Jump to content

Tulimadu78

Kasutajad
  • Sisu loend

    0
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    1

Tulimadu78 viimane päevavõit oli August 28 2016

Tulimadu78's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

1 Neutraalne

Tulimadu78

  • Tase
    Vaatleja
  • Sünnipäev 01.01.1978

Profiili informatsioon

  • Sugu
    m
  1. Mihkel Vaino BLOGI

    Kas "hiiglane" veel tegeleb tõsisemal moel trenniga ka?
  2. SKG transformation journey

    Mulle aeg-ajalt ikka on meeldinud maksimumi proovida, muidugi enne pole eriti mõtet kui on märgata edasiminekut seeria tegemisel korduste arvuga/raskusega. Kükis jäi mul maksimumiks 160 kg, jõutõmmet olin veidike vähem treeninud ja maksimumiks jäi samuti 160 kg (muidu võiks eeldada, et jõutõmbe rekord võiks olla veidi suurem kui kükil). Treeningute käigus seni end vigastanud ei ole, olen vigastanud vaid ühe korra sangpommi rebimisega siis kui ei olnud juba paar aastat trenni teinud, tahtmine ja säilinud jõud olid kõõlusest tugevamad.
  3. SKG transformation journey

    Mis sul surumise, küki ja jõutõmbe parimad seeriad ja maksimumid on? Ja kuidas kehakaal?
  4. Helena Mang, IFBB Elite Pro - Fitness Masterclass- TEHTUD :)

    Kuidas jõusaalitreeningud välja näevad (jaotus lihasgruppide vahel, harjutuste/seeriate arv, korduste arv seerias, kas aeroobne ka saalis...)? Kena neiu ja treenimine teeb veel kenamaks , edu tulevastel võistlustel!
  5. Tulimadu78

    26.aug Lamades surumine 20x20, 15x50, 12x70, 4x80 Kükk 15x50, 12x70, 10x80 Jõutõmme 15x50, 12x80, 12x90 Kõhulihased kaldpingil 10x Maksimume pole proovinud ja ei hakka ka lähinädalate jooksul proovima, aga raskuste ja korduste ning varasema kogemuse järgi võiks ennustada midagi sellist: surumine 90, kükk 100, jõutõmme 110 Kunagised rekordid olid: lamades surumine 127,5 kg, kükk 160 kg, jõutõmme 160 kg. Rihmasid, vöösid, kindaid vms ei ole kunagi kasutanud, raskused väikesed, võimalik et kui oleks kükis/jõutõmbes 200 kg kanti jõudnud, äkki siis oleks vöörihma järgi vajadust tundnud, aga ilmselt oleks olnud võimalik seda ka ilma teha.
  6. Tulimadu78

    22.aug liigutasin veidike jälle kangi ja märkisin ka telefoni raskused/seeriad üles, aga vist kustutasin kogemata ära. Kuigi eesmärgiks ei ole jõutõstmine, esialgu teen ainult baasharjutusi. Kui tunnen, et 3 rasket harjutust ühel päeval liig on, siis jagan 2-ks. Ilmselt sel juhul paneks mõne lisaharjutuse ka juurde, et päris ühte harjutust ei teeks ühel päeval. Midagi umbes sellist oli:. Lamades surumine: 20x20, 15x50, 10x70 Kükk: 15x50, 15x60, 10x80 Jõutõmme: 15x50, 12x70, 12x80
  7. Tulimadu78

    Võiks mainida ära ka oma kunagised eesmärgid numbrite kujul, seda on hetkel tõesti vara öelda kas hakkan uuesti nende poole pürgima või mitte. Sellised ümmargused numbrid, oli soov saavutada need ilma mingi spetsiaalse lisavarustuseta (surumissärk...) Lamades surumine: 150 kg Kükk: 200 kg Jõutõmme: 200 kg
  8. Tulimadu78

    Panen kirja, et pärast oleks hea tagantjärgi jälgida. Järgmisel korral jätan paremini meelde (märgin üles), päris kindlalt kahte esimest korda ei mäleta, aga midagi sellist. Peale pikka pausi püüan tasa-pisi midagi teha. Eesmärkide kohta ei oska midagi öelda praegu. Kaal 95 kg, pikkus 183 cm. Kui mõned üksikud kangi liigutamise korrad välja arvata, siis regulaarselt tegin trenni viimati 5 aastat tagasi. 11. aug Lamades surumine 20x20, 12x60, 10x60 Kükk 20x20, 12x60, 6x80 Jõutõmme 12x60, 8x80 Biitseps hantliga 2x10x15? 16.aug Lamades surumine 20x42,5, 12x62,5 Kükk 15x42,5, 12x62,5, 10x62,5 Jõutõmme 10x42,5 Kõhulihased kaldpingil u. 10x
×