Jump to content

testuser3

Kasutajad
  • Content count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About testuser3

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 01/01/2001

Recent Profile Visitors

2,705 profile views
  1. Kas keha jääb uut kaalu hoidma?

    Tere! Olen üle 10 aasta olnud püsivalt nii ~70kg kaalu peal, nüüd pikemalt jõusaalis käinuna, veendusin, et jõudu on võrreldes sellega kui alustasin ikka võrdlemisi vähe lisandunud, vaata et samaks jäänud! Ilmselt on asi toitumises, kuna söögiisu on alati olnud ahtake, siis üritan end rohkem sööma sundida, sai ka üks Prisma massilisaja prooviks ostetud, ei uskunudki, et 100g pulbiga tuleb kokku jooki üle poole liitri mida polegi nii lihtne sisse kallata! Jälgin praegu kaloreid, et olla kindel, et kaloraaž saab täidetud ja teen trenni edasi, ise kujutaks end 180 pikkuse juures ka 80 kilosena, cuttida jõuab alati. Long story short, paegu mind huvitab kõige rohkem see, et kui ma nüüd pidevalt üle oma tavapärase päevase tarbimise söön ja jõuangi 80 kilo juurde, kas selles kujuneb minu jaoks uus equalibrium? Ehk kuna ma seni püsisin suvaliselt toitudes vaevata oma 70kg kaalu peal, kas siis on keha harjunud juba suurema tarbimisega ja edaspidi on lihtsam olla 80kg peal?
  2. Rindkere vasakul küljel valu

    Eile igaks juhuks trenni ei teinud, tegin aga 40 kätekõverdust ja hommikul oli ärgates üsna terve vasak rindkerepool valus, enne magamaminekut sai seda hobusepalsamit määritud ja nüüd on ka mõlemale poole kerepöörded valusaks läinud...
  3. Rindkere vasakul küljel valu

    Ei ole midagi erilist, vasakule poole kerepööret tehes on natuke tunda, aga muidu liigutamist ei sega ja otseselt ei valuta ka, nagu ütlesin, on valu nt köhimisel v koha katsumisel.
  4. Pole kindel kas see võis tekkida kükkimisest, aga igatahes on vasakul küljel alumised ribid valusad, eriti lööb välja kui nt köhatada, ilmselt on see valukoht kuskil nädal vana, kükke tehes valusid pole. Miks ma arvan et kükkidest põhjustatud? Sest varemalt neid mul kavas polnud ja ka valu mitte, või ehk lihsalt ülekoormus? Sai tehtud kükke niipalju kui jõudsin, siis otsa veel jalapress ja leg extenderid. Kõhulihaste taastumise aeg on ka pikk? Ka need teevad veidi valu, kui sai neid korralikult kaldega kõhupingil treitud. Tänud.
  5. Kuidas te toidukoguseid arvestate?

    Tegin omale http://www.myfitnesspal.com konto, kõik on äge, saab isegi eesti toidukaupade triipkoode telefoniga skanneerides toidud sinna kenasti nimekirja, aga probleem ilmneb koguste märkmisel. Kaalun ära taldriku, siis lisan nt kartulid, kaalun uuesti kõik üle, lisan liha, jälle kaalun, jne Lisaks siis hapukoore pakk kaalumisele, siis sorts taldrikule ja jälle kaalumine Ühesõnaga toit jahtub enne ära kui ma oma kaalumistega lõpule jõuan, sisetamise jätan muidugi hiljemaks, aga lihtsalt kuidagi liialt vaeva on sellega. Kuidas teie praktika on?
  6. Pulsikellad, mudelid ja müügikohad

