Jump to content

Vergo

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Vergo

  • Rank
    Vaatleja
  1. Seljavalu

    Pole nüüd ammu pikka maad jooksnud, aga väiksemate distantsidega küll pole probleemi olnud
  2. Seljavalu

    Umbes 3 kuud tagasi jõusaalis kükki tehes käis alaseljast valu läbi ja sellest ajast saadik on selg vahelduva eduga valutanud. Trenni tehes ei anna väga tunda, aga näiteks niisama istudes või kõndides hakkab valutama alaselg, kord ühelt poolt, kord teiselt.. enamvähem vöökohast väheke üleval pool siis valu kõige suurem, vahest ka natuke alt poolt. Eelmisel nädala algul muutus valu tugevamaks, kui enne tuli valu suvalistel hetkedel, siis nüüd on ka sellele lisaks kõndides/kummardades valu seljas, mis palju tugevam, aga sellega on ka nii, et vahest on ja siis järgmine hetk ei saa arugi, et midagi viga oleks. Mõtlesin alguses, et see on vigastatud lihasest tingitud, mis läheb aja möödudes üle ja treenisin edasi kuna sellise valuga ju parem edasi teha mitte voodis istuda päevad läbi, aga nüüd vaikselt mõtlema hakanud, et võib tõsisemat midagi olla. Siit ka siis küsimus, et kas võib nii pikaajaline olla tavaline lihasrebestus või midagi taolist, mis ajapikku läheb ise üle või peaks kuskile kiropraktiku või mõne muu spetsialisti poole pöörduma ?
  3. Treening ja toitumine

    Täna tegin teist korda alles HIITi. Kuidas selle tihedusega on ? Kas on okei kui näiteks ülepäeviti teen HIITi ja pikka maad E-L ja pühapäev siis täielik puhkusepäev ? Või on see liiast ?
  4. Treening ja toitumine

    Tere! Olen lugenud, et enne pikema maa jooksmist hommikul on parem mitte süüa, aga intensiivsema jooksu puhul (HIIT) on parem süsivesikuid enne tarbida. Käisin siis hommikul jooksmas. Kogu treening koosnes siis : - kerge soojendus 3-4min - sprint/sörk vastavalt siis 10 sek/20sek, 15 korda (pulsi ülempiir oli seal 160ndate lõpus, keskmine ~145) - treppidest üles/alla 21 min (pulsi keskmine ~147, ülempiir 173) - rahuliku tempoga kõnd koju 17min. 1.5h enne välja minemist sõin siis müsli 32g arahiis 10g seesami seemned 5g keefir 196g banaan 111g 387,88 Kcal Rasv: 11,82g Valk: 14,24g Süsivesikud: 53,24g Kiud: 6.18g Vahetult peale trenni sõin 1 pirni (200g) 90kcal 18,45g süs. Lõpu poole hakkas vaikselt tühja kõhu tunne tulema (viimasel trepist üles sööstul) ja ka tagasi kõndides andis väheke tunda, et siit ka siis küsimus, et kas see oli tingitud vähesest süsivesikute hulgast enne trenni või millestki muust ? Edasi kulges päev toidupoolest nagu ikka.. Hommikusöögiks 2 muna, 100g kodujuustu (0%), leib, salat. Lõuna kodujuust + süsivesikuid (riis/tatar jms), juurvilju.. Õhtu kanarind, kodujuust, rohelist väheke. Hommiku ja lõuna vahel joon 1 kohvi. Hiljem kui tekib nälg või isu snäkkida piirdun pähklitega (50g max päeva kohta) Selline küsimus veel, et kuna üritan rasva% alla viia, proovin võimalikult palju valke tarbida ja kodujuustus on nii väheste kalorite kohta suhteliselt palju valku ja maitseb ka see, et kas 3x päevas seda süüa on liiast ? Vahepealt vahetan ka mõne kodujuustu korra kohupiima vastu, liha varieerub, üritan vähemalt kord nädalas kala sisse tuua. Intensiivsema trenniga tegin alles hiljuti algust. Muidu olen käinud jooksmas rahulikuma tempoga (10-11km), ilusamate ilmadega käin ka rannas sportimas (võrk, jalka, koss) . Infot minu kohta ka väheke: Mees 20 aastane Kaal on viimased 2 aastat kõikunud 80-85 vahepeal. Oskab keegi öelda mida saaksin muuta paremuse poole, mida teen valesti jne.. Treeningu küsimuse teemast sai siis rohkem üleüldine toitumise kohta nõu päring. Igasugune abi on teretulnud. Tänud.
×