda. Mina saan 70 kg rasvavaba massi puhul 2125 kcal päevas baasainevahetuseks ja olenevalt aktiivsusest ma sinu puhul üle 2600 ei sööks allavõtmiseks. Kui sa võtad 5 kg kuus juurde, siis sa sööd räigelt üle, pole mingit mõtet midagi siin ilustada.
  5. Helena bikinifitnessi teeekond- avame pidulikult 3 hooaja! :)

    Mul on mõned tuttavad, kes ei suuda mr Beani vaadata, kuna neil on nii piinlik. Mis teeme nüüd, teeme filmi vähem piinlikuks või peaks vaataja oma emotsionaalse intelligentsusega tegelema? Või peab õlejäänud maailm muutuma, et jumalaeest mõni õrnahingeline indiviid ennast kuidagi puudutatuna ei tunneks? See ei ole lahendus. Lahendus on see, et inimesed treenivad ennast ka emotsionaalsel tasandil, suudavad oma tundeid käidelda ja konstruktiivse kriitikaga hakkama saada. Teisest küljest, kui ohvrimentaliteet jätkab võidukäiku, siis muutub ka pealtvaatajate suhtumine sellistesse šõudesse ja publikut ei tule lihtsalt kohale, kui nad seal piinlikkust peavad tundma.
  6. Kas peaksin trennis kulutatud kalorid tagasi sööma?

    Päris julm eesti keel... Säilitamise tase sisaldab ju trenni kaloreid juba? Seega sööd 2000 ja võtad alla.
  7. Vend Vähk. Motivatsioon ja EKV 2017

    see puder + pähklid ja rosinad kõlab nagu 900 kcal päevas. Valku mingi 30g. Palju makrod tegelikult on päevas ja kui pikalt?
  8. Energiadefitsiit = stress

    Ülekaalulise inimese ainevahetus on üldjuhul kiirem, kui normaalkaalus inimese oma. Seega võib tegelikult rohkem kaloreid tarbida allavõtmiseks. Sümptomid sobivad liiga suure alakaloraažiga, samas mul on kogemus kõrge rasv/madal süsikas dieediga, mis tekitas 3000 kcal juures ikkagi ülisita enesetunde. 2 kuud pidasin vastu. Kusjuures süsivesikuid oli üle 150. Asendasin peekoni riisiga ja enesetunne oli 2 päevaga väga hea. Kõigile ei sobi rasvarikas dieet. Aga alustaks jah vähemalt 2000 kcal päevas sellise trennikoormuse juures.
  9. Ülesöömine

    Küsija ütles ju selgelt, et teatud toite sööb korraga palju, teatud toite mitte. Kuidas sa sellepeale ütled, et toiduvalik pole sellega seotud, palju inimene sööb? Või sa ei mõelnud seda? Väga raske on aru saada su tekstist.
  10. Ülesöömine

    Lühidalt öeldes pead jah loobuma heast toidust, kui tahad sellist välimust, nagu on putru/juurvilju söövatel inimestel. See, et kusagil on mingid "söön torti iga päev ja juurde ei võta" inimesed, see sind ei aita. Vabalt võib olla ka mingi psühholoogiline probleem.
  11. skinny fat

    Tüüpiline enesemuutmine on selline, , et tõmmatakse toidukogus alla, trennisagedus üles ja oodatakse tulemust 1 nädala pärast. _Kuna tulemusi pole näha, siis loobutakse. Motivatsioon ei ole püsiv, distsipliin on. Jäta see 100 päeva kõrvale ja muutu meheks, kelle ellu kuulub regulaarne raskuste tõstmine, päris toidu söömine ja kes ei käitu nagu väike laps, kui kommiletist mööda läheb.
  12. Ma olen vähe vanem mees juba ja testosterooni kehas vähem, kui noorel, aga minu kogemus on selline: Kui on kindel trennikava, kus kindlad harjutused paigas ja kindlad raskused, mis tuleb üles lükata (näiteks iga nädal 1 kordus lisaks), siis viletsa toidu pealt ei suuda kava järgida, aga puhta toidu pealt suudab. Niikui on mingit jama söödud, kohe tulemus kannatab. Seda siis juhul, kui proovid võimalikult vähe pekki minna lihase kasvatamise ajal.
  13. Pull up band

    Roni pingi peale algul, lõug üle toru, lase jalad rippu ja aeglaselt alla ennast. Treenib samu lihaseid, mis lõuatõmbeks vajalikud.
  14. Kui võrrelda kahte olukorda: 1. mehel baasainevahetus 2000kcal, mitteliikuv elustiil, väike trenn paar korda nädalas, sööb tervislikult 2500 kcal päevas ja kaal püsib sama. 2. mehel baasainevahetus 2000 kcal, aktiivne elustiil, füüsiline töö, tihe trenniskäimine, tarbib 3500 kcal päevas ja kaal püsib sama. Mis toimub mikrotoitainete kulumisega kehas? Magneesiumi, D vitamiini, tsingi jne tasemed on samad/erinevad? Kuidas hormoonid käituvad? On mingeid uuringuid, märksõnu, mille järgi googeldada?
  15. Peep Reinart - Minu tegemised

    Huvitav lugemine, tänud jagamast! Mis tervisepaketi sa sealt laborist valisid või võtsid mingid individuaalsed testid?
×