Jump to content

Freshmeat

Kasutajad
  • Sisu loend

    15
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

0 Neutraalne

Freshmeat

  • Tase
    Algaja
  1. Närimiskumm

    Müüt järgmine: Närimiskummi närimisel hakkab seedimisprotsess kiiremini tööle. Ootan kinnitamist või ümberlükkamist.
  2. Kes on kõige targemad sportlased?

    Olgem ausad tugitoolisportlaste vastu ei saa mitte keegi. Nemad teavad nii oma ala kohta väga palju kui ka üldine silmaring on lai. Oma alast: -tugitoolisportlane teab alati, millised meeskonnad laupäeval jalgpalliheitlusse astuvad -tugitoolisportlane teab, millisest poest saab kõige parema ja odavama treeningvarustuse - õlled ja kõrpsupaki -tugitoolisportlane teab, kui milline "taevakanalite" pakett tuleb tellida, et väärt spordikanaleid näha Üldine silmaring spordist: -tugitoolisportlane teab, kes oli eelmine aasta F1 maailmameister -tugitoolisportlane teab ka, kes oli üleelmine aasta F1 maailmameister -tugitoolisportlasele ei ole probleem kihlvedusid sõlmida, sest ta teab iga meeskonna, indiviidi tugevaid ja nõrku külgi -tugitoolisportlasel ei jää ükski suusaetapp nägemata -tugitoolisportlane teab, millise määrdega peaks Veerpalu startima, et teda saadaks edu Analüüsivõime: -tugitoolisportlane suudab alati genereerida lemmikmeeskonna kaotuse põhjused -tugitoolisportlane ei jää ka hätta keerulisete korvpallikombinatsioonide jälgimisel Üldised faktid: -tugitoolisportlane teab, et kartulikrõpsud on tehtud kartulitest -tugitoolisportlane teab, et oma ala harrastamine sõbra juures on alati põnevam kui kodus Oma keha tundmine: -tugitoolisportlane teab, et peale 10t õlut võib hommikul peavaluga ärgata -tugitoolisportlane teab, et ta suudab täpselt kolm pakki kartulikõrpse ja 2 tipi-kastet ära süüa -tugitoolisportlane teab, et peale 3ndat õllet tuleb üsna tihedalt WC-d külastada Ja ärge üldse hakakegi rääkima, et tugitoolisport ei ole sport. Ka see nõuab pühendumust, tihedaid treeningid, eneseusku ja järjekindlust. Hea küll, võite nüüd edasi arutada seda teemat, mis ei jõua mitte kunagi mitte kuhugi välja
  3. Kes on kõige targemad sportlased?

    Ma tahaks näha seda maletajat, kelle ajud treeneri peas on:D Arvan, et igast maletajast võiks teadmiste ning eelkõige ettenägelikuse poolest kulturist saada, iseasi on muidugi tahtejõus. Samas julgen väita, et igast kulturistist maletajat küll ei saa. Lugedes siin blogisid, artikleid, foorumi postitusid, siis jääb küll mulje, et iga kulturist peab enne korralikult "ämbrisse" astuma, kui asjadele pihta hakkab saama. Tippkulturistidel on lihtsalt vilumust palju, nad on kõik need "vead" omal nahal läbi elanud. Rahvasõna ütleb, et tark õpib teiste vigadest, loll enda omadest.
  4. Eesti MV 2007- ENNUSTA JA VÕIDA!

    1.Ott Kiivikas 2.Imre Vähi 3.Marek Kalmus 4.Indrek Viska 5.Valju Jagomäe Särki oleks vaja
  5. Surumissärkidest ...

    mina pakun, et need särgid on siiski võistlejate hoidmiseks ehk vigastuste oht on särgiga surumisel väiksem, kui särgiTA surumisel....tõesti ei näe mingit ebatolerantsust reeglistikus....ainuke probeem võib tõesti olla särgi maksumuses, kuid usun, et iga võistulssportlane suudab selle särgi omale muretseda.
  6. ENNUSTA JA VÕIDA!!! Põhjamaade MV

