Jump to content

BigAl

Kasutajad
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by BigAl

  1. kasv kinni

    mul selline probleem,et kasvan nagu kahtlaselt kiiresti,käin jõusaalis,teen kükke ja värki,aga ikka kasvan,hetkel olen 192 pikk,ei tahaks väga pikemkas kasvada,oskade vb soovitada,et mida teha,et pikemaks ei kasvaks...
  2. Kas keegi teab

    Kas keegi oskab tallinnas soovitada mingit normaalset kick-boxi või poksi trenni algajale? ise olen 16
  3. muusika

    inest oleks PARIM kuulata aga ikka mingi power või mingi selline raadio mängib:P
  4. Kava

    Tööriisatad..treenigkavad ja vb oleks tark sealt vaadata Individuaalse võid lasta ka teha,aga see maksab ja miks rohkem ülekeha? nagu mõtetus oleks see ju,soovitan proprotsioone jälgida
  5. kuidas toimida?

    Tere, Küsimus selline,et seal tääriistade all on see surumine ja sisestasin oma surumise ja sain mingi 10 nädala surumis kava,küsimus siis selline,et kas see kava on ka kasulik,kas on keegi kasutanud,või on parem ikka teha surmist 3*10? Tänan tähelepanu eest.
  6. küsimus

    Good morning on hea harjutus.
  7. rinnalihased

    Kas on liiast,et teen 2 korda nädalas suht normaalse rinnatrenni,pühapäeval ja teine neljapäeval? Kas areng oleks parem kui teeks ainult kord nädalas,teen mõlemal päeval mingi 4 harjutust 3-4 seeriaga..
  8. rinnalihased

    Milline näeb välja teie kerge rinnatrenn? Sest ma mõtlen ka,et teen kerge,aga siis teen ikka üla-,kesk-ja siseosa ja nii tuleb aina seeriaid ja harjutusi juurde,seega tuleb jälle lõpuks raske trenn..
  9. Et suurendada nt. rinnalihaste massi kas ma pean tegema sis rohkem seeriaid väiksemate raskustega?
  10. Kaal

    Tere olen 16 aastane ja 189 pikk,kui jõusaalis käima hakkasin siis kallusin mingi 75 kilo,nüüd toitumine paigas ja kaal on alanenud mingi 8 kilo võrra,kuna teen aroobset ka siis loodan,et see rasva kulul,aga ikkagi kaalu ja pikkuse teema minu arust suht käest ära kohe-kohe hakkan kreatiiniga pihta,loodan,et see annab vähemalt massi juurde.. küsimus siis sellin,et kas selline asi on normaalne,käinud olen mingi 2 kuud.
  11. Rinna siseosa

    Soovitaga palun mingit head harjutust just ülemise siseosa treenimiseks
  12. dieet

    Ei,sa peaks sööma u 6 korda päevas ja mitte korraga väga palju.
  13. Trenni hind..

    Kas keegi oskab soovitada Tlnas mingit head jõusaali ja võiks välja kirjutada ka palju kuu maksab.. Aitäh.
  14. Spordifriik

    Irwwwwwww super:D
  15. Solaarium.

    Tere ,kui tihti te käite solaariumis ja kas oskate soovitada tlnas mõnda head ja odavat.. võik kirjutada kui kaua olete ka seal ja mis päikesekreeme või mida kasutata,sest mul see täitsa must maa
  16. Nuh teema selline,et ma nagu suure kondiga ja rinnalihaste all nagu selline kaardkuijuga kont or wth ever ja see jätab rinnalihased varju nagu,et kas seda saab kuidagi muuta?
  17. Proteiinist alergia

    Tere. Tuleb välja,et ma ei saa vist Poroteiini eraldi juurde võtta,sest sellest lõid mul mingid punnid välja ja kui ära lõpetasin sis kadusid ära,aga asi selles,et tahan ikka jõusaali teha ja et mida ma sis selle asemel võtma peaks,et ikka lihast kasvatada?
  18. Proteiinist alergia

    Kle ma olen ka tegelt maitsestanud kakaoga:P aa tegemist No 1.ga,eks ma uurin sis.
  19. Õlad

    Aga kas on ikka hea ühelpäeval triitsepit ja biitsepit treenida?
  20. Alergia

    Kas kellegil teisel pole nii,et peale trenni nagu mingid täpid lööks välja,sest kui teen biitsepile trenni sis järgmine hommik küünarnukkide juures ja seal piirkonnas täpid,käisin nahaarsti juures ka,aga see vana kirjutas ainult salvi välja ja ei seletanud midagi.. kui keegi teab mis see on sis võiks aidata
  21. Alergia

    Ei see seal küünarliigese juures rohkem,seega sul võib täitsa õigus olla;) Aga see läheb ikka üle jh?
  22. Kas keegi teab

    seal algajatel midagi eraldi? poleks eriti hea kohe mingite edasijõudnutega koos olla ma usun...
  23. Kas keegi teab

    irwwwwwwwwwwwww:D hea plaan;) aga ma peaks vist kööginoa kaasa võtma:D
  24. Kas on kasu ka?

    Kle kas see tegelt ongi nii vähe...kui paned süsivesikud ka peale trenni ja midagi peaks ikka aitama,see sul nagu 1 söögikord... pane kohupiima ja kodujuustu ja värki ja küll tuleb
  25. PIZZA

    Eriti hull on nädalavahetus siis kui oled kuskil pubis või nii
×