Jump to content

jasmiini

Kasutajad
  • Content count

    106
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by jasmiini

  1. Immuunsüsteem ja kaos

    Olen väga vihane, sest viimasel ajal pidevalt haige! Alles oli põskoopa loputus, sain just jalule, juba hakkasin tundma, et yes kui hea on olla terve- taas sain alustada trennidega - aga möödus kolm nädalakest ja jälle haige, nohu ja palavik ning täitsa läbi omadega! Nutt tuleb peale, mida ma valesti teen!? Tarvitan dynamisani, ternespiima kapsleid, küüslaugu kapsleid - no mida veel puudu on? Minu immuunsus on täiesti olematu, väljas on suvi ja mina pean kodus koitama Täna käisin ostsi ühest talust kitsepiima -ei tea kas aitab ka või , no ei oska kohe enam midagi välja mõelda! Ahjaa, trennide kohta et teen muidu 4-5X nädalas (BP ja jooks 60min keskmiselt). Kuidas teiega tublid treeniad lood on!?
  2. ainult naistele

    Nii, armsad kaastreenijad naised, umbes 10 päeva enne neid naiste värke kui hormoonid möllavad täistuuridel, lisaks närvilisusele hakkavad igasugused isud, no magus ja rasvane jms rämps - täiesti kohutav - kas teil on ka nii!?! Kuskilt lugesin, et sellel ajal tuleb süüa rohkem kiudaineid (pudrud ja täistera tootad jne), olen proovinud, kuid ikka kisub rämpsu järele , mis muul ajal muidu üldse meelde ei tule. Üldiselt ei kaalu ma ennast, aga tundub et sel perioodil võtan kaalust juurde ja ülejäänud ajast tegelen sellega, et patud jälle tasa teha. Ausalt öelda, käib see närvidele, tahaks stabiilsust, kas on äkki kellelgi naistest mõni hea strateegia mis töötaks ennetavalt, või mida teha sellisel kriitilisel perioodil? Või on ainuke asi mis töötab range reziim - kui muidu pole probleemi sellega, siis sellel ajal kaob igasugune kontroll??? Kas teil on ka nii?
  3. Suu magus pärast treeningut?

    Olen kogenud sellist tunnet - kuid minul oli see seotud ühe kindla ravimiga mida siis tarvitasin ja sellel ajal ei suutnud ma ühtegi magusat toiduainet suhu pista. Trenni ma sellel peioodil ei teinud.
  4. Kas suitsetate?

    Ma arvan, et üks tühine kopsupilt ei anna veel põhjust väita, et kopsud on puhtad ja volaa võib edasi suitsetada! Üldse ma väga skeptiliselt suhtun perearstide ja nende a`la kopsuröntgeni uuringutesse. Enamus need masinad on sõjaaegsed. Seda seepärast, et omal mõned aastad tagasi seoses tundmatu haigusega (arstid lihtsalt ei suutnud diagnoosida minu haigust ) oli põhjust külastada neid masinaid ja noo, mida nemad kõik siis seal avastasid - no kopsukelme põletik oli raudselt, aaa siis selgus et ikka ei ole vaid hoopis vesipais v muu kahtlane ollus kopsus, no lõpuks oli vist ikka kopsupõletik jne. Oksele ajab, kui meenutan. Aga lõpuks sain läbi suurte raskuste ja nõudmiste kompuutertomograafiauuringu ning selle tulemuses ma ei kahelnud - mu kopsud olid ideaalses töökorras. Aga mis tõbi mul oli, seda ei saanudki ma teada, olin haige 18 kuud ja sain iseenesest lõpuks terveks! Aga nt lahkamisel näidatud mehe kopsud, kes oli samuti suitsetanud 20 aastat see vaatepilt on unustamatu -seda võiks su ema näha, see mõjuks kindlasti motiveerivalt
  5. jõulud ja aastavahetus

    Küünlavalgus, kamina praksumine, kuusesära, klaasike head kihisevat siidrit või hoopis sampanjat - see on minu jõulud ! Mingit söömishüsteerikat küll ei põe, pigem teeb see mulle nalja, kui vaatan ostukeskuses hullunuid inimesi, kes kärutavad oma täis tuubitud ostukorvidega ringi . Minu jõulusoov on, et tuleks vaid lumi .
  6. ideaalmees

