Jump to content

FitCat

Kasutajad
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About FitCat

  • Rank
    Algaja

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Squats(kükid)

    Aitääääh!
  2. Squats(kükid)

    Ja kas te olete näinud päris elus ka kellegil sellist tagumikku? Ise pole näinud veel. Vb pole näinud, sest läbi riiete pole näha nii väga. Ja ei ole vaja öelda, et te naised ei vaata teisi naisi. Muidugi ma ei jõllita kellegi tagumikku aga ikka automaatselt pilk liigub korra. Mul pole kalduvusi ja meeldivad ikka mehed mitte naised.
  3. Squats(kükid)

    Et umbes sellist peput.
  4. Squats(kükid)

    Tere. Sooviks teada, kuidas peab kükke tegema et sellist tagumikku saada? Kas peab kindlasti tegema raskustega kükke? Või piisab kui ilma raskusteta teha. Ma tean jh, et tehnika peab õige olema. (ise muidugi ei saa veel kükke teha, kuna üleliigset kaalu on palju ja vorm on Väga halb. Ei taha põlvi traumeerida. Toitumine on korras enam vähem, söön vähe iga 3-4 tunni tagant. Mitte nagu varem, 1-2 korda päevas ja suurtes kogustes. Trenni teen ka, mitte imetrikke vaid lihtsalt harjutusi. Raskusi mul polnud muuta toitumis harjumusi, sest kõht on täis koguaeg tänu sellele, et söön tihti ja vähe(no suurt nälga ei tunne) ja liigutan ennast hea meelega aga ok see läheb teemast mööda, teema on üldse muust.) Ja kas keegi on proovinud teha 30 päeva harjutust? On aitanud ka kedagi või ikka peab aastaid treenima? Muidugi, kui tahad säilitada ilusat prinkis peput,peab edaspidi harjutusi tegema. Ei piisa sellest, et kuu-kaks teed harjutusi ja siis enam ei tee. Aga lihtsalt tahan teada, kas piisab 30 päevast et silmaga nähtav muudatus oleks. (arvate, et miks küsin seda, kui ei hakka tegema kükke lähi tulevikus. Vastan: et lihtsalt hakkas huvi pakkuma). Ja otsingut kasutasin, ei leidnud sellist teemat. Kui selline teema olemas siis saatke link palun.
×