Jump to content

Rambo vend

Kasutajad
  • Content count

    550
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rambo vend last won the day on June 8 2016

Rambo vend had the most liked content!

Community Reputation

30 Jagab matsu

About Rambo vend

  • Rank
    Tegija
  • Birthday 09/29/1975

Recent Profile Visitors

5,153 profile views
  1. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Tänapäeva tavainimese toitumise võib tegelikult niimoodi kokku võtta- võimalikult väheste tervisekahjudega võimalikult palju suhkrut endale sisse süüa. See, et tänapäeva meditsiinil ja toitumisteadusel on uurimisobjektideks ainult sellised inimesed, kes hommikust õhtuni ennast erinevas vormis suhkruga laadivad, ei tähenda, et need järeldused, mis sealt tehakse, on kõik ainuõiged. "Puu- ja köögiviljad sisaldavad palju vett, kiudaineid, vitamiine, mineraalaineid ja bioaktiivseid ühendeid, kuid vähe rasvu ning annavad suhteliselt vähe energiat, mistõttu aitavad kehakaalu kontrolli all hoida"-loe, kui sa sööd endal kõhu puuviljadest ja juurviljadest punni, ei ole sul enam ruumi kooki sinna otsa süüa ja sa kahjustad oma tervist vähem. No mis maailmas on toidu reklaamimisel edukas lause "annab vähe energiat?" Ainult lodevas lääne ühiskonnas, kus keegi sissesöödud energiat ära ei kuluta. Paljud meist üldse teavad, mis on kiudained? Et täpselt sellisel kujul, nagu sul see kiudaine ülevalt sisse läheb, ta ka tagant väljub? Et sa lased mingil põhjusel enda kehas mingit biomassi lihtsalt läbi ja see peab nüüd mingist otsast tervislik olema? Ja kuidas selle tervislikkust üldse uurida? Peaks ju olema mingisugune kontrollgrupp, kellest see kiudaine ei käi läbi ja siis võrdlema nende soolestike. Äkki on neid kiudaineid selleks vaja järjest peale süüa, et see eelnev mass ikka ilusti välja saada? Igasugused detoxid on ju nii populaarsed, põhiliselt ongi tegu kogu kiudainete massi kehast väljsaamisega ilma uut peale võtmata. Ja siis tuntakse ennast korraks hästi, kuna keha ei saa uut taimemassi peale ja peav oma varudest toituma-rasvast ja lihastest. Miline on TERVE loom, näiteks kass? Nahk-täiesti veatu, ilma igasuguste kärnade ja punnideta. Hambad täiesti korras terve elu. Stabiilne energia, ei ole nii, et mingil hommikul ei viitsi jalgu alla võtta. Kõht korras, ei lase peeru koguaeg, sitt ei ole vedel. Vaimselt terve, ei hakka lambist kräunuma keset ööd. Me peame täiesti elementaarseks, et loom selline välja näeb aga tead sa mõnda TERVET inimest? Mina ei tea. Vilets nahk või ülekaal on vähemalt, vaimne ebastabiilsus samuti. Hambaarstidele viiakse tuhandeid ja peetakse seda täiesti normaalseks. Aga kas see peaks olema normaalsus? Vaatasin mingit eesti arvamusfestivali veganitega, seal üks esivegan ütles rahulikult: 80% alustanud veganitest loobub sellest toitumisstiilist ja need on enamuses need, kes alustasid seda tervislikel põhjustel, mitte keskkonna ja loomade õiguste pärast. Mulle ausaltöeldes sellest piisab. Jälgi ohumärke: Valge nägu, tumedad silmaalused-aneemia Katkised hambad, hõredad juuksed-vitamiinipuudus, mineraalainete puudus Kõht pidevalt lahti, gaasid-rikutud soolestiku mikrofloora kortsud alla 40 eluaastat Maailma mustvalgelt nägemine, pidev vaidlushimu, autoriteetide pimesi austamine-vaimne tervis pole hea. Meestel lihaste kadumine, seksiisu kadumine, kuivetunud olek-testosterooni tase madal.
  2. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Meil ei ole lihasööjaid. Peaaegu kõik maailma inimesed on taimetoitlased. 80% süüakse taimset toitu ja siis hullult töödeldud 20% liha ja piimatooteid. Kõik uuringud, kus võrreldakse "lihasööjaid" ja veganeid on bs. Ja mida me nendest juur ja puuviljadest täpsemalt saame? Vitamiine? Kindel, et need imenduvad meie organismis? Veetsin ükskord terve päeva ja lugesin teadustöid , kuidas inimene porgandist a vitamiini kätte peaks saama, ja tuli välja, et ega ikka eriti ei saa. Me loeme pealkirja "teadlased jõudsid järeldusele..." ja kujutame ette mingit tohutut teadustööd kontrollgruppidega jne, tegelikult võetakse 12 alatoidetud last, söödetakse pooltele juurvilju ja teistele mitte, paari kuu pärast vaadatakse veri uuesti üle ja jõutakse järeldusele: mõlemal grupil läks tervis sitemaks, aga juurvilja söönutel läks vähem, seega juurviljad on kasulikud. Veganlus on religioon, siin ei ole mõtet kedagi ümber pöörata. Pange youtube "exvegan" ja näete, kui ajupestud nad olid.
  3. Saalitreeningust taastumine

