Jump to content

Koaala

Kasutajad
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Koaala

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 09/15/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Nuvot, betterit pole proovinud, a nebbiat küll ja need olid ikka väga mööda....ehk siis kui ma oleks need liibukad välimuse järgi netist tellinud, siis oleks nö vastu pükse saanud
  2. Ega jah, häid riideid hea hinnaga on raske leida, hiljuti nt ei saanud üldse kuskilt ideaalseid liibukaid, mis igas mõttes sobiksid. Ühed adi liibukad on u 2 a vanad ja ikka veel käivad, kuigi veits topilised juba mõnda aega. Särke on rohkem ja nendega veits kergem ka, viimati sai sportlandi allahindluselt üht mudelit 2 eri värvi ostetud, sest lihtsalt nii hästi sobis ja meeldis. Üldiselt arvan, et on siiski hea mõte sportlandi, nike poe ja fitshopi soodukatel silma peal hoida, sest just sealt võib hea õnne korral head stuffi leida. H&M-ist olen üllataval kombel saanud mitu korralikku spordijakki. Netist riiete ostmine on paras peavalu, sest siis sa ei saa kuidagi kontrollida, kuidas see toode just konkreetselt sinule sobib. Ehk siis 9 korda mõõda, üks kord lõika.
  3. Tervislikud alternatiivid rämpstoidule

    Võiks ju olla mingi extra special fitness kohvik kuskil, a võib ka mitte olla, sest pmtslt igal pool on võimalik teha tervislikumaid valikuid. Kodus saad teha nt valgupannkooke ja neid on lihtne kaasa ka võtta. Koogid on head, vahel ikka tasub süüa ja proovida uusi maitseid
  4. Motivatsioon ning hirm

    Dontya worry, vormist väljas inimesi on kõik kohad täis, ka spordiklubid. Siiski ma arvan, et need on jube tublid, kes on end kuidagi käsile võtnud ja eesmärgid paika pannud ning nende poole ka püüdlevad, mitte ei käi spordiklubis niisama aega surnuks löömas. Pealegi mulle tundub, et sa ei ole heast vormist kuigi kaugel, kuna sa oled pikk inimene, siis sa ei peagi 50 kg kaaluma nagu mõni jupats. Igatahes tee nii, et pane enda jaoks paika, mitu kilo sa tahad alla võtta ja mis ajaga see umbes toimuda võiks ja siis hakka tegutsema. Ära alguses trenniga hulluks mine, vaid pigem pane rõhku toitumisele, nii on kindlam, et sa ei rabele tühja. Kui mõtted väga valedele radadele lähevad, püüa toidust eemale hoida ja nt mingeid motiveerivaid videosid vaadata. Abiks oleks ka trennisõbra leidmine ja temaga koos treenimine ning asjade arutamine. Eriti hea oleks, kui ta on midagi sarnast läbi elanud, mida sina praegu, siis ta saaks sulle toeks olla ja innustaks sind ka veidi muutuma. Dont give up.
  5. Hehehee, inimesi on ikka nii lihtne ära petta selle seltskondliku õgimisega. Mina söön ka sõpradega koos olles nagu kahe eest, aga muul ajal jälgin toidu koguseid ja kvaliteeti ofkoors. no ja minu ülekaalulised sõbrad suudavad ka alati jätta sellise mulje, et ega nad eriti midagi ei söö, aga tegelikkus on kindlasti midagi muud. Teemaalgataja teksti lugedes tuli ka meelde see muhe saade secret eaters...kuidagi väga uskumatu nonsens toimub seal, süüakse nagu automaatpiloodil olles ja pärast on selle koha peal mäluauk. Igatahes selge on see, et trenni tegevatel inimestel, kes ka toitumisele rõhku panevad, on keskmisest parem insuliinitundlikkus ja suurem kalorivajadus. Isegi kui neid kaloreid juhtub üleliia olema, siis suurem osa sellest kingitusest läheb lihaste heaks ja rasvarakud võivad nö panni lakkuda. Hea planeerimise korral võib need ülesöömised ju sellistele seltskondlikele üritustele sättida. Üldiselt trennitegijad ongi paremad planeerijad ja seega suudetaksegi jätta mulje, et nädsa, ma teen veits trenni ja söön nagu loom ja olen ilgelt heas vormis eksole.
  6. Kõigepealt oleks hea, kui sa teaksid oma päevast kaloraaži, mille juures kaal seisab ja siis võtad sealt u 20% vähemaks. Netis on kalkulaatorid ja puha. Alguses pead kindlasti mõnda aega oma toidud ja kogused kirja panema nt nutridata programmi, siis on vähemalt mingi siht silme ees ja kui see juba harjumuseks saab, siis pole enam vajadust keemiku täpsusega jälitada neid kaloreid. Mitu korda sa päevas sööd, pole nii oluline, peaasi, et oma vajadusi ei ületa ja enesetunne on hea. Edu!
  7. Puuviljad ja pähklid ju ongi parim variant sellisel juhul, eriti kui piima ei talu, sealt saab ilusti kõik makrod ja mikrod kätte. Peale selle on pähklid mõnusalt energiatihedad. Kui vadakuvalgu baasil tooted ka ei sobi, siis on veel igasugused ökod puuviljabatoonid, mida on praegusel ajal poodides massiliselt. nt cocovi batoonid jms, ei pea isegi ökopoodi ega fitshopi minema, igas suuremas poes hea valik saadaval. Valgupulbreid on ka sojavalgu baasil täitsa olemas. Youtubes on koduste valgubatoonide retsepte ka.
  8. Streetworkout