    Kuldsed sõnad! Edu!
  7. ideaalmees

    Vaata, ideaalmees on midagi sellist, mis elab naise unistustes, aga reaalsuses loome me pere või seome end tihtilugu - õnnekv või kahjuks mitte unistustemehega !
  8. ideaalmees

    Just nimelt respect selliste inimeste/meest ees, kes suudavad lahti öelda mis iganes halvast sõltuvusest - imetlen tahtejõulisi mehi!. Mõni ei suuda kommi söömisestki lahti öelda . See, et Jaggeril on iga ilmakaare peal naisi, näitabki just seda, et vaatamata oma koledusele on ta ka tohutult ilus . Oot, mis see vanus siia puutub? Elukogemus, mis kaasneb paratamatult vanusega teebki mehest mehe ja see maksab!
  9. ideaalmees

    Supermehed, kes mind täiega erutavad on sellised nt Mick Jagger või Keith Richards, lihvitud teemandid - mis ei kaota kunagi oma sära ja energiat! Ideaalmees on selline, kelles näen tohutut sisemist jõudu, eluenergiat, empaatiat jms väärtused. Lihased ei puutu absoluutselt asjasse - mida ma peale hakkan lihaste hunnikuga, kes pisemagi ebaõnnetumise tõttu nutma puhkeb või oma ebaõnnestumistes ainult teistes süüd näeb ?
  10. magusaisu

    Kui trenn jääb hilja peale, siis parim minu puhul on proteka sheik kus ka süsivesikud ja aminohapped esindatud nt WDGP. Aga ma kordan, et mitte midagi ei juhtu, kui sa õhtul kell nt 22.00 sööd oma trenniga ära teenitud toidukorra - loomulikult mitte nii, et ägised pärast seda, vaid jällegi mõistlikult. Lihtne keedetud muna on nt üks väga tänuväärne söök õhtul, valgud ja kasulikud rasvad on olemas ja juurde veel nt tomat kurk jms värsket. Kindlasti ei soovitaks õhtul süüa enam saia, leiba, riisi jms. No aga ma ju ütlesin, et loe ja tutvu siinsete spetsialistide ja teadjate nõuannetega, soovitustega - pane otsingusse ja leiad!
  11. magusaisu

    Tahtsin lisada, et teadmiseni jõudmine - kui tähtis on siiski toitumine treeningute kõrval - selleni on olnud ka minul pikk tee... Väga palju abi on olnud siin portaalis ringi kolamine, spetside ja teadjamate soovitusi ja kogemusi lugedes - nii et soovitan sullegi sama - proovi ja katseta enda peal, see mis ühele sobib ei pruugi teisele sobida, kuid põhitõed on siiki sarnased! Veel lisaks muu kirjandus seoses teemaga, tasub kindlasti ennast harida. Vaata, kui öeldakse, et soovitav on süüa 5x päevas, ei tähenda see seda, et ma kühveldan nendel kordadel oma mao ääreni täis. Nii, et kui sa sööd enne trenni väikese eine, siis jõusaalis tuleb see sulle ainult kasuks, sul on jõudu ja mootivatsiooni, sa ei mõtle söögile - sa keskendud treeningule! See mida keegi sööb, oleneb juba inimese eelistustest - kui sulle sobib kohupiim siis palun, söö seda enne trenni ja juurde nats süsivesikuid nt marjad. Mina nt ei armast kohupiima ja söön nt tükikese kanaliha ja juurvilja. Vabalt võib üks toidukord koosneda 1 banaanist ja juustust - tuleb kasutada oma fantaasiat ja arvestada ajaga, kas on kohe ja praegu vaja midagi süüa, sest kohe varsti on vaja ju minna trenni või mul on aega kokata ja valmistada enesele midagi tõeliselt maitsvat (st mitte kooki ja kringlit vaid midagi sportlikku). See teooria, et trenni tuleb minna tühja kõhuga, no ma ei tea - soovitan peast välja visata! Ja enne trenni söömine ei tähenda et sä veered jõusaali! Jah, enne jooksumaratoni ei soovitaks 3h süüa, kuid vaevalt sa seda mõtlesid! Edu!
  12. magusaisu