    Kiivikas 3 Kalmus 4 Vähi 2 Vaible 5 Pakun musta stsenaariumi, siis on pärast rõõmu rohkem, kui kohad paremad tulevad
  7. Ei saa mina aru, miks kriitikud kohe maha tehakse??? Väga tänuväärt amet minu meelest. Juhul kui ise ei ole veel oma puudusi märganud, siis kriitikud suunavad sind õigele teele. Rääkides konkreetsest juhtumist, siis oli tõesti veidi vale vanade piltidega siin eputada, kuna Vend Vähk on juba puuduse kõrvaldanud. Kuid siiski jõudu edaspidiseks!
  8. õhtune valk

    aga millal sobiks süüa tuunikala?
  9. õhtune valk

    no kui niimoodi puhtalt sisalduse järgi vaadata, siis on nad kõik ju suhteliselt head variandid, aga kuna ma seda bioloogiat nii hästi ei jaga, siis äkki on mingi vahe nendes sisalduvate valkude ehituses?
  10. õhtune valk

    kas õhtul oleks kasulikum: a)juua proteiini shake (kasutaksin No1)? B)süüa muna? c)süüa tuunikala? d)süüa kohupiim mõtlen siis just mida süüa enne magama minekut
  11. Kava korrigeerimine

    1 päev rind lamades surumine rusika kava järgi rööbaspuudel surumine 3x8 alarind hantlitega 3x8 pullover 3x8 triits prantsusesurumine 3x8 plokk alla 3x8 2 päev selg jõutõmme 3x4-8 lailihasele tõmbed 3x10 seljale plokkil tõmbed 3x10 seljale tõmbed ettekallutatult 3x10 biits smith pink 3x12 hantliga istudes 3x12 kaldega pingil hantliga 3x12 3 päev puhkus 4 päev rind lamades surumine rusika kava järgi ülarind hantlitega 3x8 pec-dec 3x12 õlg hantlite surumine 3x8 lendamine püsti 3x12 trosside ristivedu 3x12 trapets 3x12 5 päev jalad poolkükk kinnise kangiga 4x6-10 jalapress 3x12 reie eeskülg plokkmasinal 3x12 reie tagakülg plokkmasinal 3x12 säär 3x20 kõht 6 päev puhkus 7.päev puhkus Muutsin siis kava nüüd selliseks. Ainult kõhtu jäi siiski korra nädalas, kuna lihtsalt ei taha trenni aega väga pikaks venitada. Aga veel üks küsimus: Kas 1.päeval sobivad sellised triitsepsi harjutused või peaks näiteks plokk alla asendama kitsa haardega surumisega?
  12. Kava korrigeerimine

    Küsiks veel ka sellist asja, et kui suur peaks olema aeroobse treeningu hulk? Kas nii sobib, kui teha jõutrennist vabadel päevadel veidike aeroobset või peavad need päevad olema sellised, kus viskad jalad seinale ja puhkad?
  13. Kava korrigeerimine

    Kas niimoodi sobiks kui neljapäeval üldse triitsepsit ei teeks vaid teeks paar harjutust õlale ja laupäeva võtaks ka puhke päevaks? Samas lisaks esmaspäevasele treeningule veel ühe triitsepsi harjutuse
  14. 1 päev rind lamades surumine rusika kava järgi rööbaspuudel surumine 3x8 alarind hantlitega 3x8 pullover 3x8 triits prantsusesurumine 3x8 2 päev selg jõutõmme 3x4-8 lailihasele tõmbed 3x10 seljale plokkil tõmbed 3x10 seljale tõmbed ettekallutatult 3x10 biits smith pink 3x12 hantliga istudes 3x12 kaldega pingil hantliga 3x12 3 päev puhkus 4 päev rind lamades surumine rusika kava järgi ülarind hantlitega 3x8 pec-dec 3x12 triits plokk alla 3x12 plokil ühe käega 3x15 5 päev jalad poolkükk kinnise kangiga 4x6-10 jalapress 3x12 reie eeskülg plokkmasinal 3x12 reie tagakülg plokkmasinal 3x12 säär 3x20 kõht 6 päev õlg hantlite surumine 3x10 lendamine püsti 3x12 ülestõmbed kangiga 3x10 ettetõsted hantlitega 3x12 trosside ristivedu 3x15 trapets 3x15 7.päev puhkus Kas selline kava sobib lamades surumise max parandamiseks? Või peaks kusagilt midagi kärpima või hoopiski juurde lisama?
  15. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    183cm; 90kg; 18a
×