Jump to content

Marianna

Kasutajad
  • Sisu loend

    116
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

5 Neutraalne

Marianna

  • Tase
    Kasutaja

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. CrossFit

    Ma olin isiklikult seal kohal ja vaatasin live super elamus!
  2. Ega saagi. Sellepärast ei saa mina aru, miks ollakse koos selliste inimestega, kes enda tervisest ei hooli ning samas ka üritavad teisi samamoodi allamäge veeretada. Seega need inimesed, kes eelpool kirjutasid, et nende kaasad keelavad neil trenni teha, peaksid tõsiselt järele mõtlema, mis seisus nende suhe tegelikult on. Veel üks asi siin teema juures on armukadedus. On naisi, kes on nii armukadedad ja ei taha sellepärast oma mehi saali lubada, et mehed teisi (vormis) naisi ei piiluks.
  3. Minu arvamus on selline, et iga inimene peaks mingil määral trenni tegema, mitte ainult välimuse jaoks, vaid just nii füüsilise kui ka vaimse tervise hoidmiseks/parandamiseks. Kas selles suhtes saab üldse olla tõelist armastust ja hoolimist kui üks on egoist ning ei hooli oma kaasa tervisest?
  4. Toitumine

    Ütled, et oled juba täiskasvanud inimene ja ise tead millal sööd. ;-)
  5. Minu mees käib trennis 6 päeva nädalas. 5 korda nädalas crossfit 2-3h päevas ja pühapäeviti pikk jooks 1-2h. Ma olen väga rahul sellega. Keha poolest on ta hästi sale, pole grammigi rasva pm. ja pole ka suuri lihaseid. Täpselt selline nagu mulle meeldib. Mina teen trenni 3 korda nädalas 2h crossfit ja iga päev rattasõit transpordina ja ka mees on väga rahul sellega. Meil pole kummalgi mehega mingeid pretensioone teineteisele trenni suhtes siiani. Probleem oleks aga kindlasti majas kui kumbki trennitegemise maha jätaks.
  6. See on intermittent fasting. Tean isegi inimesi, kes nii edukalt elavad treenivad. Aga söömisaeg on neil meestel 12 päeval kuni 6ni õhtul.
  7. ''Allergikul konsulteerida arstiga''

    Kõige puhtamad tooted, mida olen leidnud ja mida meie peres kasutatakse on Vega http://shop.myvega.com/sequel-estore-us/Performance_2/vega_sport_performance_protein_tub_vanilla_usa Ja Sunwarrior http://www.sunwarrior.com/product-info/ Äkki on võimalik neti teel tellida.
  8. Sündinud kulturistiks

    Mustanahalistel üldiselt on küll väike eelis valgete ees lihasmassi suuruse ja jõu poolest. Siin on nt. 1 uuring: http://www.ncbi.nlm....pubmed/2946652/ Ja siis on erinevate uuringute järgi avastatud, et mustanahalistel on üldiselt pikemad kannakõõlused kui valgetel ja see teeb neist jällegi paremad jooksjad ja hüppajad.
  9. Günekomastia

    Hormoonsüsteem on niivõrd kompleksne, et teadlased ja arstid ei tea siiani mismoodi kõik täpselt toimib. Kindlasti mõjutab hormonaalsüsteemi lisaks inimese haigustele, ravimitele ja muudele keskkonnafaktoritele ka toitumine. Sellele ei vaidle vastu mitte ükski teadlane ega arst. Aga siin on teaduslik uurimus, mis kinnitab minu eelpool kirjutatut: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19383540
  10. Günekomastia

    Teeme nii, et pole vaja jälle isiklikuks minna. Inimene eelpool küsis toidu ja günekomastia seosest ja mitte ühtegi vastust sellele pole tulnud siiani. Asi ei ole kartmises, asi on reaalsetes põhjustes ja tagajärgedes. Sinule see pole ehk probleem praegu (kuigi ega tulevikku me ei tea ju eks), aga siin on inimestel tõsine mure. Kui miski aitab leevendada probleemi, siis on see ju igati teretulnud info. Aga jällegi, ega sa enne aru ei saa kui ise probleemiga silmitsi pole
  11. Günekomastia

    Günekomastia ehk rindade suurenemine meestel on põhjustatud mees- ja naissuguhormoonide tasakaalu häirest organismis. Kui põhjuseks pole mingid ravimid või tervisehädad (nt. maks või kilpnääre või kasvajad), siis tasuks üle vaadata toitumine. Kindlasti tuleks välistada narkootikumid, steroidid, alkohol, kofeiin, sojatooted, kikerherned, yucca, piimatooted. Kuni 80% toidust saadud naissuguhormoone saab täiskasvanud inimene tänapäeval piimatoodetest. Mees- ja naissuguhormoonide tasakaalu aitavad taastada brokkoli, lillkapsas, kapsas, kaltsiumirikkad aiasaadused: kähar lehtkapsas, spinat, lehtkapsas, lehtpeet, kress–salat, nõges. Kaltsium (kuid piimatooted ei sobi) ja tsink aitavad võidelda günekomastia vastu. Tsinki saab nisukliidest, päevalilleseemnetest, leivast, kaerahelvestest. Lugeda ja uurida: http://www.livestron...w&utm_medium=a1 http://www.estrogendominanceguide.com Hippocrates - "Let food be thy medicine and medicine be thy food"
  12. Ilmselgelt oled sa oma sisemuses ikka seesama aafrika–juurtega inimene, nii sina kui ka eskimo olete sama soojalembelised nagu keenialane.
  13. Siin saab täpsemalt lugeda: http://www.naturalne...n_salt_sea.html Loomulikult! Aga miks sa ikka veel siis talvel soojasid riideid kasutad ja tuba kütad? Tead, eskmod on ikka nii vilets näide. Miks sa arvad nende keskmine eluiga on vaid 43 aastat? Loomulikult on toitumine vaid üks osa tugevast tervisest, aga jah, söö ka nii palju rasva ja liha kui eskimod ja ega sa ise ka kuigi palju vanemaks ei ela Ja kas sa arvad, et eskimod kasutavad lisasoola oma toidus?
  14. Enamus tänapäeva arheolooge ja geneetikuid on jõudnud tulemusteni, mis tõestavad, et kõik inimesed maailmas pärinevad algselt Aafrikast. Keenialased, indialased ja eestlased on seega nn. samast materjalist, samade vajadustega (ka toitumise osas). Ei ole nii, et keenialane on elevant ja eestlane hunt, nii piltlikult võrreldes. Need üksikud juhtumid kus nt. vanaproua elas 95-aastaseks ja teine mees suri 50-aastaselt, need ei tõesta mitte midagi. Nagu öeldud, siis 10% võib geneetika kaela ajada, aga kindlasti mitte 99%!
  15. Teadlased väidavad, et vaid umbes 10% haigusjuhtumeist saab geneetika kaela ajada. Ja isegi kui on geneetiline eelsoodumus mingiks haiguseks, siis ka sel juhul on palju meie endi kätes kas haigus lööb välja või mitte.
×