    6.20 hommikusöök on sul korralik, see on hea järgmine söök 12.00 - söögikordade vahed on liiga pikad, soovitan kindlasti süüa iga 2-3 tunni tagant, sest see hoiab veresuhkru tasakaalus ja ei teki ülesöömise ohtu Miks sa sööd rasvata jogurtit, unusta ära! Kui soovid käia jõusaalis3xnädalas, siis söö kodujuustu 4%list, joo normaalset piima(0% ei anna sulle mitte midagi) jne Söö kindlasti lisaks kohupiimale päevajooksul vähemalt üks x liha või kala - muidu see kohupiim lõpuks ruineerib täiega ära. Soe toit nt kal ja juurviljad peaks olema kohustuslik päeva jooksul. Samuti kasulikud rasvad nt oliivi ja muud taimsed õlid. Kas saan õieti aru et sööd kell 12.00 ja siis alles 20.00? No aga siis pole midagi imestada, et õhtul valdavad sind igasugused isud ja eelkõige just süsivesikud. Ja sellepärast sa ka kaalust alla ei võta ja ei hakkagi võtma, treeni ennast või surnuks. Trenni ja sellele järgneva söögi vahele jääb samuti pikk aeg, kasuta süsikaid kohe peale trenni! Minu arvamus on see, et naised elavad ilges hirmus, et - ei ma ei söö liha ja oi ma ei tohi süüa sokolaadi, sest siis ma lähen paksuks ja palju muud jura, et õhtul ei tohi süüa jne. Jõudu ja tahet sulle treeningutes ja ära unusta , et tulemusi sa enne ei näe kui toitumine korras!
  13. MS BODY 2006

    See oli ka minu esimene mõte !
  14. huvitav kuidas ma saan aru kas on normaalne voi normaalsest suurem lihase valu?
  15. BCAA, leutsiin

    Olen allergiaga kokku puutunud vägagi ja võin siia lisada, et võib küll üle öö tekkida allergia teatud toiduainest ja seda siis juba surmani. Mõningatel juhtudel olen kuulnud, et vanusega pidi allergiline reaktsioon nõrgenema nt ei teki kurgu paistetust kuid silmad siiski sügelevad.
  16. Kõige jubedam asi selle rasedusega on kaasnev iivelduse probleem (mitte kõigil muidugi)- mäletan, et raseduse aja oli mul kaks varianti, kas olin voodis, sest süda nii ilgelt läikis või olin basseinis ja ujusin sest siis oli hea olla. Jõusaali ei julgenud minna, keegi ei soovitanud jõusaali varianti ja inimesed oleksid ka ilmselt imelikult vaadanud- rase ja saalis, täitsa segane!. Tänaseks on ajad ehk muutunud, saale rohkem ja rahvast seetõttu vähem klubides - ei jää oma kõhukesega teistele ette ja saab valida nt päevase aja kui vähem trennijaid.
  17. See on väga tore, et ka selliseid kirjutisi siia üles pannakse! Olen ise nii spordisõltlane, et olen peaaegu, et loobunud beebi peale mõtlemisest, kuigi vahest käivad emmeks saamise hood peal. Nüüd kui loen, et täitsa võimalik ja lausa vajalik jõusaal raseduse ajal - siis paneb mõtlema jälle !
  18. Kaalulangetus

    See, et sa oled siin ehk amazonis on väga tore - sest väheke vaeva nähes leiad sa kõikidele oma küsimustele vastused - varu kannatust ja aega lugemiseks (mida sa seni ilmselt pole veel teinud) ja sa näed, et kõiki neid sinu küsimusi on siin igast küljest lahatud põhjalikult - järelikult pole vaja neid enam üle küsida! !!!
  19. trenn enne hommikusooki

