Jump to content

KKrlov

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by KKrlov

  1. FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

    Kas vaheajal saab ka kokku? Mul nüüd aega,praktika oli siis nagu ei jõudnud kahjuks
  2. Terekest!

    Olen 18 aastane ja elan,õpin Tartus Treenin Tartu Fitlifis Jõusaaliga kokku puutunud 7klassist alates,kirjutaks siis mis trennis teen. Esmp 18.11.2013 Rind,Kõht Soojendus 10min ergomeetril,soojendus harjutused. 1)Kaldpingil surumine 4x8-12 Kuna õlg oli natukene valus,tegin kergemate raskustega. *30kg x8 *30kg x8 *30kgx8 *40kgx8 2)Hantlitega kaldpingil surumine 4x8-12 *15kg x12 *15kg x12 *18,5kg x12 *20kg x12 3)Pullover masinal 4x8-12 *30kg x12 *40kg x12 *50kg x12 *30kg x12 4)Lendamine hantlitega 4x8-12 *12kg x12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 5)Jalgadetõsted 3x max 6)Keretõsted 3x max Aeroobset lõppu 30min Teisp 19.11.2013 Selg Soojendus 10min ratast 1)Rippes kätekõverdused 4x8-12 2)Kangiga tõmbed vastu kõhtu 4x8-12 *60kg x12 *90kg x8 *60kg x12 *60kg x12 3)Tõmme plokil ülalt kitsa haardega 4x8-12 *70kg x12 *70kg x12 *55kg x12 *55kg x12 4)Tõmme küljele hantliga,ettekallutatult 4x8-12 *25kg x12 *30kg x8 *30kg x8 *27kg x8 5)Ploki tõmbed vastu kõhtu,istudes 4x8-10 *55kg x10 *55kg x10 *55kg x10 *55kg x10 6)Keretõste alaseljapingil 4x8-12 Aeroobne 30min Kolmp 20.11.2013 Soojendus 10min ergomeeterit. 1)Jalasirutus ette trenazööril 4x8-12 *15kg x12 *20kg x12 *30kg x12 *40kg x12 2)Kükk kangiga 4x8-12 *50kg x12 *80kg x8 *100kg x8 *110kg x8 3)Käärkükk smithi masinal 4x8-12 *40kg x8 *40kg x8 *40kg x8 *40kg x8 4)Jalapress 4x8-12 Ma ei oska öelda,sest ma ei tea palju eedenis tühi jalapress kaalub. 5)Jõutõmme sirgete jalgadega 4x8-12 *60kg x12 *80kg x8 *80kg x8 *80kg x8 6)Pöiasirutus hantliga 4x8-12 *27,5kg x8 *12,5kg x12 *12,5kg x12 *12,5k x12 7)Pöiasirutus jalapressil 4x8-10 Lõppu kindlasti venitan.
  3. Terekest!

    Järgminekord olen targem Kahjuks ma ei oska öelda Keha vormis hoida ja isegi vbla võistelda kevadel. Õlg,triitseps 21.11.2013 Soojendus ergomeetril 10min 1)Surumine kanngiga eest istudes.4x8-12 *40kg x12 *50kg x12 *55kg x8 *55kg x8 2)Lendamine hantlitega küljele istudes 4x8-12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 3)Eest ületõmbed plokksüsteemil 4x8-12 *50kg x12 *55kg x12 *55kg x12 *55kg x12 4)Prantsuse surumine 4x8-12 5)Ploki alla surumine seistes 4x8-12 *60kg x12 *65kg x12 *70kg x8 *70kg x8 6)Prantsuse surummine 1käega 4x8-12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 22.11.2013 Biitseps,käsivars,kõht 1)Küünarvarte kõverdamine istudes 4x8-12 *12,5kg x12 *12,5kg x12 *15kg x12 *15kg x12 2)Küünarvarte kõverdamine kontsentreeritult 3x8-12 *10kg x12 *10kg x12 *10kg x12 3)Küünarvarte kõverdamine seistes,neutraalne hoie 4x6-10 *12,5kg x10 *12,5kg x10 *12,5kg x10 *12,5kg x10 4)Randmepainutus istudes kangiga ,althoie 4x8-12 *22,5kg x12 *22.5kg x12 *22,5kg x12 *22,5kg x12 5)Randmepainutus istudes kangiga ,pealthoie 4x8-12 *12,5kg x8 *12,5kg x8 *12,5kg x8 *12,5kg x8 6)Keretõsted kõhupingil 4x max 7)Jalgade tõsted kaldpingil 4x max Laup ja pühp puhkan.
  4. FitLife Tartu kulturistid, kõik poseerima!

    Tere Olen uus tulija ja ootan juba kokkusaamist.
×