vaher

Kasutajad
  • Sisu loend

    289
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

vaher

  • Tase
    Kasutaja
  1. Nonii, selline mees nagu Yannis Pitsiladis lükkab ümber väited nagu oleks rasside esindajail geneetilisi iseärasusi, mis annavad mustadele eeliseid mõnel spordialal. http://sport.postimees.ee/567388/kerge-elu...mehe-voimekuse/
  2. David Icke avaldatu on suures osas täiesti ajuvaba jutt, aga sattusin ühe huvitava artikli peale. Tekkis huvi, et kas võibki nii olla ning eelkõige ootaksin keemikuhariduse ja meditsiini valdkonnas töötava AlanBStardi arvamust . http://www.davidicke.com/articles/medicalh...inmenu-37/29121
  3. Eks pikemad seeriad ja väiksemad puhkepausid teevad rohkem reljeefsust. Algajad peaksid jõudu ja massi taga ajama ning see tähendab baasharjutusi koos lühikeste seeriatega. Aga muidugi oleneb kõik eesmärkidest nagu sa juba ütlesid.
  4. Juhtusin hiljuti artiklit lugema, ei mäletagi, kas eesti- või välismaist, kirjutati vist jalgpallurite seksiskandaalide ajendil, aga peamõte oli selles, et kogu sport on alguse saanud sellest, et naistele muljet avaldada. Ning see on siiamaani spordis sees, kuigi kohe kindlasti ei tee kõik sportlased (enam) rasket trenni, et naisi saada. Sa tähtsustad raha üle. Kindlasti on mingi kontingent naisi, kes jahivad raha, kuid enamasti on võlu selles, et isik on kuulus, paljud naised jahivad, imetlevad teda. Kellel on suur võimalus naisi saada, seda on raske püüda ning see on ju eriti magus kui sellise kätte saad.
  5. Üldiselt võtab Fred oma toitumispõhimõtted kokku selles artiklis, soovitan iga sõna rahulikult ja artiklit vajadusel isegi mitu korda läbi lugeda, et mõte ikka pärale jõuaks http://www.fitness.ee/artikkel/683/toit-aj...ja-rasvapoletus
  6. Palju sul eelarve on? Mulle kantakse iga nädal 500 eeku üle ja saan ilusti söödud. Muidugi saan tasuta mune ja kartuleid nii palju kui tahan, aga see selleks. Ostan alati soodukaga liha ning pole ühtki toidukorda, kust ma valku ei saaks. Hommikusöögiks praemunad, 3,5% piim, kohupiim. Ülejäänud aegadel söön liha (sealiha, kanaliha) koos kartulitega või pruuni riisiga, piima uuesti ja ohtralt 30% hapukoort. Ning ei kurda mitte millegi üle, eelarvest üle ka ei jookse. Tuleb nüüd semestri lõpp rohkem pingutada, saaks veel stippi ka, siis läheb puhta lõbuks siin kätte ära.
  7. 200 eeku kuus on ilmselgelt vähe, et toitumine ideaalseks muuta. Soovitan aga selle raha, mis läheb Leutsiinile lükata hoopis valgulistele toodetele. Eks see toitumine sul jube nadi ole, aga 200 eeku eest on tõesti raske rohkemat tahta. Sinu jutust jääb mulje, et kodus on sul toitumine korras. Kaugel sellest. Pudingud, jogurtid, pelmeenid pole mingi korralik toit. Proovi vähemalt kodusest toitumisest maksimum võtta.
  8. No mõni isegi impoks jäänud kreatiini tarvitamisest. Aga see inimene võttis ulmelisi kogusedi ja oma 7 aastat jutti. On kaks varianti, kuidas kreatiini võtta: kuuridena või pidevalt. Kui kuuridena, siis võivad kogused suuremad olla, varieerudes 5 ja 20 vahel, kui pidevalt, siis mingi 3 grammi päevas. Materjali kreatiini kohta on siin tohutult.
  9. Täpselt siis hakka kasutama, kui sa tavatoitumisega ei suuda enam edasi areneda. Kui tunned, et raskused on pikemat aega kohapeal ja miski muu enam ei aita, siis hakka kreatiini tarbima. Valgupulbreid polegi vaja kasutama hakata, saaksid ka tavatoiduga vastavad toitained kätte, kuid kui tunned, et taastumine vajaks parandamist või ei jõua sööki nii kiiresti alla kulistada, siis on aeg hakata taastusjooke jooma. Muidugi me räägime siin sellisest olukorrast, kus tavatoitumine on ka muul ajal korras.
  10. Vaata, et sa end üle treeni! Koormus tundub üsna suur olevat
  11. Kui pildi peal oled sina, siis milleks 5-6 kilo alla võtta? Tundud täiesti normaalkaalus. Kaalu ja pikkuse suhe tundub ka normaalne. Muidugi treenimine ja toitumiskava midagi halba ei tee, aga üle pole mõtet pingutada.
  12. Mina sain Tartu Ülikooli spordihoonesse aastase pääsme 3200 krooniga, nüüd on võib-olla sooduspakkumine lõppenud. See teeb mingi 260 eeku kuus ning isegi kui suvel pole Tartus, teeb see 10 kuu peale 320 eeku, mis on ülikõva hind 2 korruse jõusaalitavaari, terve korruse sõudeergomeetrite ja sisestaadioni kasutamise võimaluse eest. Teistes jõusaalides on mingi 500 eeku kuu ja võimalused palju väiksemad. Kuskil siin mainiti ka (otsingut kasutades leiad üles), et vanas Tartu Ülikooli spordihoones pidavat hommikuti käimine kogunisti tasuta olema.
  13. Ma ei oska muud öelda kui : http://www.fitness.ee/?act=trainingplan〈=1
  14. Ei saa võtta tükikest ühe inimese soovitusest ja tükike teisest. Antson mitte ilmtingimata ei soovita vaid ta ütleb, et tema toitumisviiside järgi oleks väga raske üle kolme korra päevas süüa. Ehk siis rasvarikka toitumise tagajärjel. Uuri edasi Antsoni postitusi ja artikleid, saad ehk parema pildi kui hetkel on! Mulle tundub kõik just väga vastupidine tema soovitustele, hetkel on sinu toitumine väga mööda.
  15. Parimad naturaalsed massilisajad ongi piim ja jogurt. Sinna sisse pole küll mõtet süsivesikuid segada. Ostad liitrise piima või jogurti ja kõmmutad koos kreatiiniga kõik ära. Aga kahtlen muidugi, kas see tuleb odavam kui valgupulber...