Jump to content

Kristjan-Johannes Konsap

Kasutajad
  • Sisu loend

    3 564
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    85

Kristjan-Johannes Konsap viimane päevavõit oli August 24 2016

Kristjan-Johannes Konsap's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

566 Siit suust tuleb ainult puhast kulda

1 Jälgija

Kristjan-Johannes Konsap

  • Tase
    Vana tegija
  • Sünnipäev 15.04.1989

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    https://www.facebook.com/personaaltreenerkjk

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Interests
    Kulturism

Viimase Profiili Külastajad

21 934 profile views
  1. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tere. Tegin üle pika aja ühe video, aga see-eest väga hea. Legendaarse Venice California Muscle Beachi külastusest.
  2. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Laupäeval sain jälle aasta vanemaks. Selle puhul lubasin endale ühe korraliku peo. Muidu lubasin rääkida oma trennidest. Novembris käisin puhkamas, detsembris alustasin tõsisemate trennidega. 1. Detsembri motivaatoriks oli võistlemine oma kliendi ja relvavennaga ajateenistusest, kes tahtis aasta lõpuks 150 ära suruda. Modifitseerisin siis endale ka Smolovi kükikava surumise jaoks ja tegin intensiivse trennikuu. Tulemuseks surumine tolle hetke rekordi 130 pealt 140 peale ja väga kehva tehnikaga ka 145kg. See kui vana rekordi 140 ületamine kergema kaalu juures andis kõvasti motti. 2. Jaanuar-märts võtsin aluseks vana hea 5x5 kava. Kunagi töötas see nii hästi, et liikusin noorte klassi 67kg pealt juuniorite 74kg peale. Tahtsin proovida, kas mõjub ka vanas eas. Tulemusega võis rahule jääda ka praeguse taseme juures. Suutsin esimest korda suurendada kaldpingil surumise rekordit 5x100kg pealt 5x112,5kg peale. Need 9 nädalat olid vahepeal küll ilgelt tüütud ja lõpus väga rasked, aga krt tulemust andsid. Tavalist surumist õnnestus ka veidi suurendada, aga muidugi mitte enam väga palju. Viimasel trennil jõudsin teha 140x4. Kui muud ei ole, siis selle sama 145kg peaks sellise seeria juures vähemalt ilusamini jõudma ära suruda. 3. Märts-aprill Viimasel 6 nädalal olen jõu arendamisele vähem keskendunud. Rohkem korduseid ja suurem maht. Rohkem lihasgrupid laiali jaganud. Laiem kordusvahemik. Seni nagu on töötanud. Lõplik otsus selgub kava lõpus. Teen järgmise, kuuenda nädala ka ära, siis vaatan edasi. Ehk oleks aeg taastavamaks tsükliks. Ei taha ennast ära lõhkuda. Võistlusplaanid on mul ka. I know, right. Minu staaži juures on areng minimaalne, seega need jäävad kindlasti järgmisesse aastasse.
  3. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tänan. Üritan ennast parandada.
  4. IFBB Open Latvian Championships 2017

    Tekkis küsimus, et kas sellise osalejate arvu juures on keegi mõelnud ühise transpordi peale, nt bussi rent? Omal ajal sai seda korraldatud lausa EKFL enda poolt.
  5. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tere, sõbrad. Pole ammu kirjutanud. Kirjutan enda trennidest ja võistlusplaanidest ka, aga hiljem. Praegu on põhiteema muidugi kevadine võistlushooaeg. Minu juhendatavatest jõuab lõpuks lavale 4 sportlast. Treeneri raskest elust võib ka pikalt kirjutada, aga eks mõni teine kord. Kõigi jaoks on tegu esimeste võistlustega. Enda kohta on kõik tublit tööd teinud. Juba lavale jõudmine on ju suur saavutus... Mul poleks muidugi treenerimedalite vastu midagi. Vahepeal suutsin ka ise hasarti minna, et "sellele sportlasele/treeneri sportlasele võiks küll ära teha". Enda esimese võistluse vormi vaadates pole ilmselt mõtet sportlastele nii suurt survet panna. Tänapäeval tahavad kõik kõike kiiresti ja lihtsalt. Sotsiaalmeedia loob võimatuid standardeid kui mõni geneetiline ime suudab 1 aastaga EMil kaasa rääkida jne... EKV 2006 Cäroly võistleb juunioride bikiinifitnessis. Nagu näha on ta suure töö ära teinud. Vanust on alles 21 ja põhiline ongi suur tahe. Pärnus saame esimese kogemuse ja kindlasti parandame veel vormi EKVks. Silja on teinud samuti ära suure töö. Võistleb bikiinifitness +166cm. Ta on mind oma aastase tööga ausalt üllatanud. Kuna paljud tahavad võistelda, aga lavale jõuab ca 10%, olen alati alguses skeptiline. Silja tõestas, et sihikindlus viib eesmärgini. Maria võistleb "ülipopulaarses" naiste bodyfitnessis. Tema tuli minu juurde aasta tagasi võistlusplaanideta. Areng on aga olnud väga hea ja seega otsustasime aasta alguses võistelda. Muidugi saaks seda teemanti veel lihvida, aga küll jõuab järgmiseks korraks. Kõigepealt üldse vaatame, kuidas see võistlemise asi meeldima hakkab. Rasvaprotsent on tal väga hea. Ajab kadedaks. Minu rõõmuks õnnestub lavale juurde tuua ka üks klassikaline kulturist. Kui Michael küsis, et kas peaks võistlema rannafitnessis või klassikas, siis ma ütlesin muidugi, et klassikas. Lihasmass on tal olemas, rasvaprotsent on ka paigas. Ainult poseerimise ja vabakavaga peab jätkuvalt tööd tegema. Olgu, praeguseks kõik, tööle tagasi. Näeme juba laupäeval Pärnus!
  6. Madala testosterooni ravi?

