Jump to content

ince1

Kasutajad
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutraalne

About ince1

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 11/17/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Poliquin lisas Facebook'is järgmist: "Helsinki and Tallinn will be the only European locations in 2015"
  2. Kellelgi ehk lisainformatsiooni antud teema kohta? Kuidas selline suur nimi nüüd äkki Eestisse koolitama tuleb? Kui on nii, siis uhke värk igatahes. Poliquin on kahtlemata USA-s ning ka maailmas tunnustatud ja hästi müüv treener. http://www.strengthsensei.com/modern-trends-in-achieving-optimal-body-composition-tallin-estonia-april-11th-2015/
  3. Täpselt nii! Kui teemaalgataja jutu juurde tagasi tulla, siis võid oma treeningkavas randmeharjututusi varieerida. Ma ei soovita kindlasti mitte treeneri poolt koostatud treeningkava kohe muutma hakata, aga võta teadmiseks, et võid randmeharjutusi teha nii kangi kui hantlitega, nii alt kui pealthaardes. Peamine olekski ilmselt, et ühtlaselt koormust saaksid randmepainutajad ja -sirutajad, mis tähendab, et tuleb vastavalt alt- ja pealthaaret vahetada - mõlemaid harjutusi kasutada. Siin ka korralikud näited kenasti olemas: http://www.fitness.ee/exercise_show.php?groupID=4〈=1
  4. Kui teha n.ö. biitsepsiga kangitõsteid pealthaardega ning ranne on rangelt fikseeritud, siis saavad randmelihased stabiliseerivalt (isomeetriliselt) töötades tegelikult päris hea koormuse. Aga võib-olla on ka mõeldud sellist harjutust, kus küünarvarred on küünarnukkidest fikseeritud ning püsti seistes toimub otsene randmete painutamine.
  5. Tõsi ta on. Võib vaid spekuleerida, millised oleksid meie tippmeeste kohad tiitlivõistlustel siis, kui dopingukontroll oleks tihedam. Kuna kahtlused kipuvad juba ilmselgeks kalduma, tahaks loota, et asi tulevikus paraneb. Nagu ma aru saan, siis peavad võistluse korraldajad dopingukontrolli ise kinni maksma. Kas keegi oskab öelda, mis suurusjärku need tasud kuuluvad? Kuna kõiksugu meditsiini- ja laboriteadus areneb pidevalt, võiks ju loogika järgi öelda, et ka testid muutuvad üha odavamaks.
  6. Nagu hr. Tokko ütles, siis SA Eesti Antidoping sooritas 10 testi, mille valik tehti iga kategooria medalistide hulgast loosiga. Tuleb välja, et dopinguproovides põrusid 1 norrakas, 3 rootslast ja 1 taanlane ehk kokku 5 sportlast. Kas see 50%-line põrumine on tavaline!? Mulle isiklikult tundub poolte inimeste dopingukontrollis põrumine vägagi suure osakaaluna. Kuna 10 sooritatud dopinguproovi moodustavad vaid väikse osa võistlustel osalenutest, ei tahaks spekuleerida, milline on ülejäänud võistlejate suhe keelatud ainetega... Siiski rõõm tõdeda, et puhtad mehed Ott ja Imre on tipptegijate hulgas! Palju õnne ka Peebule teisele kohale tõusmise ning Fredile poodiumile tõusmise puhul!
  7. toidulisandi kohta

    Lihale kui proteiiniallikale ei olegi otsest alternatiivi. Üldiselt soovitataks üht tüüpi liha asemel proovida teist tüüpi liha. Valikus võiksid olla sea- ja veiseliha, linnuliha (kana, kalkun jms) ning kala. Lisaks nendele on valguallikaks munad (üsna täiuslikud valgud) ning piimatooted. Kui tulla tagasi selle juurde, et lihtsalt ei suuda liha süüa, soovitaks proovida erinevaid toiduvalmistamisviise. Ahjus küpsetamine, grillimine, praadimine, keetmine - proovi neid varieerida. Lisa liha erinevatele toitudele - juurviljad, pudrud, puuviljad (miks ka mitte). Katseta erinevate maitseainetega - poodides on tegelikult üsna hea valik kõiksugu kraami, millest võib-olla esialgu aimugi pole. Kokkuvõtteks ütleksin, et liha tuleb lihtsalt enda jaoks maitsvaks/söödavaks muuta. Katseta erinevate valmistamisviiside, lisandite ning maitseainetega. Ja kui tõesti ei suuda liha süüa, on müügil suur valik toidulisandeid (proteiine). Viimane on küll pigem halb variant, sest lõviosa toitainetest võiks siiski tulla tavatoidust.
  8. KEHAVORMI.EE auhinna mäng

    1. Äsja toimusid 45. Kulturismi ja Fitnessi Eesti Meistrivõistlused. 2. "...et olla terve, kena ja sportlik" on portaali kehavormi.ee slogan. 3. Marek Morozov omab EKFL IV kategooria taset.
  9. Silvar Rückenberg

    Väga, väga, väga kõva saavutus! Palju õnne ning kiiret taastumist Silvarile ning kõikidele teistele asjaosalistele!
  10. Silvar Rückenberg

    Puhas kuld! Kas Silvarist on uuemaid uudiseid? Loen siin meelehärmiks, et öösel olid probleemid veevarudega. Tegelikult võivad kõiksugu pisiasjad sellise hiigelsuure katsumuse juures saatuslikuks saada. Jõudu!
  11. Kaalu langetamine

    Konkreetselt toidu valmistamiseks/küpsetamiseks kuluva aja suhtes on sul õigus. Kuid lisa sinna juurde nt liha ja teiste toorainete ettevalmistamine (lõikumine, maitsestamine) ning hilisem nõudepesu. Kui valmistad liha ühes potis/panis, juurvilju teises ja riisi kolmandas, siis on ikka hunnik tegemist, et neid nõusid pärast pesta. Kümme minutit siit ja kümme minutit sealt ning terve päeva peale tulebki üks korralik ajakulu kokku. Nõustun ka omast kogemusest Holgeriga, et päeva peale 2h köögis on täitsa reaalne. Seda muidugi siis, kui keegi sinu eest ettevalmistusi ning hilisemaid koristustöid ära ei tee.
  12. Väga kõva! Tõmbes siis Eritile ja Sagorile rahvusrekordid. Kuidas eelnev võistlus kulges?
  13. Tõotab vinge võistlus tulevat, meil on päris kena koosseis väljas! Kas keegi teab aga, mis masti mehi Soome ja Rootsi pealinnadest oodata võib?
  14. Veetarbimine

    Kui aga rääkida nt vett organismist väljaviivatest ainetest. Kas kohvi joomist arvestada vee tarbimise hulka või mitte? Keskmise kohvitassi suuruseks on ehk 0,2 liitrit. Kohvi kangus sõltub muidugi joojast, aga kas kange kohv (300-400 mg kofeiini selle koguse peale) on pigem vett organismist väljaviiv nähtus või siiski mitte?
×