Jump to content

avetyyr

Kasutajad
  • Sisu loend

    16
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

avetyyr

  • Tase
    Algaja
  • Sünnipäev 22.08.1996

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female

Viimase Profiili Külastajad

1 164 profile views
  1. Kükkida või .. !?

    Kükkimine ei too puusi esile. Kahepoolne kasutegur - põletab rasva käib pigem kükkimise kohta, kuhu kaasad terve keha lihased. Sääremasin annab sulle ainult säärelihase, ei põleta rasva ja ei anna ka mingit suutlikust jalgadesse. Jooksmine suuruse mõttes ilusaks ei tee. Pigem ära leia vabandusi miks mitte kükkida. Kükid teevad ka kõhulihased ja selja tugevaks.
  2. Puudub isiklik kogemus, aga toon näite kodujõusaalist Hiiumaal. Jõusaal on teisel korrusel ja otsest tõstepõrandat pole vaid on ehitatud kõrgem osa ja sinna peale pandud korralikud matid. AGA kui vähegi raskema kangiga jõutõmmet teed, siis esimese korruse laest krohvi lendab. Minu arvamus on see, et su idee on lollus, KUI sa ei kavatse teha 50-70 kiloga harjutusi ja üli rahulikult kangi maha panna. Müra hakkab kindlasti häirima, ja pakun, et lõhud midagi ära ka. Niiet su hirm on õigustatud. "Mingi pehmendus" ei ole kindlasti piisav. Tõstmiseks on vaja korralikku tõstmispõrandat.
  3. Põnevaid leide toidupoest.

    Kas keegi on poest neid broilerifilee toorvorste leidnud?
  4. Punktis 5 on mõeldud kõik naised (mis on nii nagu autasustamises välja on toodud) ja loetletud kaalukategooriad on meeste omad juba
  5. Ei ole tõesti. Eks praktika näitab kõige paremini, aga oskan seda öelda, et sellise inimese baasainevahetus on juba 1200. Kui trenni ja liikumist ka arvestada, siis see jääb ilmselgelt liiga väheks ja ei ole jätkusuutlik. (Nädal aega 1200, siis tulevad metsikud isud- sööd 3000kcali korraga sisse,tunned end rõvedalt ja kokkuvõttes kaalu ei kaotagi)
  6. Nii madalale pole kindlasti mõtet kaloraazi lasta. Ma olen ise ka 163cm ja 63 kilo ja 1700 kcaliga võtab väga edukalt alla. Anna aega pigem natukene. Kas oled ainult neli nädalat toitumist ka jälginud?
  7. Ehk siis makrotoitained - rasvad, valgud, süsivesikud. Sa ütlesid, et sööd 1600 kcali päevas. Kuidas või kus seda arvutanud oled?
  8. Kas sa makroid ka jälgid või ainult kaloreid?
  9. uus kava (skeptik)

    Masin masin masin masin masin.... Pigem kasuta ikkagi vabaraskusi ja tulemused tulevad palju paremad.
  10. Oih ja aih

    200kcal banaan ei ole enam keskmine vaid ikka väga suur ja smuutisid on võimalik ka alla 300 kcali teha!
  11. Siim Rast 2. koht Alex-Edward Raus 3.koht Elar Kraav 5.koht Margus Silbaum 6.koht Marek Vähi 7.koht Aimar Kuusnõmm 8.koht Marko Mumm 11.koht Siim Sammalkivi 12.koht
  12. https://youtu.be/illT1ISSSrg Raske 62.5x15
  13. Tere Küsimus targematele meestele: Kes püstitas -63kg naistes küki rekordi? http://powerlifting.ee/index.php?page=uudised&uuid=325 on kirjas, et igal alal Lepp, http://powerlifting.ee/tulemused/EMV2015_kj_naised_kaal.html siin aga, et Tüür.
  14. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Kui suured jäätisetopsid on ja mis hinnaks?
×