Jump to content

Alexander Andrusenko

Moderaatorid
  • Content count

    4,379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Everything posted by Alexander Andrusenko

  1. Kõht

    kas seda lamedat kõhtu on ikka üldse vaja? Colemanil pole ka sugugi lame.
  2. rebendid

    njah, ma pole midagi määrinud ja umbes 3 aastat on juba need rebendid biitsepsil, rinnal, õlgadel ja seljal. Eriti sügavad on need õlgadel
  3. Kofeiin

    ma olen lugenud, et kofeiinist on kasu siis, kui kohvi juua ilma suhkru ja kooreta. Nii et kui joote kohvi, siis parem oleks, kui see oleks must ja ilma suhkruta.
  4. Mida teete kui..

    no üldiselt, kui keegi on saalis ja näeb, et mees on hädas, siis ikka aidatakse küll. Mul oli seoses sellega naljakas juhtum. Tegin superseeriatega rinda: Alustasin 65-st kilost, tegin nii palju kui jõudsin, siis lasin rinnale, sõber võttis 2 ketast ära ja tegin edasi, siis võttis veel ja tegin lõpuni. Ja siis tegin oma seeriat, lasin kangi rahulikul rinnale ja sõber hakkas just kettaid maha laadima, aga üks mees kõndis mööda ning märkas mind. Ta siis ilmselt arvas, et ma ei jõua enam tõsta ja sõber ei jõua minu pealt kangi üles tõsta. Mees siis tuli jooksuga minu poole ja hakkas mul käest kangi rabama. Mina hoidsin elu eest ja karjusin "Jättaaaa, nii on vajaaa!!!" Ta ei saanud algul aru, milles asi, pärast, kui sõber kettad maha laadis, sai ikka aru, mis ma seal tegin
  5. Mida teete kui..

    Minul oli natuke teine juhtum. Surusin kunagi ammu-ammu 90 kg ja jäin alla, sõber oli ka kaasas, tuli appi, aga sõber oli väga nõrk ja ei suutnud minu peale seda tõsta, kuigi mina üritasin ka suruda. Nii ta siis hakkas algul ühelt poolt, siis teiselt kettaid maha laadima Mäletan, et oli päris raske hoida, kui ühel pool on raskem, kui teisel. Aga ellu jäin.
  6. EUROOPA MEISTRIVÕISTLUSED

    Vend Vähk on tubli
  7. kasv kinni

    võib-olla tõesti. Kiirendusel tekib ülekoormus ja sind justkui surub kokku, vb panebki kasvu kinni.
  8. EKV 2005

    aga misjaoks see Aleksejev siis lavale ronis, kui ta dopinguproovi teha ei tahtnud? Kas dopinguproovi tehakse kõigile? Huvitav, millele ta lootis... Aga kas ei oleks mõttekam teha dopinguproove enne võistlust, siis keemikud langeksid kohe välja ja saaks teisi sportlasi õiglasemalt hinnata.
  9. Pelmeen

    pelmeene teeb õige mees endale ise ikka, siis tead ka, mis sa sinna paned ja millest hakkliha teed.
  10. vaja rääkida inimesega, kes surumises võistelnud

    miks mitte küsida neid küsimusi siinsamas? teistel oleks ka huvitav teada äkki
  11. Kofeiin

    http://www.doctus.ee/tervis/uus/hygieen/kingisepp.html
  12. Kuidas "õllekõhust" lahti saada

    aeglasemalt ja pikemalt. Aga pulssi saad mõõta tavalise kellaga ka.
  13. midagi mõtisklemiseks!

    okei, teeme teema siis, kellel on kõige pikem?
  14. Triceps

    no niimoodi küll ei saa öelda, et peab just vastasasetsevaid lihaseid treenima ühel päeval. Mõni allikas ütleb, et just vastupidi ei tohi. On selline teooria, et parem on teha neid lihaseid, mis saavad üheaegselt koormust. Näiteks rinnatrenni ajal saab koormust triitseps, järelikult tehakse triitsepsit samal päeval. Ise just teengi nii, et triitseps ja rind ühel päeval ja biitseps ja selg teisel.
  15. venitamine

    mina venitan enne ja p2rast trenni. Seeriate ja harjutuste vahel ei venita.
  16. Mida arvad sina sellisest dieedi arvutist?