    Minu meelest sa keskendud liig tõsiselt sellesse tühja kõhu treeningusse - sinu mõtlemine on juba enese karistamise moodi: homsest ma ei söö enam magusat, nisu jms tooteid, hakkan tubliks! See on juba ette teada, et ühel hetkel sööd sa raudselt magusat ja siis on tüüpiline reaktsioon see, et sööd ennast lõhki ja topid näpud kurku(kui läks trumm, siis mingu pulgad ka!), vihkad ennast ja teisi ning järgmiseks sammuks on veelgi rangemad reeglid, nt homme joon ainult vett vms . Enne trenni klaasike mahla või müslibatoonike on sinu organismile väga hea, peale väsitavat trenni taas süsivesiku näks ja hiljemalt tund peale pingutust kindlasti anna kehale valku. Sinu keha on sinu sõber, ta pingutas, allus sinu tahtele, nüüd on ta väsinud - toida teda, hellita teda, et ta järgmisel treeningul taas jaksab ja suudab ja tahab sinu jaoks tööd teha. Muuda mõtlemist, luba endale vahel maiustusi, ära karista ennast - küll näed kõik loksub paika ja kaal hakkab langema ja sinu päev ei alga selle õudusega, et isver täna ma ju ei tohi süüa seda ja toda.
  20. HIIT, intervalltreening

    ka mina olen kindel ja enese peal kogenud, et aeroobne trenn madala pulsiga on suhteliselt mõtetu aja raiskamine, aegajalt on seda tõesti mõnus teha lõdvestuseks, kuid loota, et sellega pekist lahti saab, siis seda küll mitte - täispingega trenn põletab rohkem rasva, kui treening kus ei pea eriti pingutama! Hakkasin intervalle katsetama 3 aastat tagasi, kui olin läbi lugenud Bill Phillipsi raamatu Keha kogu eluks - ta eitas küsimuse, miks näevad miljonid inimesed ikka välja samasugused, kui aasta tagasi, vaatamata pidevatele aeroobikatreeningutele, miks nad ei ole siis vabanenud rasvakihist hoolimata soovitustest teha just madala intensiivsusega aeroobset trenni? Sama küsimuse esitasin ka endale, ma pole küll kunagi pekine olnud, kuid peale emaks saamist oli 2-3 kg naha all, millest oli vaja lahti saada - aga selle meetodiga ei kadunud see kuhugi. Sest see teooria ei ole tõhus, ei tööta nii. Hoopis intensiivsed treeningud põletavad rasva efektiivsemalt, samuti kiirendavad ainevahetust ja see efekt kestab veel mõnda aega pärast treeningut. Kui varem jooksin tühja kõhuga ja peale treeningut samuti hoidsin tagasi söömisega, siis nüüd söön südamerahuga enne pingutavat jooksu vms ratas, sõudeergomeeter trenni ja peale trenni asun ma taas sööma. Intervall töötab ja arendab pidevalt, sest lage kätte ei saa iial - uimaselt sörkkida on nii igav ja mõtetu, sest keha teab juba täpselt mis ees ootamas on, ja autopiloot lükatakse peale.
  21. tugeva sprdialaga???? no - kas midagi täpsemat ei võiks kirjeldada??? igas linnaosas on olemas omad valikud, nõme on hakata midagi soovitama - näiteks jõiusaali Õismäele, kui ise elad Lasnamäel - ja üldse võiksid ikka ennast identifitseerida kuidagi ...
  22. Teie seksuaalne orientatsioon?

    Absoluutselt nõus! Hindan tolerantsi, mõtlevaid ja arutlevaid inimesi.
  23. coral club

    Otsin head jõusaali kus treenima hakata, coralist on väga vähe infot siin läbi käinud - mulle asukoht sobiks väga hästi aga on see ka hea saal? Läheks muidu vaatama aga päevapilet seal 200 EEK, kõhklen nats!? Sooviksin, et oleksid tasemel treenerid ning kui vaja nõu küsida, siis ei lohistaks jalgu järele, mokk viltu ja rehmaks midagi vastuseks - vaid tuleb ja näitab ja räägib ka ikka. Tean, et seal on suur ja avar saal aga kas masinad ja muu staff ka tasemel on? Kas keegi on külastanud uut jõusaali Kalev SPA-s, kui jah, siis mida arvate - tundub et hind ja parkimine on valulised sealgi!?
  24. coral club

    Sul on õigus, ma uurin välja, see oli nõme minust jutte levitada, rahvas võib mida iganes rääkida.
×