Jump to content

borjomi

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Tropp

About borjomi

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 01/01/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Hei, Kuna varasemalt pole taastusjooke jms lisasid kasutanud, siis nüüd tunnen, et see vajadus on tekkinud puhtalt halva enesetunde tõttu pärast treeningut, kuna elutempo on niivõrd kiire, et kohe pärast trenni süüa ei jõua.. Siit aga küsimus, et millise valgupulbri kasuks otsustada? Kas Muscle+ võiks olla sobilik, või midagi suurema süsivesikute sisaldusega? Kuigi kaalulangetus ei ole eesmärgiks, siis vähesest kõhupekist on küll soov vabaneda.. aaga see ei ole vist piisav põhjus valida taastusjoogiks midagi madalama süsivesikutega? Help
  2. Pärast trenni külm?

    Tegelikult enamus kordadest kaasneb jah väsimustunne.. Olengi üritanud pärast trenni kohe puuvilja ja kohupiima (vms) süüa, aga ei muutu miski.
  3. Pärast trenni külm?

    Kas keegi oskab pakkuda mingit võimalikku lahendust, kui pärast trenni (ükskõik, kas siis jõusaalitreening, bodypump või keha-meele treening) hakkab kuskil tunni aja pärast külm? Iseäranis käed-jalad. Ei aita soojad riided, tekk ega ka mingi toit. Asi muutub juba häirivaks ja ei kujuta ette, millest see tingitud on.. Ideid?
×