Jump to content

ketas

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About ketas

  • Rank
    Algaja
  1. Õlgade ja käte eelisarendamine

    Kombineerisin harjutusi ümber nii, et käsi ja õlgu treeniks eraldi päevadel. Harjutused rinnale jätaksin mõneks ajaks kõrvale. Mida arvate sellisest jaotusest? 1. Päev. Selg, alaselg, aeroobne Lõuatõmbed (pealt haare) v. ploki tõmbed kukla taha 4 x 8 - 10 Ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu 4 x 8 - 10 Traktor 3 x 8 – 10 Ploki tõmbed ülevalt alla kitsas haare 3 x 8 – 10 Selasirutajale keretõsted 3 x 10 - 12 Ratas 25 min 2. Päev. Õlg, trapets, kõht Istudes kangi surumine kukla tagant 3 x 8-10 Lendamine küljele hantlitega 3 x 8-10 Lendamine ette hantlitega 2 x 8-10 Lendamine hantlitega ette kallutatult 2 x 8-10 Trapetsile õlakehitused kangiga 3 x 8 – 10 Kõhulihastele jalgade tõsted rippes 3 x max Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max 3. Puhkus 4. Päev. Jalad, aeroobne kükk kang turjal 4 x 6 - 10 Jalapress 4 x 8 - 10 Säärte sirutused ette trenazööril 4 x 8 - 10 Jalgade kõverdamine kõhuli trenazööril 4 x 8 -10 Istudes trenazööril pöiale tõus 3 x 8 - 10 Jalapressil pöia sirutused 2 - 3 x 8 – 10 Sõudeergomeeter 25 min 5. Päev. Biitseps, triitseps, käsivars, kõht Istudes kaldpinnal küünarvarte kõverdamine 3 x 6 - 8 Scottpingil kangiga küünarvarte kõverdamine 3 x 8 - 10 Konsentreeritult ühe käega hantliga 2 x 8 - 10 Lamades prantsuse surumine 3 x 6 - 8 Ploki alla surumine seistes 3 x 8 - 10 Istudes ühe käega kukla tagant 2 x 8 – 10 Käsivatele randmepainutused althaare kang 3 x 8 - 10 Käsivartele küünarvarte kõverdused pealthaare 3 x 8 – 10 Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max Kõhulihastele kerepöörded trenazööril 3 x max 6. Puhkus 7. Puhkus
  2. Toidulisandid

    Nii Cell-techi kui cellmass on leinud teistes foorumites ja review-des väga positiivset vastukaja. Ilmneb, et mõningate rahulolmatute põhjus seisneb pigem selles, et üld toitumine või trenn paigast ära vms. Ma millegipärast kahtlen, et cellmass lihtsalt niisama lampi on hääletatud mitmel aastal parimaks kreatiiniks... Kuna asjade toime on ka individuaalne, siis tuleb hakata ise katsetama..
  3. Toidulisandid

    Kuidas Sa seda tarbisid? Juhend ütleb, et 1. ports võtta peale trenni tühjale kõhule. Et imendumine oleks maksimaalne, siis on soovitatud veel 30 min oodata enne söömist või sheiki. Tähendab, koheselt peale trenni oleks ikkagi ju ruttu süsikaid ka tarvis, või kuidas?
  4. Toidulisandid

    Tere, olen 2 kuud söönud enne treni Fasti AC-C`d ja peale trenni Muscle+`i. Toimis hästi! Küll aga häiris AC-C puhul kõrvade ja käte kihelus pärast võtmist. Nüüd tahaks midagi muud proovida, kuid ei oska nagu sellist head kombot leida. Mõtlesin katsetada näiteks 100% whey standard + dextro enne ja peale trenni cell-tech hardcore + see sama proteiin. Cell-tech`i kohta muidugi on siin arvamusi seinast seina:) Seega ootaksin teadjamate soovitusi... Tänud.
  5. Õlgade ja käte eelisarendamine

