Jump to content

Piiko

Kasutajad
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Piiko

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 01/03/1980

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Hommikune jooks

    Kaal 60-61, pikkus 173, peegelpilt ilus Rasvapolster on kogenud just kõhule. Aga olen harjunud olema vahemikus 55-57. Kaal kaaluks jah, aga just see kõhule kogunenud rasv on see, millest tahaks lahti saada
  2. Hommikune jooks

    Vett tarbin ka 1-2 l, enesetunne hea, aga kaal EI LANGE Seep see mure on
  3. Hommikune jooks

    Lisan veel, et peale jooksmist teen ka lihastreeningut järgmiselt: kõhulihastele keretõsted 3*20 selili sirgete jalgade tõsted 3*10 kõverdatud jalgadega puusatõsted 3*20 plank 3*45
  4. Hommikune jooks

    Küsisin selle eesmärgiga, et kas nii süsivesikuterikas toit enne treeningut on lubatud, kui eesmärk rasva põletada? Või oleks mõistlikum rohkem valgurikast süüa? Ülejäänud toidukorrad viisakad St tasakaalustatud toitumine, küll aga ei söö ma väga liha. Üritan nüüd kirja panna päevase kalorite hulga, eile sõin korralikult kolm toidukorda + kaks vahepala, aga kaloreid tuli vähe, ca 1000+ natuke, mis oli kummaline. Eile nt hommikupude/kohv, lõunaks kaks kanakoiba/kodujuust+tomat, õhtuks lõhesupp. Vahepaladena paar õuna+tereleib sulajuustuga+magustoiduks toorjuustukook. Kaal/pikkus vahekord on tegelikult väga okei, aga vahepealne lapse saamine/lapsega kodus olemine on toonud 5-7 lisakilo, mis ei taha kuidagi kaduda
  5. Hommikune jooks

    Käin hommikuti jooksmas, hommikusööki söön ca tund enne jooksma minekut. Hommikusöögiks on tavaliselt riisihelbepuder + tass kohvi. Jooksmine on kerge, ei ole täiskõhutunnet, vaid just mõnus. Kas selline hommikusöök enne jooksu on okei, jooksu eesmärk ikka rasvapõletus Aitäh!
×