Jump to content

Arvo21

Kasutajad
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Arvo21

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 02/03/1993

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Millal peaksin lisama toidulisandid

    Ma ei saa aru, miks peaks see inimene valetama oma toitumise kohta, kui ta tegeleb toitumiskavade müügiga ka.
  2. Millal peaksin lisama toidulisandid

    tundub kuidagi irooniline see "just"
  3. Millal peaksin lisama toidulisandid

    Ei tea. Enamus trennis käijaid toitub 3-6 korda päevas, aga selliseid tulemusi ei ole nii kiire ajaga nagu Holgeril. Seega üritan veel tema kava jätkata vähemalt pool aastat. Selle kava juures on hea see, et saab süüa ükspuha mida - pastat, saiakesi, magusat jne. Ei pea sööma ainult kana ja kodujuustu.
  4. Millal peaksin lisama toidulisandid

    Otseselt ei soovitanud, aga jälgisin tema blogi ja arengut ning kuna eesmärk on ka selliseks saada, siis otsustasin katsetada.
  5. Millal peaksin lisama toidulisandid

    Nagu esimeses postituses kirjutasin, siis hetkel söön ainult ühe korra päevas. Proovin ühe korraga saada kätte kõik vajalikud 2500 kalorit. Eesmärk on rasva kaotada ja lihas rohkem välja tuua. Selle soovituse leidsin sellest foorumist: http://forum.bonsuna.com/treeningu-ja-toitumise-blogid/archangelest-eesti-blogi/msg140030/#msg140030 Kui vaadata viimaseid pilte, siis selline asi mõjub kindlasti ja proovin selle ise ära. Hetkle aga mõtlengi, et peaks mingeid lisandeid ehk juurde võtma hommikul.
  6. Millal peaksin lisama toidulisandid

    Sülti ma söön iseenesest küll aegajalt. Täpsemalt liha tarrendis vms. Põlved mõnikord valutavad küll kuna kaal on viimasel kuul päris palju tõusma hakanud. Samas pidi selle dieedi puhul olema normaalne, et esimesed kuud tõuseb kaal ja siis läheb ülikiiresti alla.
  7. Olen nüüd 2 kuud trenni teinud ja tahaksin lisada menüüsse toidulisandid. Mida peaksin esimesena võtma? Hetkel toitun Holgeri soovituste järgi 1x päevas. Ühe toidukorraga proovin 2500 kalorit saada.
×