    1kg nädalas rasva arvelt alla võtta on väga karm dieet, enesetunne peabki sitt olema koguaeg. Proovi paari kolme päeva tagant lisaks suurem süsivesikuhunnik sisse keerata, näiteks korralik kogus pastat, aga rasvavaese kattega. trennipäeval proovi kogu kulutatud kaloraaz tagasi süüa, suur süsikurikas toidukord peale trenni.
  4. jooksmine ja jõusaal

    Miks sa selliseid asju ühildada tahad? Maratoni läbimine tänapäeval on enamuse jaoks saada linnuke kirja ja medalist pilt facebooki. Aeg ei oma tähtsust, pool maad kõnnitakse läbi. Mõni teeb seda ainult paari kuu jooksutrenni pealt. Kui ikka väga isutab, tee see maraton ära ja keskendu seejärel jõusaalile, kuna trimmis ülakeha jaoks on ikka tunduvalt suuremat pühendumist vaja.
  5. Vend Vähk veab seanahka

    Netis liigub palju infot naturaalselt maksimaalse reaalse lihasekasvu kohta. Üldiselt nõustutakse numbriga pikkus ´miinus 100. Ehk siis 175 cm meesterahvas suudab naturaalselt kasvatada endale niipalju lihast, et võistluskonditsioonis (rasvaprotsent 5-6) kaaluks ta 75 kg. Kuna sa oled 100% puhas sportlane, siis mida sa arvad sellisest valemist? Kui seda uskuda, siis pole vaja kaugelt otsida, miks kõik on nii lopsakad ja kuivad.
  6. Kaloraaz

    Need kalkulaatorid arvutavad valesti, need ei võta arvesse su kehakompositsiooni. Pane sinna sisse, et sul on veel 50 kg rasva juures, kas annab suurema baasainevahetuse? Kui annab, siis on jama, sest ega hunnik lisapekki su puhkeasendi kalorikulu ei muuda. Mina saan 70 kg rasvavaba massi puhul 2125 kcal päevas baasainevahetuseks ja olenevalt aktiivsusest ma sinu puhul üle 2600 ei sööks allavõtmiseks. Kui sa võtad 5 kg kuus juurde, siis sa sööd räigelt üle, pole mingit mõtet midagi siin ilustada.
  7. HelenaMangFitness.com