    Internetist võib igasugu asju lugedes lolliks minna... Olen sama asja läbi teinud. Esiteks. Testosterooni tase veres kõigub ning ühe mõõtmisega ei saa mitte midagi öelda. Mul oli eelmise aasta alguses 25. aastasena tulemus 12,midagi. 3 kuu pärast oli 18,midagi. Eelmisel nädalal (27. aastasena) oli 24,5nmol/L. Pole midagi elustiilis radikaalselt muutnud. Ei tasu paanitseda. Tasub jälgida testosteroonitaset pikema aja jooksul. Näiteks synlab.ee saad ise mõõtmas käia. Viimases saad ka vitamiine-mineraale jms ise lasta mõõta. Teiseks. Soovitan ka kindlasti http://www.kliinikum.ee/meestekliinik Ilmselt kuuled neilt tarkadelt inimestelt sama juttu. Kõigepealt soovitati mul üldse üldine tervisekontroll ja verenalüüsid teha. Loogiline ka, kust muidu võimalikud põhjused leida. Äkki on hoopis mõne vitamiinipuudusest tingitud väsimus/madal testo. Kolmandaks, "piinlikud probleemid". Ühesõnaga mul on viimase mõõtmise järgi testo 2x kõrgem kui enne. Arvad, et mul ei teki väsimust? Enesetunne on täpselt samasugune kui 12nmol/L juures. Ega kui nt üle töötada ja stressata, siis ega nõela p***e torkamine neid probleeme kaota. Depressioon madaldavat testot ja madal testo süvendavat depressiooni, seega v-o peaksid üldse vaimse tervise eest hoolitsemisest alustama. . Inimesed ongi erinevad. Keha on terviklik süsteem ja v-o Sinu keha toimibki sellise testo hulga juures nii nagu peab. Kergekäeliselt keegi Sulle testo kuuri ei määra. Muidugi saad seda ise hankida, aga see peaks olema viimane variant. Kõigepealt konsulteeri arstidega. Veendu, et toitud, treenid ja puhkad tõesti optimaalselt. Et verepilt on ka muus osas korras. Et probleemid ei tulene lihtsalt ülemõtlemisest, stressist, suurest koormusest töö, trenni, eraelu, hobide ja muu sellisega. Edu.
  7. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tere, sõbrad! Sorry klickbait pealkirja eest. Ma ei saa seda muuta. Igatahes pole terve suve midagi kirjutanud. Prioriteedid on olnud teised. Põhiline on töö. Sain ju ka viimase 6 kuu arvestuses 500 trenniga nr 1 personaaltreeneriks Eesti 14 Myfitnessi peale. Siiski maikuust alates treenisin ka ise rohkem, mida kinnitavad andmed ka mu Polar Flow kontol. Päris toredaid lahendusi on tänapäeval treeningute professionaalsemaks juhtimiseks. Juunis tekkis ka uus eesmärk; teha kolleegiga üks rammukatsumine baasharjutustes ja crossfitis. Selleks tellisin ka vajaliku varustuse, aga seda tarnijalt ei tulnudki... Siiski oli see hea motivaator. Kindel eesmärk. Näiteks kui treeningpäeviku järgi tegin mai alguses lihtsalt 100kg kükiseeriaid, siis juuli keskpaigaks ajasin selle juba 140kg peale. Samamoodi õnnestus endale suure üllatusena korrata isiklikku rekordit lamades surumises, mida pole vist 2011. aastast saati proovinud. Muidugi ma peaasjalikult ainult baasharjutustele keskendusingi, sealt ilmselt ka kiire jõu taastumine. Ka sporditeooria ütleb, et tugevamad treeningud ja treeningperioodid peavad vahelduma kergematega. Pärast viimatisi rekordeid olen taas veidi väsimust tundnud ja augustikuus võtan taas kergemalt. Käisin just ka ulatuslikke vereanalüüse tegemas. Tegin ka sellest omad järeldused, aga konsulteerin veel enne muudatuste sisse viimist spetsialistidega. Augustikuu on töö mõttes veidi rahulikum olnud, kuna mõned püsikliendid on puhkusel/komandeeringus. Endale kulub ka puhkus ära, kuna eelpool mainitud tööhulk nõudis vastavat pingutust. Seega pole ma ka reklaaminud, et mul on tekkinud vabu aegu uute klientide vastuvõtmiseks. Kohe-kohe septembrist läheb nii kui nii mölluks. EMV-ni kulturismis ja fitnessis on 10,5 nädalat. Vastupidiselt kuulujuttudele ma ise ei võistle, aga taas on tekkinud mitu õpilast, kes selleks valmistuvad. Loodetavasti annavad endast parima. Lisaks valmistuvad 2 õpilast kevadeks. Igatahes tänud tähelepanu eest. Huvilised saavad mind jälgida sotsiaalmeedia kaudu.
  8. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Kui ilma ja enesetunnet on, siis nädalavahetusel proovin ära. Mõni aasta tagasi tegin muru peal. Nüüd üritan siis teha kükipuuris, kus on kiviplaadid all ja kuhu saab ka tõstekumme kinnitada. Tänud! Aitäh! Küki proovin ka nädalavahetusel ära, kui tunne on tugev. Üritan teha väiksema amplituudiga, et keha säästa. Teiseks - pidin ma video tegema... Pole jõudnud selleni, pole prioriteet. Toodavad sellest hoolimata rohkem, kui me ära jõuame süüa. Väikevahendid tõin trenni tarbeks välja, muidu ikka toas. Õues on vaid kükipuur, mida juba nii lihtsalt ära ei vii. Valveks on koer aias lahti. Talveks üritan kas vallalt ruumid saada või ise midagi ehitada. Aga tänud kommentaari eest.
  9. Ostan: kang ja kettad

