Jump to content

prikull

Kasutajad
  • Content count

    288
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by prikull

  1. ÖÖ

    Tahtsin küsida et paljud teist öösel söövad?Ja kui sööte siis mida.
  2. mida soovitate?

    Mis sa saad 1.5-2g valku ühest kilost fileest v?Mai tea mis fileesid sa kyll sööd.
  3. Millega veel tegeled

    Jõusaal ja vahest korvpall, muuks ei jää aega lihtsalt.
  4. Proteiinid mujalt?

    Ise olengi peaaegu koguaeg USA omi kasutand.Ja kurta ei saa.
  5. mida soovitate?

    Algul võta proteiini midagi muud sul vaja võtta pole.
  6. mis arvate?

    Mis arvate kas tasuks nädal vabaks võtta jõuludel?Olen nagu päris pikka aega ilma puhkusete treenind nyyd.Kuidas te ise käitute nende puhkustega?
  7. Mida teha?

    Rinnale võiks ikka midagi natuke teha sest seda nagu tavaelus kasutatakse kõige vähem ja vähemalt mul on see kõige kiirem kaduma.
  8. Kava...

    Trapetsit ei tee üldse v?
  9. küsimus pulbri kohta...

    Et yldse välimus muutux pead sa uurima ja puurima kogu seda jõusaali ja toitumise teemat muidu ei saavuta sa mingit arengut nii et soovitan sul siin lehel palju ringi vaadata.
  10. Tõmbed kangiga ettekallutatult

    Selle harjutusega on surve alaseljale suht suur endal lööb tihti valu sisse peale harjutuse sooritamist.
  11. Glutamiin?

    Hommikul on hea sellepärast võtta et keha vajab energiat hommikul.Sest öö otsa pole midagi söödud.
  12. Tere, tahaks abi!

    Põhimõtteliselt söö vähem kui kulutad ja hakkabki kaal langema.
  13. Ise jätsin pool suve trenni vahele ja umbes 30% jõust kadus.Ja suur hulk lihast.
  14. rinnalt surumine

    Ära usu kõike mida koolis räägitakse, kulturistid pole üldse nõrgad tegelikult.
  15. Kysimus?

    Kõhtu tee 3x20-30.Kui korralikult teed siis peax see p2ris l2bi t6mbama.
  16. IFBB, NABBA, WABBA, WFF jne.

    Mille meistriks Marek tuli WFF?
  17. kuidas võtta proteiini õigesti

    Pole mõtet juua proteiini nii mitu korda p2evas sest muu ju saab tavatoidust ka k2tte aga kui tahad siis keegi sind ei saa keelata.Proteiini võta kindlasti peale trenni ja võid v6tta ka enne trenni.Aga peale trenni võta kindlasti ka sysivesikuid. Ja muudel aegadel võta protekat aint siis kui sul pole v6imalust syya v6i midagi sellist.
  18. Treeningkava

    ylbort kas esimene päev sul ajaliselt liiga pikaks ei veni?
  19. Valu alaseljas

    Endal ka nyyd juba mitu päeva alaselg valutanud loodan et läheb yle sest ei julge valuga suurte raskustega treenida.
  20. harjutuste vahetus

    Võta lihtsalt järgmine kava sa ei pea ise midagi torkima hakkama seal.Kuu aega algajate kava teha on täiesti ok.
  21. juurde w6tmine

    Kui nii palju tahad kasvada nii kiiresti ei või proovida vaid peab proovima kreatiini,proteiini ja igast muud värki.
  22. Kalmus 4.

    Tõesti tubli Marek sa oled selle ära ka teenind minu arust.
  23. Ületreening

    Nii sa küll jalgu tugevaks ei saa,sa treenid mõnuga üle.Tee jalgu 1-2 kord n2dalas ja korralikult.Ja aint jalgu pole ka m6tet treenida tee ikka ülakeha ka rohkem muidu pärast näed väga imelik välja.
  24. Hommikusöök!!!

    Ise söön maitsestamata kohupiima kuhu on paar banaani sisse pandud ja siis lasen mikseriga segamini selle suht hea asi.Ja siis veel kas röstsaia kalkuni singi ja juusuga või kaeraküpsist või midagi sellist peale.
  25. juurde w6tmine

    Pooleteist aastaga 15 kilo seda tahaks küll näha.Et teed 3 aastat trenni ja oled 30 kilo lihasmassi juurde saand v? Mõtle ka mida räägid.
×