Jump to content

sheff

Kasutajad
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by sheff

  1. Kükk, mis hästi, mis halvasti? (pilt)

    lisaks, google annab üsna palju kasulikke linke kui otsingusse panna "stretching for deep squat".
  2. Kükk, mis hästi, mis halvasti? (pilt)

    Jah ja ei. See eeldab üsna head liikuvust puusaliigesest, asi millega ma ise maadlen ja üritan paremaks saada venituste ja harjutustega. Samuti siis tõenäoliselt veidi laiem jalgade asend vajalik, ma pakun. Noh, eks hommikul saab kohe jälle saalis kükkida ja lihvida seda tehnikat. Lisaks, Rippetoe näiteks toob mängu ka kangi asukoha kui ühe faktori selja kalde kujunemisel, vt seda joonist (ilmselt tema "Starting Strength" raamatust):
  3. Kükk, mis hästi, mis halvasti? (pilt)

    Delavier väidab, et pikemate jäsemetega (siin on siis mõeldud jäsemete ja kere suhet, mitte üldist indiviidi pikkust) inimestel on deep squat'i reeglina raskem sooritada, lisaks kaldub kere rohkem ette et tasakaalu säilitada (vt pilti), mis annab suurema koormuse seljale. Mis kokkuvõttes ei tähenda, et nüüd pikkade jäsemetega indiviidid sügavalt kükkida ei saaks, vaid lihtsalt rohkem mõtestatud tegevust läheb sinna alla et tehnika tööle saada korralikult. Üldiselt, back rounding & buttwink on need millega vaja rohkem tööd teha pikk-koibadel, lisaks ka puusaliigese liikuvuse, hamstring'ide ja hüppeliigesega vaeva näha. Sai võib-olla veidi segane; endal pidevalt kükitehnika parandamine teemaks.
  4. Kükk, mis hästi, mis halvasti? (pilt)

    Leidsin riiulist ühe raamatu, nimelt Frederic Delavier'i "Strength Training Anatomy" ning selle asemel, et kõike ümber kirjutada, tegin ühest leheküljest pildi. Kui nüüd kuidagi saaks selle pildi normaalselt üles laetud ka, siis oleks juba pool võitu. edit: right click ja "open in new tab" ning hädapärast annab teksti isegi lugeda.
  5. Vend Vähk Kohtumine Van Dammega

    Endal samasugused kindad - tegu pole ainult MMA kinnastega, vaid ongi Everlasti 2-in-1 toode, sobib nii koti tagumiseks kui kangi tõstmiseks (selle jaoks ka spetsiaalne pehmendus+nahk peopesa pool). Võid uurida ka netist, kiire otsing tuvastas et enamikel "päris" MMA kinnastel on peopesad suht paljad. http://www.purefitnessandsports.co.uk/everlast-evergel-weight-lifting-gloves/
  6. Uuring: steroidid ja neerud

    10+ aastat anaboolsete steroidide tarvitamist; alustas siis ilmselt enne 20ndat eluaastat "vitamiinidega", 30ndaks eluaastaks sisuliselt invaliid. Looduslik valik toimib küll.
  7. Karjääri areng

    hmm, nt matemaatikateaduskonna oivikud võiksid ju idee poolest statistikaametis rokkida küll
  8. jeebus foken kraist! kõik läks täppi, v.a. nr 5 ja 6
  9. Millega Alessandro peale trenni tegeleb.

    wtf. http://sheff.com/
  10. Poksikott (taaskord)

    Kui sul nukid just sarvest pole, siis kõvemapoolne kott tõmbab sul igal juhul nukilt naha maha, kui sa veidi mööda juhtud lööma. Selle vastu aitavad kas kotikindad või siis randmesidemed. Kui elukohajärgses spordipoes poksikotte müüa on, mine katsu. Saad aimu, kas sobib või mitte - kuigi jah, poes on veidi võimatu korralikult kotti taguda Üldiselt Laertes (Falco brändi all) teeb suht lollikindlaid asju, võid nende tootevalikut kaaluda.
  11. Kas keegi on ostnud Laertes.ee lehelt?

    ostsin kunagi aastaid tagasi sealt poksikoti, aga käisin ise järel. kaup iseenesest on neil aus. mis mõõtudesse puutub, siis mine proovi kuskil spordipoes enne järele, niisama ehku peale ostes võid avastada, et oled hinnanguga mööda pannud ja saad liig väiksed või suured kindad
  12. No väärib teemat!!!

