Jump to content

signe34

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About signe34

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 07/23/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Elan ise Tartu kandis. Ei otsigi võib-olla nii palju trennikaaslast, vaid kedagi, kellega kas või siinsamas netiteel suhelda, edasi motiveerida. Facebook on samuti neid gruppe täis, aga asi on kuidagi liiga suur, kui nii öelda saab. Mitutuhat inimest, ikka tekib raev ja kritiseerimine...
  2. Hei! Otsiksin endale motivatsioonikaaslast, kellega koos arutada (kas võin siin all), kuidas jälle edasi minna. Tahan tõesti oma eesmärgini jõuda. Kaalu on juba palju, keha lodev. Trennis proovin käia 3x nädalas, aga just toitumisega on asi keerulisem. Aeg-ajalt kummitab magusaisu ja just õhtud on need rasked. Usun, et siin leidub veel neid, kes tahavad suveks kergemaks saada. Ilma kritiseerimata, vaid jõudu andes võiksime seda koos teha. Minust: olen kahekümnendates naine, pikkust 177cm ja kaalu tahaks alandada vähemalt 15kg. Selle 15 jagaksin hetkel väiksemateks eesmärkideks...Olen üsna võõras selles rasvad-valgud-süsivesikud maailmas ning toitumiskava tellida ei tahaks, kuna tundub liiga hull enesekontroll. St ühe korra olen seda teinud mitu aastat tagasi ja ma ei suutnud niimoodi toituda. Lisaks pean ma arvestama ka oma elukaaslasega. Igal juhul loodan toetusele ja abile ning proovin seda ka omalt poolt anda.
  3. Kaalulangus (trenn ja toitumine)

    Tere! Loodan, et saan siinkohal abi. Olen noor 22a naine, kel pikkust 177cm. Olen pea terve oma elu olnud normaalkaalu piiri peal või ülekaalus. Tahaks sellele piiri panna, kuna kaalunumbri ees on juba 9. Tahaksin teada, et mis oleks hetkel minu jaoks parim - kas jõusaal või pigem aeroobsed rühmatrennid? Eelkõige on eesmärk rasva maha saada. Kuna jõusaalis saab käia oma soovi järgi ükskõik mis ajal, siis olen viimastel nädalatel seda harrastanud. Kolm korda nädalas. Alguses teen 20-25minutit kardiotrenni mõnel trenazööril, pulsiga umbes 140. Seejärel jätkan käte, jalgade ja kõhulihaste treenimisega, lõpus plank ja venitused. Muidu meeldivad mulle ka aeroobsed trennid, ent pole julgenud kõiki ette võtta - tahan, et trenn oleks mõnus, mitte ei oleks nö surm silme ees. Seepärast on mulle väga meeldinud ka vesiaeroobika ja tantsutrennid. Lisaks tahaksin ma saada mõningaid soovitusi toitumise kohta. Tean, et ei tasu süüa õhtul palju jnejne, aga just see osa, et mida süüa peale trenni. Kuna enamasti treenin pigem õhtuti, siis tekibki alati küsimus, et mida üldse süüa, et mitte jällegi juurde võtta. Olen praegu umbes 3-4 nädalaga langetanud oma teadmistega kaalu 3kg, mis on normaalne, ent samas tunnen, et ma pole väga kindel selles, mida ma teen. Üritan lihtsalt olla tervislikum, söön liha ainult koos juurviljadega; rohkelt kodujuustu; puu- ja juurvilju jne. Väga pizza, burgeri ja friikartulisõber ei ole niikuinii. Jään ootele
×