Jump to content

OneShoTT

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About OneShoTT

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 04/29/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    f
  1. Kaalust juurde !

    nojh päris läbipaistev ma pole ..
  2. Kaalust juurde !

    Lisandit mõtlesin, et just siis momendil pärast trenni(jooksmine, jõud..), et kehal lihtsam ja kiirem viis taastuda ja siis piale kena lõuna või... Aga suured tänud abi eest
  3. Kaalust juurde !

    Valgulisanditest on nii paljudes artiklites juttu, et ma ei oska seisukohta võtta ... Kas need oleks vajalikud või mitte ? Siin siis minu ühe päeva toitumine näiteks : H -Must kohv, hiljem hommikul 1 keedumuna, veidi avokaadot, kurki ... kausitäis kaerahelbeputru .. peotäis mandleid, mingi puuvili L-Brokoli, värske salat , 2 kanakoiba ... must seemneleib, või ja munaga, õun, kohvv Õ-lõhe + panniroog (hernes, porgand, brokoli...) ... veidike kodujuustu mandlitega
  4. Kaalust juurde !

    Tere ei tea kas õige koht agas !! pöördun siia sellise probleemiga, et kaalu vähe praegu 159 cm ja 40 kg ja tahaks juurde nii vähemalt 2-3 kilo ... Aga ise kuidagi ei oska ennast rakendada.. tahaksin võtta kaalus juurde tervislikult ja aeglaselt ja mitte rasva arvelt vaid ika et kergelt lihast ka oleks .. Siiani olen tegelenud 2* nädalas jooksmise, ujumisega kergelt ka jõuharjutusi ning jalutamisega koeraga õhtuti ...Arvan, et kaal onseepärast langenud ... Tahaksin teada kuidas ja millest peaksin toituma, et võtta juurde kergrlt lihast (Kas peaksin võtma ka mingeid valgulisandeid ) ja milliseid harjutusi tegema (kas ainult jõud või ka aeroobset ?).. Tean et palju küsimusi aga loodan et keegi osakb vähekegi aidata ...
×