Jump to content

karla

Kasutajad
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About karla

  • Rank
    Vaatleja
  1. Toitumiskava

    Saan aru, et klassikalise valkude:süsivesikute:rasvade suhte asemel peaks kasutama suhet 1:1:1. Või oleneb see ikkagi eesmärkidest?
  2. Kaks aastat tagasi. Surumine kaldpingil, alustasin kergemate hantlitega ja jätsin need põrandale pingi kõrvale. Teine seeria raskemate hantlitega, mille seeria lõpus maha kukutasin. Sõrm jäi kahe hantli vahele. Kaotasin küüne ja purunes sõrmeluu. Magada ei saanud umbes nädal, paranemine võttis umbes kaks kuud. Sõrm ja küün ei ole siiani normaalsed.
  3. lihasvalu

    Ütlesid siin ühes teemas, et tunned lihasvalu pärast trenni alati. Vahel rohkem, vahel vähem. Ja et lihased valutavad veel umbes 5-6 päeva pärast trenni. Ise olen lihase valusaks saanud väga vähestel kordadel. Enamasti esimestel treeningpäevadel pärast treeningpausi. Ja ka siis ei kesta valu mitte rohkem kui 2-3 päeva. Kasutanud olen erinevaid treeningmeetodeid (suutlikkuse piiril raskused ja lühikesed seeriad, kergemad raskused ja pikemad seeriad). Oskad ehk abistada, mida peaksin muutma? k ps. mida tähendab submaksimaalne?
  4. rinnakava

    Kas keegi oskab soovitada mõnda head rinnakava (mõtlen massikava), mida on ise kasutanud ja mis on ka häid tulemusi andnud? Tänud K.
  5. Rusika kava..

    1. tsükliga (9. nädalat) +20 kg; rinda, jah, 2 korda nädalas, teised lihasgrupid 1 kord nädalas (kokku 4 päeva nädalas); lisaks surumisele kaldpingil lendamine ja trossidega ristivedu (või liblikas).
  6. valk

    küsin nõu. ott, ütlesid ühe teema all, et jõualadega tegelejad peaksid tarbima 3g valku keha kilogrammi kohta. oletan, et kaalud u 100 kg. kuidas oma valgu koguse täis tarbid, kui organism suudab omistada iga 3 tunni tagant u 30g valku ja ööpäevas saad sel juhul süüa max 8 korda. kas mõni valk imendub kiiremini ja selle võrra võib tihedamalt süüa või on see kolme tunni reegel vale?
  7. valgu imendumine

    ei hakka uut teemat tegema, äkki keegi juhtub siit lugema. lugesin (vist fred antson), et rasvu ei tohiks toidust välja jätta, rasvad kiirendavad ainevahetust (sic!). söön põhimõtteliselt ainult rasvavabasid tooteid (kohupiim, kodujuust, kana rinnafilee). kas teen valesti ja peaksin sööma rasvasemaid tooteid, palju oleks siis norm ööpäevane rasvakogus? lisaks joon muscletechi proteiini. selles sisalduv valk pidi väga kiiresti imenduma, kas võiks siis uue valgu koguse tarbida vähem kui kolme tunni jooksul või ei suuda organism seda valku ikkagi omastada? tänud
  8. kuidas seda tööriistad-surumine alt võetud kava peaks tegema, kas surumisega alustama ja pärast seda tegema teisi rinna harjutusi, või ei peaks muid rinnaharjutusi üldse tegema? tänud.
  9. valgu imendumine

    ei suutnud siit lehelt leida kas inimene suudab korraga omistada 30 või 40g valku? äkki keegi aitab. kas valk imendub ilma süsivesikuta ka? kas sissesöödav valk imendub, kui õhtul süsivesikud toidust välja jätta?
×