    Teiste lihaste (nt selja) treenimisega kätes kurnatust ei tunne. Kui teen käsi eraldi päeval, siis järmine päev on küll pisut treeningu järgset valu tunda, aga see möödub kiirelt. Raske nagu uskuda, et üle treenin... Kui muuta kava järjestust, nii et alustaks seljaga? 1. päev. Selg, alaselg 2. päev. Rind (paar harjutust), õlg, trapets, kõht 3. päev. Puhkus 4. päev. biits,triits, käsivars, kõht 5. päev. Jalad 6. päev. Puhkus
  6. Õlgade ja käte eelisarendamine

    mingi 4-5 a.. raske öelda, sest vahepeal pause ka sisse tulnud. Nüüd käin pikemat aega regulaarselt, aga rind areneb jälle mühinal:)
  7. Tere, treenin alljärneva kava järgi (võetud siit protaalist treeningkavade alt). Probleem selles, et rinnalihas on liialt suur võrreldes teiste lihastega. Pole küll rinda kunagi rohkem treeninud, kuid see on lihtsalt mul kõige paremini arenev lihas. Käed ja õlad seevastu arenevad suheliselt visalt. Selja arengu üle aga ei kurda. 1. päev Rind, õlaesiosa, kõht Seeria Info Kaldpinnal kangi surumine 3 x 6 - 8 Lamades surumine kangiga 3 x 8 - 10 Kaldpinnal hantlitega lendamine 3 x 8 - 10 Pullover ( ületõmbed ) hantliga 3 x 8 - 10 Õlaesiosale lendamine ette hantlitega 3 x 8 - 10 Kõhulihastele jalgade tõsted rippes 3 x max Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max 2. päev Selg, õla kesk- ja tagaosa, trapets, alaselg Seeria Info Lõuatõmbamine ( lisaraskusega ) 3 x 6 - 8 Ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu 3 x 8 - 10 Ploki tõmbed ülevalt alla kitsas haare 3 x 8 - 10 Traktor 3 x 8 - 10 Õlatagaosale lendamine ettekallutatult 3 x 8 - 10 Õlalihastele lendamine küljele hantlitega 3 x 8 - 10 Lendamine küljele trenazööril 3 x 8 - 10 Trapetsile õlakehitused kangiga 3 x 8 - 10 Selasirutajale keretõsted pukil ( lisaraskusega ) 3 x 10 - 12 3. päev Biitseps, triitseps, käsivars, kõht Seeria Info Istudes kaldpinnal küünarvarte kõverdamine 3 x 6 - 8 Scottpingil kangiga küünarvarte kõverdamine 3 x 8 - 10 Konsentreeritult ühe käega hantliga 2 - 3 x 8 - 10 Lamades prantsuse surumine 3 x 6 - 8 Ploki alla surumine seistes 3 x 8 - 10 Istudes ühe käega kukla tagant 2 - 3 x 8 - 10 Käsivatele randmepainutused althaare kang 3 x 8 - 10 Käsivartele küünarvarte kõverdused pealthaare 3 x 8 - 10 Kõhulihastele keretõsted kõhupingil 3 x max Kõhulihastele kerepöörded trenazööril 3 x max 4. päev Jalaesiosa, tagaosa, säär Seeria Info Täiskükk kang turjal 3 x 6 - 10 Hack- kükk trenazööril 3 x 8 - 10 Käärkükk ühe jalaga 3 x 8 - 10 Säärte sirutused ette trenazööril 3 x 8 - 10 Jalgade kõverdamine istudes trenazööril 3 x 8 - 10 Jalgade kõverdamine kõhuli trenazööril 3 x 8 -10 Säärtele pöiale tõus hack- masinal 3 x 8 - 10 Istudes trenazööril pöiale tõus 3 x 8 - 10 Jalapressil pöia sirutused 2 - 3 x 8 - 10 Mõnda aega olen rinnale teinud vähem harjutusi ja seeriaid (3xkaldpinnal kangi surumist+2xlendamist hantliteha) ning rohkem seeriaid ja harjutusi õla esiosale. Kava teen muidu süsteemis 2trenni,1 puhkus, 2trenni, 1-2puhkus Kas oleks mõtekas hakata käsi ja õlgu treenima kaks korda nädalas ning jätma rinna treenimise mõneks ajaks kavast välja? Või treenida õlgu ja käsi ikkagi üks kord nädals, kuid suurendada harjutuste mahtu? Milliseid variante soovitate? Tänud.
  8. Tervist! Oleks ka nendest surumise kavadest huvitatud. Kellel need juba olemas on, võiks sellele aadressile ka need saata: viljarp@ut.ee Ette tänades.
  9. Õle treening