    Väga head tingimused on ka Männi pargis Mustamäel, igasugused asjad on olemas.
  9. No mina ka aru ei mõista, miks peaks keegi tahtma bubble buttist lahti saada, kui suuremal osal on lapikud tagumikud kui sa muidu oled vormis, siis just väga hea, kui mingi ilus tagumik ka on. Aga jah, harjutusi peaks ikka kogu kehale tegema. Tegelikult omast kogemusest mäletan, et kui ma sõitsin palju rattaga, siis oli ka tagumik kõige väiksem, nii et siis ikkagi see vana hea rasvaprotsent ja värgid.
  10. Näts on jah hea nipp, mida kasutan ise ka, aga eriti "lahe" on siis, kui sul pole mitte lihtsalt närimise isu, vaid mingi konkreetse maitse ja tekstuuriga maiuse\snäki isu...seega soovitan lugeda Doreen Virtue raamatut "Painav söögiisu", kus on psühholoogiliselt lahti seletatud, miks erinevad isud tekivad ja mis on nende tavalisemad emotsionaalsed põhjused. Ehk siis, kui tahad toitumise abil midagi saavutada, tuleb emotsioonid mängust välja jätta.
  11. lihaste kasvatamine

    1700 kcal oleks ju täitsa okidoki, kui soovid lihast kasvatada. Ja tõepoolest, ekstreemselt tubli inimene oled, see muutus on suur ja ilus
  12. Saal tallinna kesklinnas?

    Oleneb sellest, mida tähendab sinu jaoks palju rahvast...ma käin revalis enne kl 15 ja ka siis on rahvahulk suht korralik. Pole veel juhtunud, et peaaegu üksi saalis möllan, pigem on nii, et pean suht kannatlik olema ja natsa ootama, et oma asju teha. Kükipuure on 2 + veel 2 smithi ka.
  13. Rasvaprotsent !?

    Proovisin ka mingi päev mitmeid kalkulaatoreid ja ütleks, et see oli isegi kõige täpsem neist, muidu nad pakkusid küll väga üle, aga ka see ei pruugi kõigile sobida... ja mis mõttes ei küsita naistelt rinnaümbermõõtu... Seal nende numbritega mängides oli väike hämming, et ilusa ja hea rasvaprotsendi juures peab tegelt ikka ilgelt kilu olema, kõik riided oleks suured lihtsalt aga see vist pigem naiste probleem.
  14. Rasvaprotsent !?

    See myfitnessi aparaat näitas mul rasvaprotsendiks 28 ja ma olin muidugi väga meelitatud, et see kaval masin mu aastapikkuse vaevaga kasvatatud lihase rasvana presenteeris kaalun muidu 53 ja pikkust 160 ja vanemate andmete järgi oli rasvaprotsent 21, mis mõõdeti kuskil mujal. Oeh, igatahes ma arvan, et selle masinaga võib lutsu visata ja uskuda pigem peeglit ja muid häid sõpru.
  15. Massilisajad

    Maasika oma oli küll väga hää.
×