    Mul on mõned tuttavad, kes ei suuda mr Beani vaadata, kuna neil on nii piinlik. Mis teeme nüüd, teeme filmi vähem piinlikuks või peaks vaataja oma emotsionaalse intelligentsusega tegelema? Või peab õlejäänud maailm muutuma, et jumalaeest mõni õrnahingeline indiviid ennast kuidagi puudutatuna ei tunneks? See ei ole lahendus. Lahendus on see, et inimesed treenivad ennast ka emotsionaalsel tasandil, suudavad oma tundeid käidelda ja konstruktiivse kriitikaga hakkama saada. Teisest küljest, kui ohvrimentaliteet jätkab võidukäiku, siis muutub ka pealtvaatajate suhtumine sellistesse šõudesse ja publikut ei tule lihtsalt kohale, kui nad seal piinlikkust peavad tundma.
  8. Kas peaksin trennis kulutatud kalorid tagasi sööma?

    Päris julm eesti keel... Säilitamise tase sisaldab ju trenni kaloreid juba? Seega sööd 2000 ja võtad alla.
  9. Vend Vähk veab seanahka

    see puder + pähklid ja rosinad kõlab nagu 900 kcal päevas. Valku mingi 30g. Palju makrod tegelikult on päevas ja kui pikalt?
  10. Energiadefitsiit = stress

    Ülekaalulise inimese ainevahetus on üldjuhul kiirem, kui normaalkaalus inimese oma. Seega võib tegelikult rohkem kaloreid tarbida allavõtmiseks. Sümptomid sobivad liiga suure alakaloraažiga, samas mul on kogemus kõrge rasv/madal süsikas dieediga, mis tekitas 3000 kcal juures ikkagi ülisita enesetunde. 2 kuud pidasin vastu. Kusjuures süsivesikuid oli üle 150. Asendasin peekoni riisiga ja enesetunne oli 2 päevaga väga hea. Kõigile ei sobi rasvarikas dieet. Aga alustaks jah vähemalt 2000 kcal päevas sellise trennikoormuse juures.
  11. Ülesöömine

    Küsija ütles ju selgelt, et teatud toite sööb korraga palju, teatud toite mitte. Kuidas sa sellepeale ütled, et toiduvalik pole sellega seotud, palju inimene sööb? Või sa ei mõelnud seda? Väga raske on aru saada su tekstist.
  12. Ülesöömine

    Lühidalt öeldes pead jah loobuma heast toidust, kui tahad sellist välimust, nagu on putru/juurvilju söövatel inimestel. See, et kusagil on mingid "söön torti iga päev ja juurde ei võta" inimesed, see sind ei aita. Vabalt võib olla ka mingi psühholoogiline probleem.
  13. skinny fat

    Tüüpiline enesemuutmine on selline, , et tõmmatakse toidukogus alla, trennisagedus üles ja oodatakse tulemust 1 nädala pärast. _Kuna tulemusi pole näha, siis loobutakse. Motivatsioon ei ole püsiv, distsipliin on. Jäta see 100 päeva kõrvale ja muutu meheks, kelle ellu kuulub regulaarne raskuste tõstmine, päris toidu söömine ja kes ei käitu nagu väike laps, kui kommiletist mööda läheb.
  14. Kiirtoit!Kasulik/Kahjulik?

    Ma olen vähe vanem mees juba ja testosterooni kehas vähem, kui noorel, aga minu kogemus on selline: Kui on kindel trennikava, kus kindlad harjutused paigas ja kindlad raskused, mis tuleb üles lükata (näiteks iga nädal 1 kordus lisaks), siis viletsa toidu pealt ei suuda kava järgida, aga puhta toidu pealt suudab. Niikui on mingit jama söödud, kohe tulemus kannatab. Seda siis juhul, kui proovid võimalikult vähe pekki minna lihase kasvatamise ajal.
  15. Pull up band

    Roni pingi peale algul, lõug üle toru, lase jalad rippu ja aeglaselt alla ennast. Treenib samu lihaseid, mis lõuatõmbeks vajalikud.
×