Jump to content

neocortex

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About neocortex

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 08/14/1983
  1. Kava ja jaotus

    Vaja oleks lihtsalt vaadata kava, lähenemist. Või maapeale toomist vms. Ei teagi mida. Kuidagi ummikussejooksnud tunne on lihtsalt. Jõunäitajaid ei oska kommenteerida. Olen alati söönud kõike mis meeldib ja teinud harjutusi mis meeldivad. Ei oma meeletuid eeldusi kulturismiks (ülikiire lihaskasv jne), kuid olen olnud järjepidev ja pühendunud oma tegemistes. ja suhtlemisvajadus - on jah hetkel meeletu
  2. Kava ja jaotus

    Tere, kirjutan Teile siis treeningkava pärast nagu ka enne mind on tehtud sadu ja sadu kordi. Lisan kohe, et olen 30 aastane, jõusaaliga alustasin 17. aastaselt. Erinevate töökohtade iseloomud ja muud põhjused on aga tinginud selle, et ma pole saanud järjepidevalt trenni teha. Sellest hoolimata enne viimast poole aastast pausi oli mul kehakaal 97 kg. Jõunäitajad olid nii, et surusin 170, kükkisin 200 ja tõmbasin ka 200. Pole teab mis suured, kuid annavad aimu, et päris algaja enam pole Olen avastanud taas enda jaoks jõusaali ja pean tõdema, et ootan ärevalt iga trenni. Mis aga täielikust õnnest puudus on, on see, et olen segaduses. Olen lugenud tonnide viisi erinevat kirjandust, artikleid, kavasid jne. Mis ma lõpuks saan järeldada - olen rumalam kui enne lugemist. On tohutult erinevad vaatenurkasid, arvamusi, kavasid ja kõike muud. Seoses sellega olen ka ise segaduses ja ei oska enam millegi järgi joonduda. Eesmärk on mul jõud ja mass. (Tean toitumise tähtsusest lihasmassi lisamisel ja oman professionaali koostatud toitumiskava). Praegu olen proovinud sellist jaotust, selle koostas mulle kunagi prooviks J. Rückenberg (aka Oskar). E: Lamades surumine (vene süsteem, 5x5) Kükk (vene süsteem, 5x5) Surumine põrandal kitsalt (3x4-6+1x8-12) Triitsepsi sirutamine lamades peod vastamisi 3x6-8 Hantlite tõsted kõrvale 3x8-10 Kõht K: Lõuatõmbed 4x5/4x6+1x suutlikuseni Jõutõmme 4x6 Sõudmine istudes 3x8-10 Õlgade tõstmine hantlite/kangiga 3-4x10-12 Biitsepsile kangiga 4x5/4x6 Biitsepsile hantlitega kaldpindil 2-3x12-15 Sääred R: Surumine lamades (vene süsteem või 5x5) Surumine rööbaspuudel 3x5-8+1x10-15 lisaraskusega Kükk (vene süsteem või 5x5) Surumine jalgadega 3*8-10 Good morning 4x6-8 Iseenesest kava meeldib - lihtne, tugineb baasharjutustele. Samas vaevab paar küsimust. 1. Kas piisab rinnalihasele ainult surumisest? 2. Kas õlg ei saa liiga vähe koormust? 3. Kas on otstarbekas teha jalga/rinda kahel korral nädalas sama süsteemi kasutades (vene süsteem või 5x5), kas pole liialt koormav? 4. Kas antud jaotuses saaks midagi paremaks muuta (läbi kõrvalvaataja pilgu) ? Aitäh, kui keegi vastata viitsib Kristjan,
  3. Probleemid treeninguga

    Tere, siin kindlasti palju selliseid teemasid, kuid teen siiski ühe juurde. Esiteks, veidi eellugu. Trenni olen teinud alates sellest, kui sain 18. Praegu olen 28. Selle sisse mahub töölähetustega seotud pause, ning suvedki on olnud puuduliku trenniga. Tulemused on sellised: kaal 98 kg, pikkus 183. Jõutõmme 210 kg, kükk 180 kg, surumine 165 kg. Kindlasti saaks selle trenniajaga ka paremaid, kuid see selleks. Probleemseisneb selles, et vana kava on ammendunud ja puudub igasugune ettekujutus uuest kavast. Enne tegin nii: esmaspäev rind, õlg, triitseps kõht; teisipäev selg, biitseps, trapets, reede jalad, kõht. Suurele lihasgrupile sai tehtud 3 harjutust, väiksematele 2. Mingi aeg mõjus, kuid nüüd on asi toppama jäänud. Pean lugu kükist, tõmbest ja surumisest, üleüldse baasharjutustest. Päevased toidukorrad on korralikud ja mitmekesised, selle pärast ei muretse. Teilt, kallid foorumikasutajad, soovikski abi, kuidas treenida. Plaan oleks selline, et teeks kolm korda nädalas. keskmine trenn võiks jääda tunni-pooleteist vahele. Eesmärk oleks maksimaalne jõud/mass. Kavasse sooviks baasharjutusi. Ise olen vaadanud 5x5 kava, aga ootaks teilt huvitavaid/teie peal töötavaid variante. Aitäh
×