    Otsin ise ka kellasid, hind võiks kuni 200€ juures olla, praegu on peamine kandidaat https://www.runtastic.com/shop/en/runtastic-gps-watch-with-heart-rate-monitor, kuna saab kasutada nii rattaga sõites kui joostes, andmed lähevad pilve ja ei pea pärast nuputama palju siis läbitud sai. Praegu on sama soft targas telefonis kasutusel ja peab kiitma. Ujumiskindlust vist selle hinna sees loota pole mõtet... Teoorias tundub tore ka see http://www.amazon.com/Pyle-PGSPW1-Speedometer-Chronograph-Navigation/dp/B00539J1NA#productDetails aga softist midagi head just ei räägita ju kvaliteet tundub kahtlane...
  7. Olen käinud suviti veidi jooksmas, 1-2x nädalas, korraga vähemalt 8km aga on tulnud ette ka mitu nädalat jooksu u 16 km (tempoga u 1h30min). Jooksen ca 2km asfaldil, mõnisada meetrit metsarada ja ülejäänud kruusatee. Vist tüüpiline jooksja asi, et vahepeal on joostes läinud jalg krampi, aga see on edasi joostes paranenud, samas on aga nüüd tekkinud paremasse säärde peale jooksu valu ja isegi kui oli nädal möödas, ja oli vaja mõnikümmend meetrit tavapärasest kiiremini bussile silgata, andis kohe säär valuga märku.... Tossud on mingid Adidase jooksutossud aastast 2005, aga samas on väga vähe kasutust saanud ja jalas head. Samas ma ei ole nende omadustes kindel ja kas nad minu valitud pinnase jaoks õiged on. Sestap ka küsimus, kuigi jooksutahtmine on suur, kas peaks valima asfalfijalatsid (arvestades ka seda, et varsti on metsas pime ja ainuke võimalus valges joosta ongi linnatänaval) ja jooksma edasi, sõitma hoopis mingi aeg jalgrattaga veidi tempokamalt kui muidu või vaatama nt ujumise poole.... Tänan.
  8. Koormustesti Tallinnas?

    Hindades on märgatav vahe Tulbi spordiklubiga, kuidas kommenteerida? Ilmselt sobiks mulle see kõige odavam "Tervis" pakett.
  9. Koormustesti Tallinnas?

    Mida Teie poolt pakutaval koormustestil mõõdetakse? Kodulehelt leidsin vaid kestuse ja nimekirja asjadest mida kaasa võtta.
  10. Koormustesti Tallinnas?

    Kuskil liige ei ole, aga huvitab tervislik seisund, kuna on plaan kergelt jooksma ja suusatama hakata. Tahaks oma efektiivseid tsoone teada saada. Millised on foorumlaste kogemused? Hästi sobiks kesklinna ja Nõmme kant. Otsin hea hinna kvaliteedi suhtega kohta. Tänud.
  11. Abi vaba velotrenažööri valikul

    Nimetatud seadet oleks vaja siis ca 90kg vanemale naisterahvale arsti soovitusel, kus oleks kena vähemalt alguses ilma koormusta vändata. Hinnad varieeruvad siin pooleteisest tuhandest kroonist, ületades ka 4 piiri. Kuna ilmselt on oluline just see väntamisepool, mitte igasugu mõõdikud, siis vaatan odavamat otsa. Kasutatuid pole väga silma jäänudki, kas keegi oskab nimetada mida tuleks ostul järgida ja ka mis poodidesse kiigata Aitäh.
  12. Järsk kõhuprobleem

    Võimalik et tegu oli ka mingi muu bakteriga, laupäeva hommikul tõmbasin klaasitäie piima sisse, et näha mis nägu lähen. Ei midagi. Sõin mannaputru ja igast muud, ei midagi. Täna hommikul võtsin jälle ühe pudru, suurt midagi. St probleem on täitsa taandnud. Aga vahelduse mõttes, mida võiks pudru asemel süüa? Sokolaadisaia...? Hommikuti muna eriti praadaida ei viitsi, liiatigi on harjumuseks saanud peale tööd 4 "kanaema liivakstis", ehk härjasilmad saia/levia sees.
  13. Järsk kõhuprobleem

    Ahjaa, õunu olen küll söönud, loomulikult pesemata, oma aiast võetud Sama lugu ploomidega. Katsetan siis nii ja naapidi.
  14. Järsk kõhuprobleem

    Viimased nädalad on päev otsa kerged probleemid kõhuga olnud, nimelt hommikul söön vähese piimaga tehtud pudru ja pärast on päev otsa kerget mullitamist tunda ja aeg ajalt on vaja wc külastada, kuigi mitte palju, umbes 3-4x 24 jooksul. Päeval on menüüs veidi hapukoort. Kas tõesti midagi seoses laktoositalumatusega? 23 aastat on piima näost kõvasti sisse aetud ja nüüd siis järsku midagi?
  15. Pidev väsimus- trennipuudus?

    Toitumine ei tohiks eriline probleem olla, hommikul putru, midagi ei joo. Lõuna ajal liha, kartulid, banaan, õun, ploomid, kohupiim. Midagi ei joo Pisut vett päeva jooksul. Samas olen söönud hommikul kooki ja lõuna ajal kiirtoitu, ja topside kaupa vett sisse lahminud. Vahet ei ole mitte mingit.
×