Jump to content

BBbody

Kasutajad
  • Sisu loend

    29
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik BBbody postitused

  1. Kaal

    Tänan vastuse eest.
  2. Kaal

    Küsimus selles, et olen tegelenud nüüdseka aasta aktiivselt jõusaaliga ja ka toitumine on täiesti korras. Alustasin 79kg pealt ja nüüdseks olen juba 90.3 pikkust on 185 ja viimase aastaga kasvand max 2cm. Paks ma ei ole ja lihast ka ei tundu nagu olevat nii palju sellise kaalu jaoks. Millest nii kõrge kaal tulla võib? Lisan ka pildi
  3. Steroidid

    Pole plaanis votta kuid lic hakkas huvitama et mis saab uldse siis kui sa lopetad nende kasutamise Voi kas on voimalik selline asi et kasutatakse aind aegajalt?
  4. Steroidid

    Ilmselt arvatakse, et tahan steroide kasutama hakata kuid ei. Kindlasti mitte, aga mind hakkas lihtsalt huvitama selline asi et mis juhtub kui sa lõpetad nende kasutamise? Ja kuidas selline asi üldse tervisele mojub?
  5. Nonii, olen hetkeseisuga koik kohad labi uurinud ning ka youtube videosi vaatand ja uurind sealt kuid pole siiani leidnud lahendust oma probleemile. Probleem on nimelt selles, et deltalihas ei kasva. Kui teen rinda, biitsa ja triitsa siis on mingi aja pärast muutust ikka näha kuid õlgadega seda ei ole. Teen deltalihaseid 2 korda nädalas kuid ikka ei midagi. Mida ma valesti teen? Kas akki peaks suurendama raskusi voi toitumises midagi ette votma?
  6. Deltalihas ei kasva

    Eee, polegi siin nii head nou saanud tanan vaga selle info eest, avas vahekene rohkem silmi votan seda kindlasti kuulda ja uritan asju muuta
  7. Cuttimise ajal lihase kasvatamine.

    See andis nii monelegi kusimusele vastuse
  8. Tere, vaike kusimus. Kas nö cuttimise ajal on voimalik ka lihast samal ajal kasvatada?
  9. Cuttimise ajal lihase kasvatamine.

    Ega vaga kogenenud küll ei ole ja, 5 kuud tagasi alustasin alles nii et jalgin seda veidi rohkem. Kuid sellegipoolest miks algajatel siis suuurem voimalus on cuttimise ajal kasvatada?
  10. Cuttimise ajal lihase kasvatamine.

    Kuidas see loeb?
  11. Deltalihas ei kasva

    Kuidas see aitab?
  12. Deltalihas ei kasva

    Proovin kindlalt!
  13. Bulking ja cuting

    Tervist! Sooviksin teqda kui kaua peaks kestma nn bulking toitumi ja treeningkava ja kui kaua peaks kestma cuting treening ja toitumiskava? Ja kas nn bulkimise ajal tuleks kasutada suuremaid raskusi kui cuttimise ajal? Ette tänades vastuste eest.
  14. Bulking ja cuting

    See oli nüüd küll päris hea nõuanne suur tänu teile
  15. Setid

    Tere! Sooviksin teada milliseid seti tüüpe on olemas ja mis oleks lihaskasvuks just sre kõige parem või mida need seti tüübid üldse mõjutavad Hetkel tean aind tropseti ja superseti ja kui aus olla siis ei ole mul õrna aimugi kuidas need kävad või milleks head on. Tänan abi eest!
  16. Tere! Olen siiani jalginud toidus pigem valke, süsivesikke ja suhkruid kuid tana kui ostsin paki muna hakkasin sealt pealg lugema et rasvad 9.4g millest küllastunud rasvhappeid 2.6g Tahtsingi siis siit uurida et kui ma tegelen lihasmassi ehitusega kas mul siis tuleb rasvu jalgida? Ja mis need küllastunud rasvhapped siis ikkavi teevad. Ja paluks ka andmeid kui palju ma neid paevas umb manustama peaks. ette tanades!
  17. Tervist! Teen praegu jõusaalis 4seerjat ja iga 12x-10x-8x-6x ja iga seerjaga tõstan raskust Teen seda peaaegu iga harjutusega (va kätekõverdused, lõuatõmbed ja tipid) Tahtsin uurida, et kas need setid sobivad või pean midagi muutma? Eesmärk on lihast kasvatada.
  18. Trenni seerjad

    Kas see paus on seal hea v oleks parem kui teeksin jarjepidevalt? Praegu teen nii et iga seti vahel on aega alla minuti (umb 40sec) Ja iga harjutuse vahel on aega umb 3/4 min aega puhkamiseks. Varem tegin vaikselt ja puhkasin vb liiga palju ning siis polnud vaga tulemusi aga kui ma nuud rohkem uurind selle koige kohta ja rohkem pingitanud olen on esimesi tulemusi lihaskasvus juba veidike näha
  19. Trenni seerjad

    Kumb siis?
  20. Trenni seerjad

    Aga kas see raskuse lisamine iga setiga aitab midagi?
  21. Valkude kogus

    Nonii...alustasin nüüd nädal tagasi jälle sellise korralikuma treeningu ja toitumisega Niipalju olen kursis et tuleb 1,4-2g valku ühe kg kohta tarbida aga sellega üks väike mure Kuna tahan lihaseid kasvatada siis vabast ajast mäletan nii palju et pean sööma peale trenni selliseid valgu ja süsivesikute rikkaid toite kuid seal peaks olema suhteliselt vähe rasva aga kõik muu on küll praegu veidi sassis. Kas keegi oskab öelda kui suure valgusisaldusega toite ma mis ajal umbes sööma peaks? Siiani olen söönud umbes nii: Hommik-kaerahelbepuder ning smuuti milles on veidi kaerahelbeid, vett, 2banaani, 1kiivi ja maasikaid. Või siis täisteraleib ning 3muna Lõuna-kartul/tatar, kanaliha/sealiha, hapukoore sisaldusega külm kaste, salat Enne trenni 60min (trenn kell4)-erinevad rohelised smuutid ning 2muna Peale trenni-proteiinisheik mis sisaldab valku ja süsivesikuid ideaalses vahekorras 1:2 süsivesikute kasuks Kell 8 õhtusöök-riis kanaga/kartul hakklihaga ning kõrvake erinevad kaunviljad ning kodujuust milles 100grammis rasvu 7.0g süsivesikuid 1.8g ning valke 11g Ning vahepeal kui kõht peale seda peaks tühjaks minema teen endale smuutit puuviljadega Kas on midagi mis ma peaksin muutma? Eesmärk on lihast kasvatada. Ette tänades.
  22. Valkude kogus

    Olgu, aitähh
  23. Valkude kogus

    Jah aga kas see sheik ei aita mul kiiremini lihaseid taastada ja sellr abil neid kasvatada?
  24. Valkude kogus

    Ma ei teahi lugesin kuskilt et kui on palju rasvu siis see takistab süsivesikute ringi liikumist Pole üldse vahet kuna ma seda tarbin? Peaasi et paeva peale tuleks kogus täis?
×