Jump to content

karmo101

Kasutajad
  • Sisu loend

    24
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik karmo101 postitused

  1. Rasvaprotsent

    Kus oleks kõige parem lasta enda rasvaprotsenti mõõta peale DEXA/DXA masina?
  2. Ma ei tea, mida ma valesti teen

    Kaal tõuseb kui kalorid sisse on suurem kui kalorid välja. Reite pealt siis kulub rasv teil viimasena järelikult.
  3. Rasv põleb siis kui on kaloridefitsiit, kui enam kaalu kaotada ei soovi siis proovi kaalu juurde võtta, peamiselt lihast ikka. Võtad kaalu juurde ja siis hakkad uuesti kaalu langetama uuesti siis on lihasmassi rohkem ja kergem rasva kaotada.
  4. Pane lühikesed püksid liibukate peale siis kannatab niisama ka ringi käia äkki
  5. Kaloraaz

    59kg, Praeguseks olen söönud 1480 kalorit millest 98g on valku, 15-20g valku tuleb veel ma arvan
  6. Kaloraaz

    Ma söön 1700-1800 kalorit ja elan üle, valku tuleb ka üle 100g
  7. stane, 58,5kg-59,5kg, 178cm, spordiarsti juures pandi rasvaprotsendiks 12 Proovin kaloreid hoida alla 1800, mõni päev tuleb 2000 kokku, aga see pole tihti. Kaal on langes viimase 5-6kuuga 7kg, nüüd viimased kuu aega pole kaal langenud enam. Peaksin veel langetama või alustan lihase kasvatamisega?
  8. Jõusaalis samad harjutused

    Rasv hakkab põlema siis kui sööd vähem kui kulutad. Oma amatööri silmaga vaadates seda kava jääb silma see, et õlgadele ja seljale pole rõhku pandud.
  9. Tere Olen 15, 178cm ja 61kg, söön keskmiselt päevas 1700-1800kcal, aga kõhu pealt nagu väga rasv minna ei taha, tundub nagu et kuskilt mujalt ka väga ei lähe seda. Kas probleem võib selles olla, et ma tõesti ei kuluta 1800kcal ära, kuna mu eluviis on üsna istuv, väga kuskil ringi käima ei pea. Jõutrenni teen 3-4x nädalas ja jooksen 20-30 minutit ennem trenne 10km/h kiirusel.Üldiselt ei söö ma väga puhtalt ka, aga kalorid loevad ju pigem, mitte mis ma endale sisse söön? Kuskil 4 kilo olen maha saanud ja 6cm on kasvu tulnud, palju enam maha ei saa nagu võtta, muidu alakaalus. On kellegil soovitusi?mida ma muuta võiks? Suveks võiks ju parem välja näha
  10. Kaloraaz ja kõhurasvast vabanemine

    Vahepaladeks tavaliselt söön neid Proteiini kohupiimu ja jogurteid. Täna hommikul kaalu vaadates oli 59,9kg ees, eks ma vaatan peeglisse alati kui trenni lähen, aga ennem seda söön ka
  11. Kaloraaz ja kõhurasvast vabanemine

    Oktoobris hakkasin regulaarselt käima Ma lõunat ei saa kaaluda, siis panen kalkulaatoris piltide järgi, pigem panen rohkem kui tegelt sõin Hommik- Hirsipuder,rasvata,veega-270g Lõuna(koolitoit, nii et ma täpselt ei tea mis sees on)- Tatar,veega,rasvata 120g, stroogonov,150g,kartulipuder,300g Vahepala-Vahvlid(24g margariin,42g nisujahu,21g suhkur,15g muna) Õhtusöök-Lasanje veisehakkliha 200g, banaan 70g Täpselt ei tea palju lasanjest kokku kaloreid tuleb, aga äkki sinna 400-500 kalori vahele jääb Kokku umbes 1600-1750 kalorit
  12. Tervist Olen 15 aastane, 64kg, 176cm pikk Söön päevas umbes 1500-1800(mõni nädalavahetus võib minna kuskil 2000-2200) kilokalorit, AGA ma ei söö vb kõige puhtamalt, näksin üsna tihti ja rasvad on päevas tihti 35-40%, Valgud on üle 20% tavaliselt jōusaalis käin ma 5x nädalas(esmasp-reede) nendest 3x jooksen ma(20min 3.5km või 2x10min 2km) ülejäänud kahel korral on mul kehaline. Nädalavahetustel üritan liikuda natuke ja teen keharaskusega harjutusi kuskil 5-15 min probleem selles et kõht on ikka ümar ja rasvane ja ei tundu väga palju paremaks minevat. Kas see et ma ei söö nii puhtalt mõjutab seda isegi kui mul on kalorid defitsiidis?Vōi on asi selles et seedimine on aeglaseks muutunud tänu sellele madalale kalorlusele?teen liiga palju trenni :D? ps-kas külma veega pesemine aitab rasvu põletada, lugesin et pidavat seedimist kiirendama ja pruunid rasvad pidavat aktiveeruma vms, või on see mingi suur müüt?
  13. Peegel ja kaal ei näita tulemusi

    Pole sümptomeid kui tulen külma käest
  14. Milline Fasti proteiini pulber?

    Millist soovitaksite ja mis on nende peamised erinevused?Lihtsalt valgu%? Hera80?Whey3?Whey+?
  15. Pull up band

    Tere, kuna ma ühtegi lõuga veel ära ei tõmba ja see on mulle suur eesmärk, siis kas sellest võib abi olla? või oskab keegi midagi veel soovitada? Lat pull down pidi ka aitama? https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01AURO5AI/ref=abs_brd_tag_dp?th=1
  16. Milline Fasti proteiini pulber?

    On soovitatud ka sellised, peale fasti omade. http://pood.mybody.ee/self-omninutrition-whey-shake-eheda-sokolaadi-maitsega-vadakuvalgupulber-taastumiseks-656 http://triplefitness.ee/toode/triple-fitness-100-whey-protein-1kg-2/
  17. Pull up band

    Olen märganud jah neid kes nõksuga teevad, aga ei mõista, suht masendav seis on kui ühtegi lõuga ära ei tee
  18. Milline Fasti proteiini pulber?

    Selge, aitäh abi eest
  19. Milline Fasti proteiini pulber?

    Kuna ma ise ei käi tihti linnas ja ainuke koht kus ma käinud olen on sportland ja seal fasti tooted + sõber soovitas ka fasti tooteid
  20. Fast proteiini pulbrid

    Millist soovitaksite?Hera80?Whey3?Whey+? on neil mingi suur vahe?
  21. Fast proteiini pulbrid

    Endal mul praegu ongi mustika maitsega Hera80, lihtsalt ei tea mida järgmisena osta endale
  22. Rasvapõletus

    Tere olen 15 aastane noormees ja sooviks kaotada rasva oma kõhu ja rindade juurest. Kas selle kavaga on seda võimalik teha? http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/1/34?_ga=1.238841472.180681893.1472814200 Veel küsimus et kui ma istun igapäevaselt kuskil 6 tundi(iga tunni tagant liigutan 5min) siis kas see segab mu rasvapõletust?
  23. Rasvapõletus

    Sellisel juhul on siis toitumiskava vajalik? Kas proteiini jooki oleks hea tarbida?
×