Jump to content

ReinoL

Kasutajad
  • Sisu loend

    8
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Koik ReinoL postitused

  1. Abi natukene ja ideid

    Tervist! Alustan ka uuest aastast jõusaaliga kuna kaalu numbrid läinud juba liiga suureks ja aeg on käsile võtta. Parem liiga hilja kui mitte kunagi. Kaalun 116-117kg vahel ning pikkust 183. Ehk ideaalne kaal oleks 87kg aga minu eesmärk oleks suvelõpuks saada kuskil 90kg juurde. Arvutasin välja, et koos trenniga peaks tulema kokku natukene üle 2400 kalori ja ilma trennipäevata kuskil 1700-1800 kalorit, on see normaalne? Toidukava näeks selline välja: Hommikul: I - 3 praemuna +50g peekonit+ pirn ja mahl või kohv. II- 65g kaerahelbe pudru koos meega + prin ja mahl või kohv. Vahepala: I-Keefir (400g) + külmutatud marjad (140g) ning pähklid(15g) II-Kodujuust (200g) + pähklid(peotäis) + suurem puuvili, kas pirn või õun. Lõunaks: Kanafilee (250-300g) + Täistera makaronid ehk penned (70g) + 100g porgandi-kapsa salat Makarone saab asendada pruuniriisiga, külmutatud juurviljadega või kartuli vms. Vahepala: I-Profeel proteiini jogurt 200g+puuvili (apelsin, greip, banaan, õun või pirn) või pähklid 15g II- Kodujuust koos meega ning pähklidega ja puuvili Õhtuks: I-Külmutatud juurviljad 200g + kanafilee 250-300g II-Tatar 70g + kodujuust 200g + kanafilee 200g Treeninguid teeks selle järgi http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/5/53 või sellejärgi http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/2/22 Hetkel vaatan sellise keskmise. Peale treenguid soovitati võtta ka proteiini kuskil 30g, kas seda oleks vajalik teha? Või keegi oskab öelda, kas oleks võimalik juba suvealguseks saada soovitud kaal kuskil 90-95kg? Kui kellegil tekib küsimus, mis need I ja II tähendavad siis need on erinevad varjandid :D. Oleks tore kui saaks natukene infot juurde, mida paremini teha ja mitte mitte teha.
  2. Abi natukene ja ideid

    Treening kava on tehtud treeneri poolt. Toitusin nii nagu kirjas (ilma proteiini shaikida) Hetkel hakkasin kasutama seda proteiini http://www.hcgym.eu/gym_et/toidulisandid-568/proteiinid/2x-hc-professional-wheymix-1-3kg-kokku-2-6kg-ja-1kg-hind-alla-15-eur.html
  3. Abi natukene ja ideid

    Hetkel olen kasutanud igasuguseid neid baasainevahetuse appe ning igaüks annab erineva numbri. Üks annab 2400 aga teine üle 3400 juba. Hetkel juba raskusi 2400kalori kätte saamisega, mis rääkida siis 3400 jne. Huvitav on see ka, et kui sõin niiöelda need 2400 kalorit ära siis mingi hetk avastasin, et ma olen juurde võtnud hoopis mõned kilod, mis pole juu normaalne. Ehk kui ma peaks sööma ligi 3500kcal siis kokkuvõtteks võiksin cutida kuskil 3000kcal-i peale?
  4. Abi natukene ja ideid

    Hetkel selline küsimus, et millist proteiini soovitaksite? Ise leidsin sellise kuid ei tea, kas see õige http://www.hcgym.eu/gym_et/toidulisandid-551/proteiinid/2x-hc-professional-wheymix-1-3kg-kokku-2-6kg-ja-1kg-hind-alla-15-eur.html Sest neid valikuid on palju ja ma ei tee neil vahet väga
  5. Müüa korralikud crossfiti/tõstesaapad(nina otsast hästi natukene lahti), suurusega 47 või olid 47,5. Täpsustan suurusega reedel. Kasutatud max pool aastat. Ehk siis hallid ja neonrohelised. Alghind 50€ Asub Tallinnas
  6. Crossfiti/tõstesaapad

    Ehk kui kellegil huvi või oskab soovitada kuhu müüki panna siis andke teada julgelt.
  7. Abi natukene ja ideid

    Kavad on enam vähem ümber tehtud nii kui nii. Aga hetke seisuga söön iga päev kuskil 2400 kalorit ning kord nädalas luban endale midagi head ka(põhjus lihtne, mis lasen ükskord nädalas midagi lubada on see, et muidu see toidukava viskaks lihtsalt üle ja jätaks pooleli selle).
  8. Crossfiti/tõstesaapad

    Sisetallad mõõt on 30,5. Lisainfo US - 12,5 UK - 12
  9. Uuesti vormi

    Tere Foorumlased ja muidu olijad. Nii teema sobib kõige paremini siia ehk. Kuna olen spordiga palju tegelenud(kokku kuskil 6a-kergejõustik, raskejõustiku, tõstmine ning nüüd lõpuks jõusaal). Selline küsimus tekkis, et sai tellida toidukava ning treeningkava FB kaudu(tundus mõistlik). Sest esimese kuuga sai maha võetud 5kg(algkaal 115kg) ning nüüd 109kg kuskil. Probleem seisneb selles, et saan teha kava järgi trenni ja toituda normaalselt aga kaal lihtsalt enam alla ei lähe. Lihtsalt alla 109kg ei lähe. Mida ma tegema peaks, olen proovinud võtta ühendust sellega kes kava koostas aga ei midagi. Ehk oleks mõttekas uus kava tellida siit ja ehk saaks lõpuks oma vana kaalu tagasi mis oli 94kg. Hetkel enda andmed: Vanus 21, kaal 109, pikkus 180. Ning huvitab see ka, et kas mul tasuks võtta kreatiini, tribulus ning proteiini?
  10. Uuesti vormi

    Ehk siis oskate soovitada, kelle käest tellida kava.
  11. Uuesti vormi

    Toidukavas oli kõik õige aga lihtsalt aeroobset(jooksmist ja sõitmist) kuna neid ei teinudki. Aga soovitage kus osta proteiini, kreatiini ja tribulus tooteid. Ning soovitav ka, millist tasuks osta.
×