    Vaatasin kaalualandamise kaloreid ja tundus kuidagi LIIGA palju kaloreid seal, et kaalu alandada. Pigem v6tad juurde, kui alla sellega. Aga see oli minu arvamus
  17. kisandra

    kuule, kas see sind tõesti huvitab või sa tahad lihtsalt näidata, kui tark sa oled ja tead palju igasuguseid termineid? Juba mitu samasugust teemat, ainult et erinevad ained. Pane siis vähemalt ühe teema alla kõik su küsimused või kasuta otsingumootoreid.
  18. Musklimasendus Club

    a veel on masendav see, et ma tegelen aerutamisega, aga tahaks ka jõusaali samal ajal teha. Aga ei jõua kahte ala korraga. Praegu üritan k2ia 2 korda nädalas vee peal ja 1 korra jõusaalis. Aga ühe päevaga kõiki lihaseid läbi teha ei ole m6nus. Samas, ei taha aerutamist maha jätta. Nii ma siis üritan kahte ala kombineerida.. Oleks nädalas rohkem päevi, vot siis oleks parem Praegu veel 12. klass, eksamid jne. Kaks nädalat pole üldse jõudu teinud.
  19. väsimus või valu - saa nüüd aru!

    Mis koht see sul on sihuke?
  20. väsimus või valu - saa nüüd aru!

    ja kui kaua sul see valu kestab? algajatel on see tavaline asi, hiljem harjub organism 2ra, treenituse paranemisega valu v2heneb. Mul oli ka vanasti nii, et kui kaua ei k2i ja uuesti hakkad, siis n2dal aega selline valu, et yldse liigutada ei j6ua ennast. Tegin venitusi ka jne. Aga praegu v6in pool aastat ja rohkemgi veel mitte k2ia ja kui uuesti hakkan, siis sellist valu ei teki. Selline "m6nus valu" on olemas. Aga seda p2ris valuks nimetada ei saa.
  21. Musklimasendus Club

    Kõige nõmedam asi on see saade raadiost "Kitsas king", mis käib kogu aeg just siis, kui ma trennis olen Veel on loomulikult nõme ema ja teiste ütlemised ala 'kellel su sporti ikka vaja on' 'kellel su lihaseid vaja on' 'naistele sellised ei meeldi' jne jne PS: ah see veel, et p2rast trennis sokid SEISAVAD radika juures ja haisevad
  22. toitumine

    no mina arvan, et kaalulangetamiseks on just 30-50 sekundit paus ideaalne. Kui tahad kaalust alla v6tta, siis peab trenn väga intensiivne olema, ja kes ütles, et seeriate vahel peab täielikult taastuma? Mida intensiivsemalt teed, seda rohkem rasva põletad. Ja kaalust alla v6tmiseks ei peagi suurte raskustega töötama. Parandage mind, kui ma eksin.
  23. Mis te arvate

    Sa mõtled vastupidavustrenni? Vastupidavust tegin ikka kõigile lihastele. Väikese raskusega ja hästi palju kordusi. Või 3-faasi harjutust? Seda olen ainult rinna puhul kasutanud.
  24. toitumine

    No ma arvan, et ei ole mõtet inimest alandada. Ta üritab ja näeb vaeva, see on peamine. Küll see jõud ka tuleb, kui samas vaimus jätkata. See, et dieedi ajal jõud väheneb, pidavat olema normaalne. Minu puhul aga oli millegi pärast see vastupidi. Dieedi ajal tuli jõudu juurde rohkem kui massi perioodil. Ja kaalust võtsin päris tublisti alla. Kas sa võtsid kaalust alla? Tegelikult on see imelik, et aastaga pole sul arengut toimunud. Ma ei tea, äkki teed valesti trenni või ei puhka? PS: kui eesmärgiks on kaalust alla võtta, siis ei ole jõu arendamine nii tähtis.
  25. seeriate arv

    see on väga individuaalne. Nii täpselt ei saa öelda, et 4 on parem kui 3 vms. Minu puhul on 4 seeriat liiga vähe. Olen teinud ka üle 10 seeria. Muidu teen tavaliselt 6 seeriat. Nendes harjutustes (nendele lihastele), mida ma k6ige rohkem arendada tahan, teen rohkem seeriaid. Näiteks surumist ja õlgu olen teinud 10-15 seeriat. Viimasel ajal on aga väga vähe aega ja nii palju teha ei jõua. Ja areng on ka aeglasemaks muutunud.
×