    Esimest videot oli ikka veidi hirmus vaadata. Teadjamad mehed siin foorumis võiksid kommenteerida, kas see mitte laste seljale / liigestele mitte kerge overkill pole?
  13. Tätoveering- kulturisti jaoks või mitte?

    seda esteetika küsimust on üritatud lahata ühes teises teemas, "kulturism ja sport" vms. pmst võib öelda, et tegemist on spordiga, mille hindamiskriteeriumid ongi esteetikal põhinevad teisest küljest - kuidas siis hinnata nt separatsiooni kui selg on aknet täis nagu kuumaastik?
  14. Kas DVD mängija saab "ära väsida"?

    kõikide optiliste seadmete puhul kehtib üldjuhul järgmine reegel - ta kas töötab või ei tööta. 4 aastat on üsnagi pikk aeg, ju ta väsinud ka on. õnneks ei maksa need tänapäeval enam kuigi palju
  15. Parim pohmakajook

    pohmakaravi saladus on B-vitamiin. üks B-vitamiini tablett õhtul enne magamaminekut koos ohtra veega sisse ja hommikul oled nagu lilleke.
  16. Jalgadelt surumine

    Revalis on siukene vidin, iseenesest päris mõnus: http://www.ecybex.com/products/Strength/Pl...tPress5235.aspx Aga algsele küsimusele vastates: kõigepealt tuleb defineerida, mida "surumise" all mõeldakse. Neid tegelasi pole üldse mitte vähe, kes laovad masina kettaid täis ja siis kõverdavad jalgu paari sentimeetri võrra ja on ka kõvad "surujad"...
  17. Whey 1 : mis maitsega?

    kindlasti ei soovita maitsestamata ehk "naturaalse" maitsega whey1-te - see maitse oli nii maalähedane, et võttis pisarad silma
  18. mõtisklus

    selle asjaga on nüüd nii, et kuna enamus saale on õhtuti suht tihedalt täis, siis peab lihtsalt küsima, et kas on võimalik teha pingil kordamööda. ilma küsimata on muidugi nõme hõivata teise (töö)pinki; aga oodata samal ajal kui teine teeb sellel pingil kaheminutilisi pause pingilt püsti tõusmata, siis viskab kopa ette küll. aga noh. tegelikult on ju nii, et enamus harjutusi on dubleeritavad kas teisel pingil või vabade raskustega. erinevate harjutuste tegemine pidi ka hea olema
  19. Uus tiitel

    rikastame siis valikut järgmiste variantidega: kunn vanembõkk leksikon dotsent taibu
  20. valgu segamine maitseainega

    võta prooviks maitsestamata (ehk siis naturaalse maitsega) whey1-te - siis tead, kui suured ühed pisarad olla võivad või kui palju üldse nutta saaks
  21. coca,fanta,sprite

    valku gaseeritud joogiga segades pead vaatama kahte asja: 1. et sa oleksid kuskil vannitoas, köögis vms kohas, mida on kerge puhastada pärast; 2. et teisi inimesi läheduses ei oleks. point selles, et gaseeritud jookide loksutamisel eraldub suuremates kogustes gaasi, mis tekitab ?eikeris mõnusa rõhu ning lõpuks topsikul ka kaane pealt viskab. tegin kodus sügisel nii, pärast oli terve köök valgulöga täis samas, kui on sul ?eiker nii kindlalt ja hermeetiliselt kinni, et seda mingi jõud lahti ei löö, siis palun. arcticu spordijoogiga on muidu hea, ei ole gaase sees ega midagi.
  22. löögi tugevus!

    õige löögitehnika = optimaalne trajektoor (võimalikult lühike tee alg-ja lõpp-punkti vahel) + löögil tagatud kehamass + õige asend, et tasakaalust välja ei lenda. omal käel on suht sitt ise mingit teooriat leiutama hakata, targem oleks mõne kogenud treeneri juurde minna. foorumiga (näost-näkku nägemata) tehnikat paika ei pane
×