Jump to content

WINLIVE69

Kasutajad
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

WINLIVE69 last won the day on May 30 2013

WINLIVE69 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutraalne

About WINLIVE69

  • Rank
    Vaatleja
  1. Toitumine

    Ei taha ennast kapiks ajada Meeldib pigem lihtsalt selline ripped kehaehitus mitte nii et biitseps oleks pea suurune
  2. Toitumine

    Tahan mainida, et olen isegi trenni peatanud, sest juba tundus, et lihasmassi läheb liiga paljuks ning ei tahtnud enam seda juurde. Lihasmassi on siiani küllalt ning tahaks reljeefi nüüd juurde ning lause "Six-pack on a skinny kid is like tits on a fat chick. Doesn't count" on minu aurst puhas lollus, sest teada on, et saada endale six-pack on vaja alla 10% rasvaprotsendi. Kordan veel, et lihaseid on piisavalt ning arvan, et minu väikse kaalu süüdlaseks on kerged kondid või midagi sellist, sest kõik sõbrad pakuvad mu kaaluks 70-75kg ning nendega ennast võrreldes paneb mind ennast imestama mu väike kaal. Kiluks küll ei muutu
  3. Toitumine

    Tere, Olen käinud juba pikemat aega trennis ning arvan, et oleks ka õige aeg vaadata väga põhjalikult üle oma toitumise ning teha mõned muudatused. Olen umbes 2.5 aastat käinud jõusaalis (pausidega, ehk siis õiget trennitegemist 1.5-2 aastat) ning selle ajaga olen oma keha päris kõvasti arendanud. Olen hetkel 17 aastat vana, 175cm pikk ning kaalun 64kg. Kehatüüp on mul midagi ektomorfi ja mesomorfi vahepealne. Umbes aasta tagasi surusin rinnalt samas kehakaalus 90kg ning olen suuteline 20 korda lõuga tõmbama. Kui trenni ei tee ja toitumist ka ei jälgi, ei tule mul ikkagi rasvakihti ümber, ükskõik mida ma söön. Rasvaprotsent on hetkel arvatavasti umbes 10%. Sooviks rasvaprotsendi veelgi alla võtta umbes 6% peale, et kõhulihased tuleksid maksimaalselt välja ning kõik ülejäänud lihased reljeefsemaks teha. Hetlek teen trenni 6 korda nädalas ning väga intensiivselt super seeriatega Jõusaalis veedan 30min - 1h. Plaanin toitumises võtta miinimum süsivesikud, et rasvapõletamise veelgi kiirendada ( praegu söön neid ainult päeva esimesel poolel) Kardan, et võib tekkida energia puudus süsivesikutest äraütlemise pärast. Mis toitulisandit te mulle sooviksite ning äkki oskate veel millegagi mind aidata ning samuti anda paar soovitust toitumise / treenimise kohta. Ette tänades, Jüri
  4. Toitumine

    Tere, Olen käinud juba pikemat aega trennis ning arvan, et oleks ka õige aeg vaadata väga põhjalikult üle oma toitumise ning teha mõned muudatused. Olen umbes 2.5 aastat käinud jõusaalis (pausidega, ehk siis õiget trennitegemist 1.5-2 aastat) ning selle ajaga olen oma keha päris kõvasti arendanud. Olen hetkel 17 aastat vana, 175cm pikk ning kaalun 64kg. Kehatüüp on mul midagi ektomorfi ja mesomorfi vahepealne. Umbes aasta tagasi surusin rinnalt samas kehakaalus 90kg ning olen suuteline 20 korda lõuga tõmbama. Kui trenni ei tee ja toitumist ka ei jälgi, ei tule mul ikkagi rasvakihti ümber, ükskõik mida ma söön. Rasvaprotsent on hetkel arvatavasti umbes 10%. Sooviks rasvaprotsendi veelgi alla võtta umbes 6% peale, et kõhulihased tuleksid maksimaalselt välja ning kõik ülejäänud lihased reljeefsemaks teha. Hetlek teen trenni 6 korda nädalas ning väga intensiivselt super seeriatega Jõusaalis veedan 30min - 1h. Plaanin toitumises võtta miinimum süsivesikud, et rasvapõletamise veelgi kiirendada ( praegu söön neid ainult päeva esimesel poolel) Kardan, et võib tekkida energia puudus süsivesikutest äraütlemise pärast. Mis toitulisandit te mulle sooviksite ning äkki oskate veel millegagi mind aidata ning samuti anda paar soovitust toitumise / treenimise kohta. Lugupidamisega, Jüri
×