    Selline probleem, et ei suuda oma õlgu piisavalt täis pumbata ja ega nad järgmine päev tunda ka ei anna. Seetõttu pole arengut olnud. Teen õlale kokku 12 seeriat. 1) alustan tavaliselt kukla tagant kangi surumisega istudes 3x6-8 korda. 2) Lendamine hantlitega küljele 3x10-12 3) kangi tõmbed lõua alla 3x8-10 4) tagaosale trenazööril 3x10. Kolme viimast harjutust olen sageli vahetanud või asendanud teiste harjutstega, kuid pole nagu muutust. Pausid hoian suhteliselt väikesed seeriate vahel. Kuid võibolla on kogu kavas midagi paigast ära? Üldine kava on selline 1) rind (tugevam trenn), biitseps 2) puhkus 3) õlg, selg, kõht, 4) puhkus 5) rind (nõrgem trenn), triitseps 6) jalad,kõht 7) puhkus Ootan kõiki nõuandeid Ette tänades
  10. Tekkisid üsimused selle surumise programmi kohta, mis siin lehel üleval on. 1) Kas peale lamades surumist tehakse teisi harjutusi (kald pinnal surumine, lendamised) sama arv kordi, mis lamades surumisel? 2) Korduste arvud seeriates on üpris väikesed. Kui pikad peaksid olema pausid nende vahel? 3) Palju üldse teha seeriad (koos lamades surumisega) rinnale tugeval päeval ja nõrgemal päeval? Praegu on mul tugev päev laupäev ja nõrgem kolmapäeval. Ette tänades.
  11. Küsimus kava kohta

    Siiani olen 3 korda nädalas saalis käinud, kuid nüüd tahaks hakata neli korda käima, kuna plaanis katsetada seda rinnalt surumis kava,mis siin veeis tööristade menüüs saadaval on. See näeb nagu ette, et üks päev nädalas tugevam trenn ja teine natuke nõrgem. Rinna arenguga on juba pikemat aega seisak tekkinud. Max surumine 120 kg. Kuid nüüd oleks küsimus, et kuidas oma üldkava kõige otstarbekamalt jaotada? Ise olen nii mõelnud, et: Laupäev - tugev rinna trenn, biitseps Esmaspäev - õlg, selg,kõht Kolmapäev- kerge rinna trenn, triitseps Neljapäev- jalad, trapets, kõht Treening päevi on mul ka võimalik mingil määral nihutada, kui miski väga paigast tundub olema. Igal juhul ootan kõigi nõuandeid, eriti neid kes sellist rinnale orjenteeritud kava on kasutanud. Ette tänades.
  12. Proteiinid

    Tegin suvel toidulisadega pausi. Nüüd olen raha kogunud ja plaanis osta sügiseks jälle suuremas koguses proteiini (hulgi enamasti ju soodsam). Kuid ei tea millist toodet ja firmat eelistada. Millel oleks kõige parem kvaliteedi ja hinna suhe? Olen kasutanud siiani Whey Lemon Superit ja Fasti Herat, kuid Fast on vist nüüdseks pankrotis, nii et Hera jääb välja. Olen vaadanud ka Powerman`is müüdavaid proteiine - Whey 8100 ja Best 3 Protein. Hinnad küll soodsad, aga kvaliteet? On kellelgi nendega kogemusi? Mõtlesin ka selle Protein Nr.1 peale, kuid hind jällegi kallis. Aga kui ta on jällegi oluliselt nt Whey Lemonit efektiivsem, siis võib ka seda kaaluda. Igatahes kui kellelgi on mingeid arvamusi (soovitusi) või eelistusi nende (või ka mõndade teiste firmade) toodete suhtes, siis on need igati teretulnud. Ette tänades.
×