Jump to content

Thunder666

Kasutajad
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Thunder666

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 12/26/1996

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Mind ootab 2015 kevadel ees 11. klassi kohustuslik uurimistöö kaitsmine. Sügisel tahaks hakata juba uurimistööga tegelema, kuid hetkel on väga raske välja mõelda täpset teemat millest teha. Otsustasin oma probleemiga siia pöörduda kuna sooviksingi teha jõusaali ja/või toitumise teemal. Hetkel olen mõelnud, et töö pealkirjaks võiks olla "Õige toitumine ja õiged toitaineid treenimise kõrval" kuid ma pole selles päris kindel. Ootan mõtteid ja ideid, samuti võite ka välja pakkuda muid teemasid mida uurida ning aidata välja mõelda tööle pealkirja. Oodatud on ka erinevaid linke ja allikaid, kust leiaks palju kasulikku informatsiooni ja ideid.
  2. Poks+massi juurde

    Tänud hea soovituse eest, kindlasti hakkan nüüdsest neid kokku möksima, varem kunagi väiksena sai ka niimodi eksperimenteeritud ja tulemus oli alati maitsev. Koolis on leib alati toidu kõrval olnud, kuid piima üritan ka hakata nüüdsest rohkem koolis jooma. Poksitrenni ajal tilgun peaaegu kogu aeg, poksis on trenn päris intensiivne, selles vabavõitluses/eneskaitses on neljapäeviti trennid varustusega (makivarad, kindad jne) ning see on samuti ikka suhteliselt kurnav, esmaspäeviti on ilma varustuseta (võtted, tehnika, drillid) ning seal jääb siiski tihti trenni lõppedes energiat üle (kuigi higile saab ikka)
  3. Poks+massi juurde

    Selge, jätan meelde, tänud
  4. Poks+massi juurde

    Taastun enda arvates üsna hästi, vahest esineb väsimus (vähene magamine, u. 6,5h ja pikad koolipäevad). Lihasvalud suht harva, siis kui olen lihtsalt trennipäeval toitunud vähe või trenniga üle pingutanud. Samas mõtlen talve paiku uuesti ainete peale minna, ehk siis võtta kasutusse sama toidukavale ka eraldi proteiini või siis kreatiini. Nii palju kui lugenud olen, siis massilisajat peetakse mõttetuks raharaiskamiseks. On see tõesti nii? Ja aitäh, piima ja kefiiri vastu pole mul midagi, neid hakkan ka nüüdsest rohkem tarbima
  5. Poks+massi juurde

    http://www.upload.ee/image/3713810/IMG_0289.PNG tegin screenshoti, siin kõik täpselt kirjas (Süsivesikud-197g, Valgud-158g, Rasv-73g)
  6. Poks+massi juurde

    Arvutasin iPhone Fitness äppi abil välja, sain kokku 2064kcal (usun, et võib arvestada +-200kcal)
  7. Poks+massi juurde

    Ei ole kokku neid lugenud, kuid kas oskad soovitada, mida millegi vastu nt välja vahetada/juurde lisada?
  8. Poks+massi juurde

    Tegelikult on see vabavõitlus pooleldi enesekaitse ka ning, kuna see on sel sügisel kooli poolt tegelikult organiseeritud, siis kõik on algajad, ning asja võetakse hetkel väga rahulikult. Drille teeme, kuid ka suht leebelt alles, kuna ise olen võrreldes teistega pigem paremas vormis, siis mulle see niivõrd suurt koormust ei avalda.
  9. Poks+massi juurde

    Hommikusöök 7.30 - pakk kohupiima, banaan, kohv / puder ja kohv Koolilõuna 12.00 - soe praad (nagu igas koolis ikka tavaks, juures salat) Enne trenni u. 15.00 - jälle pakk kohupiima, banaan / banaan, jogurt, 2 võileiba Pärast trenni u. 18.30 - praad (tavaliselt liha/kana/pihvid ja kartulid või siis nt makaronid lihaga, juures salat + pärast sööki kohe jogurt) Enne magamaminekut u. 22.15 - jälle jogurt/banaan Üks põhjus, miks ennast hardgaineriks pean on veel see, et olen tarvitanud massilisajat, millega sain juurde ainult u. 2 kilo suure vaevaga, ning läbinud ka korralikult ühe kreatiini kuuri, millega lootes küll rohkemat, sain juurde 3-4kg. Söön nii, et kõht on pmst kogu aeg täis, vahest ka liiga, kas asi tõesti minus, et siiski peaksin rohkem sööma? Sel ajal tegelesin ainult jõusaaliga, käies üle päeva
  10. Poks+massi juurde

    Olen 17, kaalun 63-64kg ning olen 175cm pikk. Tegelen poksiga teisipäeviti ja kolmapäeviti ning vabavõitlusega esmaspäeviti ja neljapäeviti. Põhirõhk poksil. Vabavõitluses on pigem tehnikate ning võtete harjutamine, füüsilist koormust on suhteliselt vähe. Poksitrennis on olemas rinnaltsurumis pink, väiksem kang, 8kg hantlid, sangpommid, lõuatõmbamis toru ning toppispallid. Pean ennast hardgaineriks, kuna kaalu juurde saamine on minujaoks kogu aeg raske olnud. Söögiisuga samas probleeme pole. Olen suhteliselt kitsa ning kehaehitusega, samas lihastes. Küsimus selles, et kas nii rohke aeroobse trenniga on võimalik kaalu juurde saada ning massi kasvatada? Poksis on võimalus pärast trenni iseseisvalt jõutrenni teha ning sellega ongi plaan massi juurde saada. Vajadusel on võimalus käia pühapäeviti jõusaalis. Eelmine aasta tegelesin pmst ainult jõusaalis käimisega, ning siis tarvitasin ka proteiini ning olen ka ühe kreatiinikuuri teinud. Hetkel ei tarvita midagi. Ideaalseks kaaluks pean 70kg.
×