    Ühe komplekti kettaid sain. Hea pakkumise korral olen veel huvitatud. Endiselt olen huvitatud kasutatud jõusaali inventarist. Eelkõige vabad raskused, pingid, hantlid. Võib pakkuda erinevaid tõstekange, ka EZ-kangi. Hantleid nt 20kg, 25 kg, 30kg jne. Pakkumised endiselt meilile: kristjan.konsap (ät) gmail.com Tänud.
  10. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tervist! Tegin üle pika aja ühe video. Endiselt olen huvitatud kasutatud jõusaalivarustuse ostmisest. Eelkõige vabad raskused, pingid, hantlid. Ühe komplekti kettaid sain. Hea pakkumise korral olen veel huvitatud. Ühe standartse tõstekangi tellisin ka ära, samas võib veel pakkuda, ka EZ-kangi. Hantleid soovin nt 20kg, 25 kg, 30kg jne. Pakkumised endiselt meilile: kristjan.konsap (ät) gmail.com Tänud.
  11. Suurimad õnnesoovid Otile!
  12. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tervitused! Pole ammu midagi kirjutanud. Viimatimainitud photoshootist alates ehk lausa 3 kuud olen trennidega veidi kergemalt võtnud. Seda vormi, mis oli ca 2kg üle viimase võistluskaalu, oli raske hoida. Tundsin väsimust ja seega otsustasin veidi taastavama tsükli teha. Kuna trenni tegin vähem, siis otsustasin selle vaba ajaga rohkem tööle keskenduda. See aga oli samuti suur koormus ning lükkas omakorda edasi energia taastumist, et korralike treeningutega jätkata. Nüüd ikka vähendasin veidi enda töökoormust, eriti varahommikuti ja hilisõhtuti. Keskendun rohkem püsiklientidele, kes on ka ise valmis rohkem panustama. Nii on ka mul motivatsioon suurem, sest pikema koostöö käigus annab ikka parema tulemuse saavutada. Sellega seoses hakkab eluvaim sisse tagasi tulema ja paar nädalat olen üritanud iga päev kasvõi natukene liigutada. Pulsikell on hea motivaator: et ikka 100% päevasest aktiivusest täis saaks. See tähendab ca 3000kcal põletust, seega vormi taastamiseks piisav. Postituse tegemise ajend oli tegelikult mu ostusoov: Kinkisin endale sünnipäevaks maakoju kükipuuri ja kaldpingi, nüüd oleks vaja ka korralik kang ja raskused soetada. Kõik pakkumised tehke mulle meilile kristjan.konsap (ät) gmail.com, sest siia foorumi postkasti vaatama satun harva. Ja mis siis veel. Järgmine laupäev on plaanis ka EKV vaatama tulla. Püsige moodsad!
  13. Ostan: kang ja kettad

    Tervitus! Ostan uue või kasutatud tõstekangi (ideaalis standartse: 220 cm, 50mm läbimõõt, 20kg). Samuti kuni 200kg eest kangikettaid. Võib pakkuda ka 20kg+ hantleid. Pakkumised saata meilile: kristjan.konsap (ät) gmail.com. Tänud!
  14. M: Kangiraskused

    Tervitus! Olen huvitatud piltidest: kristjan.konsap@gmail.com.
  15. Õnnesoovid meestele! Kindlasti annab see lisamotivatsiooni kevadhooajaks valmistumisel.
×