Jump to content

Hendrik.Ovir

Kasutajad
  • Content count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Natuke juba nagu teab midagi

About Hendrik.Ovir

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 05/05/1993

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Interests
    Team Kiivikas
    IFBB Men's Physique Juniors

Recent Profile Visitors

3,837 profile views
  1. Saku lihas

    Kahe kuuga 10kg lihast ei ole lihtsalt puhtfüüsiliselt naturaalil võimalik saavutada. Kuna sul kaloraaž selle aja jooksul oli nii palju plussis, siis tuli palju rasva peale ja kõht on koht kuhu see väga kergelt ju ladestub, muidugi ka lihas kasvas jõudsalt, kui tegid 10h korralikku trenni nädalas. Kui nüüd esilekerkiv mure on suur kõht ja liigne rasv, olgu siis kus ta on, kärbi oma kaloraaž väiksemaks. Söö vähem kui sa kulutad ja kaalu end ja leia sobiv kaloraaž mille korral sul kaal lihtsalt langema hakkab sinule soovitud tempos siis. Selliselt toimides tulevad su verd täis ja treenitud lihased sealt peki alt nähtavale ka mingi aja jooksul . Üldiselt muidugi on alati lihtsam rohkem liikuda, kui vähem süüa, et proovi hoida ka aeroobse osakaal suur, selle võrra saad kaloraaži kõrgemal hoida ja ei kõnge ära.
  2. Unustasin EMV ajal banketi saali pikliku kujuga kingikoti, kus sees kaks magusat asja . Kui järgneval päeval Salmes uurimas käisin, ei olnud seda infolauda viidud ja banketi saalis ka ei olnud seda. Turvamees teadis öelda, et koristajaid seal vahepeal ei käinud. Kas võis olla et mõni korraldaja või lihtsalt hea inimene võttis selle kaasa ja teab midagi selle asukohast ?
  3. jõusaalihuntide mõttemaailm

    Ei oskagi nagu midagi öelda.
  4. EMV lamades surumises 2014 - ESIALGSED TULEMUSED

    Pakuks omapoolse ennustuse: Naiste abs: 1. Eleri Õisma 2. Laura Laan 3. Johanna Lepp Meeste abs: 1. Kaido Leesmann 2. Rait Sagor 3. Siim Rast 4. Alex Raus 5. Tarmo Pärna 6. Gunnar Kuusnõmm
  5. Tsitaadid & mõtteterad, ja muidu lahedad ütlemised.

    "Kõigepealt tuleks välja tuua see, et see mis kõigepealt tuleks välja tuua, tuleks kõigepealt sisse viia."
  6. Põhitõstete alumine faas.

    Plahvatusliku surumise raskus võiks olla 55-60% RAW maxist, samuti ilmselt ka siis teistel tõstetel. Peale rasket surumist ei teeks mina kiiruslikku surumist, kiiruslik surumine ja raske surumine võiksid nädala sees üksteisest võimalikult kaugel asetseda. Küll aga on näiteks hea teha kiiruslikku jõutõmmet raske küki trenni lõpus ja kiiruslikku kükki raske tõmbe trenni lõpus, või samamoodi alguses, teed enne kiiruslikud ära. 6-8x2-3 on vist kõige tavalisem korduste ja seeriate arv. Selliselt reval powerliftingus nagu tehtud on. Alumise faasi treenimiseks harjutusi sulle juba nimetati, kuid kindlasti on tehnika nende puhul väga tähtis, et nendest midagi kasu oleks.
  7. Fitshop Sparta: "Vedel kuld"

    Millal teie poodi uued puddingu maitsed jõuavad?
  8. Vend Vähk LEGENDAARSET ARNOLDIT RÜNNATI

    Hr Merisalu tarvis võiks järgmiseks võistluseks, kus ta osaleb lasta korvpalli korvi lavale panna, siis ta saaks effektselt pealt panna, nagu siin foorumis mõnelt videolt näha saab. Et asi jääks kulturismilähedaseks, võiks pealt paneku ajal siis biitsa ja säärt ka näidata ? . Salto oli ju effektne, nüüd vaja sammuke kaugemale astuda
  9. Alakeha ilusaks

