Jump to content

AceOfSpades

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by AceOfSpades

  1. Kaevasin foorumis üles ühe vana teema kus oli juttu säärasest kavast: Esmaspäev neljapäev. 1.nädal 6x2 80% (80kg.) 6x3 80% (80kg.) 2.nädal 6x4 80% (80kg.) 6x2 80% (80kg.) 3.nädal 6x5 80% (80kg.) 6x2 80% (80kg.) 4.nädal 6x6 80% (80kg.) 6x2 80% (80kg.) 5.nädal 5x5 85% (85kg.) 6x2 80% (80kg.) 6.nädal 4x4 90% (90kg.) 6x2 80% (80kg.) 7.nädal 3x3 95% (95kg.) 6x2 80% (80kg.) 8.nädal 2x2 100% (100kg.) 6x2 80% (80kg.) 9.nädal 1x1 Kavatsesin asja sammuti oma kavasse lisada , tahtsin , et kava üle vaataksite, et kas asi klapib Esmaspäeva lisaharjutused (Rind raske, triitseps) 1.nädal 6x2 80% (80kg.) 2.nädal 6x4 80% (80kg.) 3.nädal 6x5 80% (80kg.) 4.nädal 6x6 80% (80kg.) 5.nädal 5x5 85% (85kg.) 6.nädal 4x4 90% (90kg.) 7.nädal 3x3 95% (95kg.) 8.nädal 2x2 100% (100kg.) 9.nädal 1x1 max. Kaldpingil lendamine 4x8 Trosside ristamine plokil 3x8 Ploki alla surumine 3x8 Prantsuse surumine 3x8 Triitsepsi sirutamine hantliga 3x10 Teisipäev (Jalad, õlg) Kükid kangiga, kang turjal 3x10 Jalapress 3x10 Ette kummardamine kangiga 3x10 Sääred jalapressil 3x15 Lendamine seistes kahele poole 3x10 Ketta tõstmine eest peakohale 3x12 Neljapäev (Rind kerge, trapets, triitseps) 1.nädal 6x3 80% (80kg.) 2.nädal 6x2 80% (80kg.) 3.nädal 6x2 80% (80kg.) 4.nädal 6x2 80% (80kg.) 5.nädal 6x2 80% (80kg.) 6.nädal 6x2 80% (80kg.) 7.nädal 6x2 80% (80kg.) 8.nädal 6x2 80% (80kg.) 9.nädal 1x1 max. Pullover 2x10 Õlakehitused kangiga 3x10 Eest ülestõmbed plokil 3x10 Prantsuse surumine hantliga istudes 3x10 Reede (Selg, biitseps) Plokil sõudmine (tõmbed vastu kõhtu) 3x10 Tõmme vastu kõhtu kangiga 3x10 Alaselg alaseljapingil 3x15 Biitseps hantliga käändeta 3x8 Biitseps EZ scott 3x8 Aitäh
  2. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    179cm 70kg 18a
  3. Sellise pelmeeniga peab küll külg ees uksest sisse astuma
  4. 80 cm bicepsiga kloun!

    Kehakuju on küll natuke ebamäärange aga noh, pole paha
  5. söö korralikult siis kasvab lihasmass ka korralikult
  6. Küsitlus: trennide arv ja valgukogus

    4 korda nädalas kuskil 150 arvestan valku
  7. Kõik Eesti spordiklubid

    Haapsalu Kutsehariduskeskus - Kooli jõusaal.
  8. Milliseid jalatseid kannate?

    Jõusaalis sokipõisil muidu ikka kingad
  9. Palun abi/arvamusi Treeningkavaga

    Teema siis selline, et üritan siin paar päeva kokku sobitada endale uut kava mis oleks siis jaotatuna neljaks päevaks aga ei oska kuidagi lihaseid ära jagada selle nelja päeva peale. Harjutused on siin mida tahaks siis kolme päeva peale jagada: Jõutõmme kangiga Tõmme vastu kõhtu kangiga Surumine kangiga üles istudes eest lõua alt Prantsuse surumine Küünarvarte kõverdamine biitsepspingil Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes Õlatõsted ketastega seistes Surumine kaldpingil Tõmme üles plokksüsteemil, kitsas haare Lendamine küljele hantlitega ettekallutatult Liblikas sellili lamades Käte ettetõste plokksüsteemil Pullover Käsivars hantliga alt/ülalt haarang Kerekallutus küljele kettaga Kerepöörded kettaga kõhupingil Jalapress trenazööril Pöiasirutus ketastega seistes Ettekallutus hantlitega Selg seljapingil Eraldi päeva alla ehk siis näiteks neljandaks päevaks sooviksin jätta hardgaineritele mõeldud massikava mille leidsin treeningkavade alt: Kükk kangiga, kang turjal 12, 8, 6, 15 Surumine kangiga lamades (Rinnalt surumine) 12, 8, 6, 15 Tõmme plokil ülalt kitsa haardega (istudes) 12, 8, 6, 15 Lendamine küljele hantlitega seistes 12, 8, 6, 15 Küünarvarte kõverdamine hantlitega seistes 12, 8, 6, 15 Asi võiks välja kukkuda näiteks nii, et kui neljandal päeval ehk siis näiteks reedel on see hardgainerite kava et siis eelnevatel päevadel saaksid minu käed ka natukene puhata... selles suhtes, et kolmas päev võiks olla näiteks jalad ja siis teise ja kolmanda päeva vahele üks puhkepäev. Näiteks: Esmaspäev: Õlg, Triitseps, Kõht Teisipäev: Biitseps, Trapets, Selg Kolmapäev: Puhkus Neljapäev: Jalad Reede: Hardgainerite kava ehk siis kas keegi suudaks selle kava mul kokku panna nii, et see oleks mõeldav? Aitäh.
×