Jump to content

triibuc

Kasutajad
  • Sisu loend

    1
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik triibuc postitused

  1. Suveks vormi

    Tervist, Nagu pealkirjast lugeda võib on soov saada suveks rasvaprotsenti madalamaks. Olen käinud hetkel aktiivselt ca 4 korda nädalas 5 kuud järjest jõusaalis, sellise rütmiga lasen umbes mai keskpaigani, edasi uuesti sügisel, suvel teen pausi. Talvel tegin veel 2x nädalas ujumistrenni ca 1 tund, see on praegu kooli tõttu katki jäänud. Seega on trenniaega jäänud veel umbes poolteist kuud. Olen 16. aastane. Kaalun 72kg. Kui novembris treenima hakkasin, oli BMI sama mis praegu, 21, talvega eriti pikkusesse kasvanud ei ole. Kuigi BMI 21 on 185cm kohta täpselt paras, võiks rasvaprotsent minu arust väiksem olla. Rasvaprotsenti mul otseselt mõõdetud ei ole, aga on aru saada, et võiks olla vähem. Toitun vähemalt enda arvates suhteliselt mitmekesiselt. Ma ei ole kunagi mingit dieeti pidanud, ei pea ka praegu. Kuna ma oma rasvaprotsenti ei tea siis on raske kirjeldada mu eesmärke aga arvan, et umbes 1-2 kg võrra peaks seda vähendama. Kas rasvaprotsenti on võimalik vähendada lihaseid kaotamata? Kas poolteist kuud on üldse 1-2kg kaotamiseks reaalne aeg? Olen palju mõelnud ka mingi dieedi alustamise peale, kuna saan aru, et see oleks kaalu langetamiseks üsna vajalik, kuid selles osas oleks mul nõu vaja, mida täpsemalt tohiks süüa ja kui palju. Kas lihtsalt magusast loobumine annaks tulemust? Kas oleks mõtet minna perearstiga näiteks rääkima, küsida talt mis täpselt tegema peaks. Saan aru, et esitasin väga palju küsimusi, neid on mul veel. Ehk oleks mõtekas rääkida näost näkku mõne eratreeneriga? Kui keegi vaevub sellele vastama, siis kirjutage mulle võimalikult palju igasugust erinevat infot, midaiganes teate. Sooviksin treeningu osas oma teadmisi laiendada, selline elustiil meeldib mulle väga. Ma ei ole endast pilte teinud ja kuna ma oma rasvaprotsenti ei tea, ei oska oma treeningu efektiivsust eriti kirjeldada, tean ainult numbreid mis on kangidel ja need on õnneks talvega kasvanud. Üks viimane küsimus - mis on teie arvamused minu vanuselt proteiinisheikide kasutamise kohta? Kas on mõtet hakata raha nende peale raiskama? Hetkel tunnen, et mõnel päeval pole kodus midagi süüa, mis annaks proteiini või üldse midagi tervislikku, seega teen peale trenni lihtsalt mõned vorstivõileivad õhtusöögiks. Kui halvasti see mu eesmärgile, suveks vormi saada, mõjub? Saan aru, et kogu mu jutt tuleb läbisegi ja on segane ning küsimusi täis, aga panin kirja seda mis pähe tuleb, sest ei tea sellest teemast kuigi palju. Editin veel selle siia, et kalorite lugemine on üsnagi raske minu puhul, sest minu toitumiskava ei ole iga päev samasugune, ei saagi olla. Kas oleks siiski mõtet proovida neid lugeda, või peaksin üldistavalt valima? Olen proovinud kaloreid eelnevalt lugeda, aga kuna mina pere eest toidupoes ei käi on üsna raske seda mida ma söön muuta. Kas oleks mõtet siis lihtsalt vähem toitu tarbida?
×