Jump to content

kristiina_st

Kasutajad
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About kristiina_st

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 09/08/1991

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    sleeepyheead.wordpress.com
  • Skype
    kristiina_st

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Female
  1. Vend Vähk IFBB Nordic Cup 2019 results

    Hääl Manselile
  2. mõistus otsas...

    eeem, sa teed seda kõike ühel päeval - jalutad 18km, sõidad rattaga 16km ja siis veel jooksed JA siis veel teed kergemat lihastrenni? kus sa selle aja võtad?
  3. Vale toitumine või treening?

    Kas su hommikusöögipuder on kaalutud keedetuna? Kui jah, siis ma ütleks et sa sööd niii vähe. Arvestades, et ma olen neiu ja kaalun sust kõvasti vähem, aga tõenäoliselt söön rohkem Minu hommikusöök on nt : 40g putru (keedetult 200g), 100g kohupiima ja 50g jogurtit. Vaata oma süsivesikute-rasvade-valkude suhe üle, vt kas sööd piisavalt ja tasakaalustatult. Ma targutama ei hakka, et palju mida, sellest on sin nii mitmed asjalikumad inimesed kirjutanud, et ainult otsi ja loe
  4. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Ma pole kunagi aru saanud, miks dieedil, kaalu langetada üritav, inimene, peaks eraldi veel suhkrut tarbima - siinkohal mõtlen kohvis nt, ja ega see jänksi shkeik ka teab mis vitamiinide allikas ole.
  5. Kas venitada on üldse vaja?

    igati nõus selle väitega.
  6. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Tõepoolest, mõtlesin täpselt sedasama, mis eelnevki - kui sa oled 12 aastat tantsinud, siis on seegi treening üsna tõhus ja peaks samamoodi pulssi sul kõvasti mõjutama, sest vaevalt sa ju ainult jalga seal vaikselt nõksutamas käid. Või mida sa täpsemalt teed seal trennis?
  7. Be the best you can be.

  8. Mina ei saa ikka aru !

    Jah, nagu eesolevad ütlesid, siis valke on sul tõesti vähe. Ei näe põhjust, miks sa peaksid sööma nii saia kui putru, vaheta sepikud näiteks kas või 100g kodujuustu vastu, siis suureneb valgu kogus süsivesikute arvelt.
  9. Suured reied

    Mina soovitaks klassika tundi - kui vaatad balletitantsijaid, siis kellelgi pole suured reielihased, vaid ilusad ja peened, samas ka väga tugevad. Seal tunnis põhirõhk ongi jalgadel ja kehahoiakul. Kuigi kui tants pole meeltmööda, ei pruugi selline asi sobida
  10. Jalad värisevad:)

    Tegeled millegi muuga ka veel lisaks bodypumpile? Mul on perioode, kus ilmselgelt koorman oma põlved üle, ise tegelen kõige enam tantsuga - hüpped, maandumised - siis hakkavad keset trenni värisema või vahel ka väsimusest kui pikk trenn seljataga. Samas 1h pikkune trenn, seda enam, et selg pole kõige lõpuski, ei tohiks väsimusest jalad värisema panna, kui trenniinimene.
  11. higistamine ja treenitus

    heh, minu meelest lihtsalt treenitum inimene pingutab tihtipeale rohkem
  12. Balletispetsiifiline lihastreening?

    Jah, ise käin ka klassika treeningutes ja peab tõdema, et tõesti on raske hoida lihaseid, aga pikapeale (ja ma ei räägi siin poolest aastast) jõuad rohkem ja kauem, aga eks see ole kõigega nii. Ma soovitaks venitustreeningus ka käia pärast mingit muud, intensiivsemat - nii saad piisava nõtkuse ja venivuse, üldse tõsta seda jalga. Jõudu!
×