Jump to content

F.Gump

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About F.Gump

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 01/01/1980

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Ülesöömine = asendustegevus

    No täpselt sama lugu, et topi kõhtu palju tahad isu täis ei saa. Ainuke mis nagu i-le täpi paneb on mingi süskarite laks... Ma ei tea, võibolla tegu sellega et on kõrgvererõhk, võibolla veresuhkur vale, võibolla miskit muud. Ma enda kohta laisk ei ütleks kuna tahe on olemas ja koguaeg tegelen selle probleemiga aga see on sama kui suitsetamisega- tegelt paljud teha ei tahaks aga ikka teevad sest "miski" sunnib. Panen järgneva nädala menüü paberile siis saab vaadata mis menüüs viltu on...
  2. Ülesöömine = asendustegevus

    Kas ja kuidas on võimalik lahti saada ülesöömisest? Mul ilmselt väike toitumishäire mis tekkis peale suitsetamise maha jätmist 7 a tagasi ja püsib siiani. Nimelt selleks, et saada kätte kaif mis ennist tuli tubakaga siis nüüd on ajapikku asendunud see söömisega. Või õigemini ülesöömisega. St alati peale söögikorra lõpetamist- isegi kui lauast tõustes on tunne, et enam ei mahu- siis mingi 5-10 minuti möödudes on sellinne põletav tunne et tahaks veel miskit närida. Tavaliselt järgneb sellele väike sprint külmkappi. Vahepeal olen proovinud varianti kus vägisi sisse ajanud endale vett mõttega, et kui just peab õgima siis olgu see miski mis ei anna kaloreid. Päris külmkapi tyhjendamisega see igakord ei lõpe aga vorstiviil, veel üks amps pannilt, lapse allesjäänud kartulid- need ikka lähvad sisse. Olen püüdnud kaalu natuke alandada ja üleüldse nn tervislikumalt toituda kuid need spurdid rikuvad kõik ilusa ära. Täitsa sõltlase tunne on kuna ei oska sellest harjumusest vabaneda. Vahest on lausa koomiline ennast vaadata kõrvalt kuna üritan ennast petta mõtetega a'la need viimased 3 kulbitäit suppi otse potist ei lähe arvesse kuna laua taga süües oli ju ports normaalne ja nüüd ma ainult maitsen jne.. Nn. tervislikumast toitumisest rääkides olen suutnud asendada suhkru meega, suht minimaalne on nisutoodete tarbimine, vähendanud olen ka kartuli oskaalu toidus. Salat on alati suur osa toidust. Väldin fritüüritud tooteid. Kala ja kanaliha osakaal on suurenenud. Loomaliha on lemmik. Majonees on nullilähedane. Kaloreid küll ei loe aga kui vaatan üldpilti mis on muutunud siis nagu võiks ju kaalulangus toimuda- siiamaani aga ei ole miskit langenud kuna ilmselt suust sisse minev toidukogus on liiga suur- Olgugi et "tervislik" Eluaeg meeldinud sport ja liikuv eluviis kuid viimastel aastatel just kõrgem kehakaal (105), mis kogunenud viimase 7a jooksul, on takistuseks millest tasapisi tahaks lahti saada. Samas päris istuv ma ei ole olnud ja ikka kui aega-tervist on siis üritanud teha midagi kasvõi toonuse lisamiseks. Ilmselt olengi õpikunäide sellest kuidas ilma korraliku toitumiseta kaal ei lange Ehk siis kas kuskil on õpetus/kirjandust/infot vabaneda söögisõltuvusest
  3. Jooksmine

    Vajaks nõu jooksmise kohta. Alustasin kevadel jooksutrennidega. Alguses vaiksemalt ca 3x nädalas ja kuna olen suht raske (105) siis ega üle 1km järjest ei jooksnud. Tegin tavaliselt käimist ja jooksu segamini. Kokku oli distants ca 5km. Oli paras piin aga sain sellest üle ja tasapisi kasvas distants ja aeg. Nüüd viimased 2 kuud olen jooksnud ca 3-4x nädalas ca 7.6km korraga. Pace on ca 6'30''. Enesetunne on enamasti hea. Jooksma hakates võtsin eesmärgiks SEB 10km joosta alla 1h. Kasvõi 1 sekund. Ja suvega on kogunenud ca 230 jooksu km OK. nüüd murede juurde: 1) Olen selle ajaga kaalu langetand vaid(1) kg ehk siis mis toimub? Toitumine pole muutunud suuremaks kui ennem treeninguid. Mida teha et kaal langeks? Millinne toitumiskava valida? 2)Ja kuna liigesed saavad päris head vatti siis olen tõmmand ära 1 korra säärelihase peale mida oli paus ca 1nädal ja nüüd on paar korda tunda andnud kanna juurest kõõlus. Kas üritada ikka tasapisi treenida või vigastuse vältimiseks jätta pooleli ja oodata ära kaalu langus? 3) KÕIGE SUUREM MURE: Nimelt viimased korrad jooksmas käies (tegin väga vaikselt sörki) on sellinne tunne, et paha hakkab ja nagu patarei oleks tühi. Mis toimub? just 3 päeva enne põhi eesmärki sellinne imelik asi. Jätsin viimane kord igaks juhuks pooleli. Kas tõesti ülepinge lõi sedasi välja? Kas tasub SEBle üritama minna kui hommikul enesetunne hea?
×