    Tänapäeva kommunikatsioonivahendid nii paberil kui pildis kujutavad lihtsalt ebareaalset ja olemasolematut iluideaali, mis loob valed arusaamad ja ettekujutused. Kui sa teeksid samasuguse pildi oma jalgadest, kontsadega ja eelnevalt nt jumet kogudes päevitades, ma usun pilt oleks enamus meeste silma jaoks sama sinu ideaali pildiga. Pole vaja põdeda ja üle mõelda
  10. Treeningkava seljale

    Lisaharjutusteks oleks see, et kui sa trenni teed, proovi lihast õigesti tunnetada ja seda töösse rakendada. Väldi hooga ja inertsiga tõmbamist ja liigutamist, pööra tähelepanu nii positiivsele kui negatiivsele faasile ning tunneta koguaeg lihast, mida treenid. Ära treeni harjutust/liigutust, vaid treeni lihast.
  11. Alakeha ilusaks

    Kui sa leivale paned päris hea koguse määret,sulajuustu,võid,margariini jne, siis sealt saad päris hea koguse rasva ja kui sa sinna juurde valguks nt muna,sinki,peekonit jne ei söö, siis lähevadki osakaalud sassi. Kohvikoorest saab ka kindlasti korraliku koguse rasva juurde, samamoodi hapukoor. Ma ei soovitaks sul süüa vähem neid asju, soovitaks juurde süüa rohkem teisi asju:valku,süsivesikut või siis natuke todiuaineid vahetada. Kui teed võileiva, pane leivale peale mõõdukalt või natuke vähem võiet ja näiteks 2 singiviilu ja 1 lehtsalati leht, lisaks tomateid,kurki jne. Tatra ja hapukoore juurde söö mune või liha,lahjat kohupiima jne. See toitumisprogramm siiski soovitab sulle enam-vähem õigeid asju, see tähendab, et kui sa oma igapäevase toitumise selle järgi reguleerid (valgu,rasva,süsivesiku osakaalud) ja kella-ajad millal ja kui palju süüa, siis aitab see sul soovitud tulemust kiiremini saavutada. Proovi süüa iga toidukorraga valku,rasva,süsivesikuid ja normaalsetes vahekordades, valgud jaga ühtlaselt päeva peale ära, teiste asjadega saab rohkem mängida.
  12. Treeningkava seljale

    Aga mis siis saab, kui tegemist on viiuldava jõutõstjaga ? Ja nüüd tuleb esitusele raw squat sümfoonia...
  13. Vajan abi - Kuidas ohutult oma dieeti muuta.

    Tim, eks sa ilmselt saadki mingil hetkel sellist asja tegema hakata, kui oma lubadused märtsi võistlusteks teoks teed ja sealt veel mõnel määral alla tuled. Siis hakkab bulkimine et lihast peale saada ja rasva jookseb kaasa . Pead praegu lihtsalt pingutama.
  14. Vajan abi - Kuidas ohutult oma dieeti muuta.

    Mina isiklikult ei teeks mingeid suuri ja järske muutusi, samas kui sa arvutad välja koguse, millega sul kaal püsib, siis see on ju kogus, mis keha jaoks vajalik päevas:BAV+siis liigutamisega kulunud kalorid kõik kokku. Selle sa peaksid ikka täis sööma, siis pole keha puuduses. See TDEE on ka selline asi, et tegelikult on ju iga inimene erinev indiviid. Kui ma arvutan oma TDEE välja, annab see mulle mingisuguse 3180kcal vastuseks, kuid mul kaal raudselt sellise kaloraažiga langeb nädala lõikes, 3500kcal-ga enam-vähem püsib ja ka tahab natuke langeda. Sellest numbrist on kasu, kuid lõpliku enda jaoks sobiva numbri saab siiski stabiilselt süües ja enda kehakaalu jälgides. Soovitaks valku päevas 2g- ja rasva 1g- ühe kehakaalu kg kohta, ülejäänd kaloraaž süskarist juurde, liiga pedantselt pole ka vaja asja jälgida, stressi pole end vaja ajada ja elu tuleb ka nautida muidugi. Samas ma ei ole selle koha pealt spetsialist ja jagasin vaid enda arvamust, mis tunduks minule loogiline. Loodan et sulle vastab siin mõni spetsialist ka, kes oskaks kohe õiget asja sulle soovitada.
×