Jump to content

dront

Kasutajad
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dront

  1. Soov alustada kõhu vormi ajamisega

    trollihirm võtab silmanägemise? kivo , räägi lähemalt oma teooriast. valgusta meid.
  2. Kaal ja treening

    aga kui lihasmass suureneb ja rasvkude kahaneb siis pole selles ju midagi kahtlast , et kehakaal samaks jääb. või kuda?
  3. Probleem kehakaalu juurde saamisega

    ära veel tellima torma. siin neid kava koostajaid igasuguseid , võid esimese hooga orki lennata. aga vaatan et sööd ainult 2 korda päevas , arvata on et ei saa kasvamiseks piisavat hulka . hommikuks manustad ühe kohukese? ja siis möllad pool päeva selle najal. see pole õige. vitsuta ikka hommikul ka kere toitu täis ja kui jõusaalis käid siis võiks sobida paarsada grammi kohupiima enne magamaminekut ,hea aeglase imendumisega valk. sul kehakaal madal , seega piisab paarisajast grammist , rohkem valku nigunii ei imendu , aga post läheb pikaks , lõpetan nüüd siinkohal selle postituse ära.
  4. Parimad treening appid nutitelefonile !

    pean siinkohal peene poehärraga nõustuma , tavaline paberist märkmik ja pastapliiats on kõige kiirem ja lihtsam ja inimlikum viis selliste toimingute korraldamiseks.
  5. Miks jääb kaal seisma?

    mul isegi fitness-kaal valetab nii et suitseb. äkki on patareid tühjenemas? kaalun ära , panen raske jope selga , kaalun uuesti , näitab sama numbrit. valus.
  6. Puuvilja ja juurvilja süsivesikud õhtul?

    noh kui sa hommikul rattaga või jooksuga tööle uhad siis miks mitte vohmida õhtul puur- ja juuvilju. õhtused süsivesinikud annavad hommikuseks pingutuseks kenasti energiat.(olen omal nahal pikalt praktiseerinud) aga mis on su eesmärk? mass?liha? dieet?
  7. Uurimustöö

    mul võttis aega 58,9 sekundit. aga ei kahetse.
  8. Miks jääb kaal seisma?

    rinnalt läheb ikka kõige rohkem sentimeetreid , loodus ei halasta ma ütlen
  9. Rinnad

    kaldpingil surumine kitsa haardega surumine hantlitega lendamine venitamiseks ja kätekõverdused
  10. VÕIMLA

    see on otse?
  11. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    kaal on suurem kui pikkus? võimas !
  12. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    165sentimeetrit 54kilogrammi 20aastat
  13. Mis sa arvad mahladest, viljalihamahladest

    Pole ka kunagi poemahladest lugu pidanud.
  14. pakuks(kui tohib) , et pähklivõi söömise võistlusteks valmistub.
  15. Alakeha ilusaks

    haigusega langebki. organism võitleb haigusega ja see võtab energiat , lisaks on tõenäoliselt haigusega söögiisu olematu ja nii see kaal langebki. aga ära muretse , kui terveks saad siis keha taastab kiirelt endise kaalu. varuga.
  16. hera 80 ja kreatiin

    jah , valk ja kreatiin sobivad koos manustada küll. kreatiin võta lusikaga suhu ja joo veega lahustatud herat peale. nüüd tuleb siia sada "tarka" seletama kuidas on tegelikult õige ja kas on üldse vaja lisandeid ja miks just need lisandid jajne jne jne aga kui sa oled otsustanud hera ja krea kasuks siis võid toimida nii nagu ülalpool mainisin .
  17. Motokross

    jah , krossitsikli lenksust kinni hoidmine on küllaltki raske , eriti just näpulihastele. seega , treeni haaret. kodus , jõusaalis , vahet pole , peaasi et treenid. ja lahke poehärra soovitus on õige - joo vytautase vett , hea maitsega , hea hinnaga kange mineraalvesi. aga ära üle 2 liitri päevas joo , liiga palju magneesiumi ja eriti kaaliumi ei ole hea.
  18. Toitumine, snäks

    tundsid ennast ära? sihvkakrõbistaja Päikest
  19. Fitness5 - Finaalvõistluse protokoll ja video!

    kangiga biitsepsikõverdusi praktiseerides olen ka ise päris mitu korda kangiga endale vastu lõugu põrutanud. nüüd kasutan toruisolatsiooni. toruisolatsioon on suurepärane abivahend ka kükki ja eeskükki sooritades. toruisolatsiooni kasutamise idee tekkis tegelikult svungimisel kui negatiivses faasis kang vastu pead kolksatas(korduvalt) Päikest
  20. Toitumine, snäks

    piisas sellest vastusest? jõle vaikseks jäid kuidagi...
  21. Silvar Rückenberg

    Kuidas te seda eeskükki teete? mina ei tea...pole ju kangi kuhugi panna nii et valus ei oleks. pole suurt lihasmassi ka millele kang toetada. võibolla aitaks kui mässin vaiba kangi ümber?
  22. Hüppeliigese vigastuse ennetamine

    mina kasutan hüppeliigeste vigastuste vältimiseks EI meetodit.
  23. Ikka see taastusjoogi küsimus

    no mingi 15 grammi süsivesikuid võiks peale trenni ikka manustada koos valguga , taastumise käivitamiseks. ja siis juba nii ruttu kui võimalik korralik söök otsa. eks ise pead tunnetama , kas ja kui palju ja millal on vaja süsivesikuid
  24. Toitumine, snäks

    paljud vene rahvusest ehitajamehed krõbistavad tööpostil(objektil) päevalilleseemneid ehk sihvkasid. osavamad suudavad päris suuri koguseid ilaseid sihvkakoori mööda objekti maha külvata. arvata võib et sealt tuleb ka üsna korralik hulk kaloreid
  25. Kikaskilla blogi

    Mainisid et kükist püsti tõustes tahavad põlved kokku minna. see tuleb sellest et reie siseosad on nõrgad(siseküljed) kui on soov neid järele aidata siis võiksid teha sumostiilis jõutõmmet ja kangiga kükke niimoodi et varbad on suunatud väljapoole(mitte otse enda ette) proovi ja tunneta reie sisekülgi. üldiselt sisekülgedele väga rõhku ei panda ja paar seeriat võtab mitmeks päevaks reiesiseküljelihased valusaks.
×