Jump to content

BBbody

Kasutajad
  • Sisu loend

    15
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik BBbody postitused

  1. Setid

    Tere! Sooviksin teada milliseid seti tüüpe on olemas ja mis oleks lihaskasvuks just sre kõige parem või mida need seti tüübid üldse mõjutavad Hetkel tean aind tropseti ja superseti ja kui aus olla siis ei ole mul õrna aimugi kuidas need kävad või milleks head on. Tänan abi eest!
  2. Rasvad ja küllastunud rasvhapped.

    Aitähh
  3. Tere! Olen siiani jalginud toidus pigem valke, süsivesikke ja suhkruid kuid tana kui ostsin paki muna hakkasin sealt pealg lugema et rasvad 9.4g millest küllastunud rasvhappeid 2.6g Tahtsingi siis siit uurida et kui ma tegelen lihasmassi ehitusega kas mul siis tuleb rasvu jalgida? Ja mis need küllastunud rasvhapped siis ikkavi teevad. Ja paluks ka andmeid kui palju ma neid paevas umb manustama peaks. ette tanades!
  4. Tervist! Teen praegu jõusaalis 4seerjat ja iga 12x-10x-8x-6x ja iga seerjaga tõstan raskust Teen seda peaaegu iga harjutusega (va kätekõverdused, lõuatõmbed ja tipid) Tahtsin uurida, et kas need setid sobivad või pean midagi muutma? Eesmärk on lihast kasvatada.
  5. Trenni seerjad

    Kas see paus on seal hea v oleks parem kui teeksin jarjepidevalt? Praegu teen nii et iga seti vahel on aega alla minuti (umb 40sec) Ja iga harjutuse vahel on aega umb 3/4 min aega puhkamiseks. Varem tegin vaikselt ja puhkasin vb liiga palju ning siis polnud vaga tulemusi aga kui ma nuud rohkem uurind selle koige kohta ja rohkem pingitanud olen on esimesi tulemusi lihaskasvus juba veidike näha
  6. Trenni seerjad

    Kumb siis?
  7. Trenni seerjad

    Aga kas see raskuse lisamine iga setiga aitab midagi?
  8. Valkude kogus

    Nonii...alustasin nüüd nädal tagasi jälle sellise korralikuma treeningu ja toitumisega Niipalju olen kursis et tuleb 1,4-2g valku ühe kg kohta tarbida aga sellega üks väike mure Kuna tahan lihaseid kasvatada siis vabast ajast mäletan nii palju et pean sööma peale trenni selliseid valgu ja süsivesikute rikkaid toite kuid seal peaks olema suhteliselt vähe rasva aga kõik muu on küll praegu veidi sassis. Kas keegi oskab öelda kui suure valgusisaldusega toite ma mis ajal umbes sööma peaks? Siiani olen söönud umbes nii: Hommik-kaerahelbepuder ning smuuti milles on veidi kaerahelbeid, vett, 2banaani, 1kiivi ja maasikaid. Või siis täisteraleib ning 3muna Lõuna-kartul/tatar, kanaliha/sealiha, hapukoore sisaldusega külm kaste, salat Enne trenni 60min (trenn kell4)-erinevad rohelised smuutid ning 2muna Peale trenni-proteiinisheik mis sisaldab valku ja süsivesikuid ideaalses vahekorras 1:2 süsivesikute kasuks Kell 8 õhtusöök-riis kanaga/kartul hakklihaga ning kõrvake erinevad kaunviljad ning kodujuust milles 100grammis rasvu 7.0g süsivesikuid 1.8g ning valke 11g Ning vahepeal kui kõht peale seda peaks tühjaks minema teen endale smuutit puuviljadega Kas on midagi mis ma peaksin muutma? Eesmärk on lihast kasvatada. Ette tänades.
  9. Valkude kogus

    Olgu, aitähh
  10. Valkude kogus

    Jah aga kas see sheik ei aita mul kiiremini lihaseid taastada ja sellr abil neid kasvatada?
  11. Valkude kogus

    Ma ei teahi lugesin kuskilt et kui on palju rasvu siis see takistab süsivesikute ringi liikumist Pole üldse vahet kuna ma seda tarbin? Peaasi et paeva peale tuleks kogus täis?
  12. Proteiin

    Olen suhteliselt algaja jõusaali alal kuid sooviksin teada, et kui ma tahan treenida ülakeha suuremaks kuid samas tahaks kõhult natuke rasva maha saada kas siis on mõtekas juua proteiini jooki Ning tahtsin ka uurida seda et kas tavaline whey protein aitab üldse ja kuna seda täpsemalt jooma peaksin? Ette tänades!
  13. Toitumine ja treening

    Tervist. Mure selline, et oleks soov uuesti keha treeninguga peale hakata. 1,5 aastat tagasi tegelesin aktiivselt treeninguga kodus. tulemusi oli märgata juba 2 kuuga ja need olid isegi väga head. Nüüd 1,5a hiljem tahaksin uuesti kõigega alustada kuid seekord jõusaalis. Olen käinud vahelduva eduga praegu kooli jõusaalis kus ei ole just kõige rohkem pinke ja võimalusi. Toitumist pole ma ausalt öeldes mitte kunagi jälginudk ja toidukorrad pole ka paika pandud. Mulle tekitab muret see, et kui ma nüüd viimasel ajal olen teinud siin trenni siis ei ole tulemusi üldse märgata. Kui aus olla siis pole mul õrna aimugi mis ma peaksin seal tegema. Jõudu mul iseenesest on aga lihast ei taha kuidagi juurde tulla. Äkki oskab keegi mulle anda v pakkuda erinevaid toitumiskavasid ja treeningkavasid ning poleks ka paha kui keegi suudaks mulle need asjad lahti seletada sest muidu ei saa midagi aru. Enda kohta nii palju, et olen 17 aastat vana, kaalun 86kilo ja olen 185cm pikk. Lihast on aga pole midagi sellist mis oleks silmale ilus. sooviksin väga teie kui targemate inimeste abi ja jään ootama teie nõuandeid. Ette tänades!
  14. Proteiin

    Vabandust, väljendasin end väga valesti Ülejäänud keha tahan treenida Paks ma ei ole aga tahaks lihtsalt väikse rasvakihi alt kõhuöihasid välja tuuua aga kardan et kui tarbin protriini siis äkki see mõjutab seda.
  15. Toitumine ja treening

    Olgu, aga kuidas peaksin toitumist sättima?
×