Jump to content

melluke

Kasutajad
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About melluke

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 12/09/1990

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Põnevaid leide toidupoest.

    Uus leid Rimist. Homme katsetama
  2. Minu teada ei saa tasemeeksamile registreerida ilma erialase kutsetunnistuseta.
  3. CROSSFIT Tallinnas!?

    Tahaks ise ka teada, millal lõpuks Tallinnasse tuleb.. ootan juba pikkisilmi.
  4. Lihase säilitamine

    Väine pilt on tõesti kenaks muutunud, kuid ikka, eks ma tahan paremat, nagu me kõik.
  5. Lihase säilitamine

    Võimalik. Eks ma ostan selle kaalu ära ja saan ise ka juba selgema pildi.
  6. Lihase säilitamine

    Jõud ei langenud. Spartas selle masinaga.
  7. Lihase säilitamine

    Jaa, ma tean, et oleksin pidanud Marekule ka kirjutama, aga kuna ma ei ole oma koguseid hetkel üle mõõtnud (kaalu puudumise tõttu. Ostan selle kindlasti täna), ei hakanud ma teda kohe tülitama ka, kuna tal võibolla jääks ka asi segaseks. Olen mitu korda erinevalt aegadel kehakoostist käinud mõõtmas.
  8. Lihase säilitamine

    Ühesõnaga küsin nii, et mis põhjusel mul nii palju lihast kadus? Kas oleksin pidanud tarbima rohkem valku või võib seda mõjutada ka hommikul tühja kõhuga jooksmine. Tahaksn eelkõige ennetada rohkemat lihaskadu.
  9. Lihase säilitamine

    Mul on toitumiskava olemas. tellisin Marek Kalmuselt, kuid olen toidukoguseid veidi väiksemaks teinud, kui seal ettenähtud oli. Toitumine peaks ju korras olema, muidu poleks ka ainuüksi see treening ju nii kiiret rasva% langust põhjustanud.
  10. Lihase säilitamine

    Hei rahvas! Kirjutan siis ka siia esimest korda alles. Ning mina sooviksin ka nõu saada oma treeningu kohta. Jutt siis selline: hakkasin ilusti trenni tegema ja toitumine on paigas. Käin 5 korda nädalas trennis, millest 4 päeva on jõutreening ja 1 päev jooksen hommikul tühja kõhuga. Jõutreening koosneb 2 jalapäeva, 1 seljapäev ja 1 päev rind, õlad. 3 seeriat, 10 kordust, raskused nii, et viimased korrad ikka pingutus. Ühesõnaga võtsin 20-ne päevaga 3,5 kg alla (2,5 kg rasva ja 1kg lihast) ja rasva% langes 2,5%. Mida edasi teha? Kaalun praegu 54, 3 ja ei tahaks rohkem kaalu kaotada ega ka lihast. Eesmärgiks rasva% langetamine (hetkel 24,5 ja tahaks aasta lõpuks 20 saada). Kas ma peaksin rohkem sööma hakkama või suuremate raskustega treenima või aeroobse ära jätma või ma üldsegi muretsen üle? Tean, et lihast ei saa 100% säilitada, kui tegelen rasva% vähendamisega, aga kas 1 kg natuke liiga palju pole ära kaotada? Küsimus ongi siis sellest, et mida peaksin edasi tegema, et rohkem lihast väga ära ei kaoks, kuid rasva % ikka langeks? Võibolla natuke segane jutt.. aga loodan, eks keegi sellest aru saab.
×