Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Content count

    6,007
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

gmaster last won the day on October 18 2018

gmaster had the most liked content!

Community Reputation

300 Kõrvad kikki - tark mees räägib

About gmaster

  • Rank
    Master
  • Birthday 10/31/1983

Kontakteerumise viisid

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  • Interests
    Anatoomia, /spordi/füsioteraapia, taastusravi

Recent Profile Visitors

25,439 profile views
  1. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Tume aroonia on südamevitamiin! 3 kuud arooniaid või ekstrakti suurendas veresoonte laienemisvõimet ja seedekulglas suurenes Anaerostipes ja Bacteroides kõhubakterite hulk. Võimsate "toidulisandite" jaoks ei pea tingimata kaugete merede taha vaatama! https://academic.oup.com/…/…/doi/10.1093/ajcn/nqz075/5509910
  2. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Pistaatsiapähklid on võimas ravim! Juba 57g päevas vähendas DNA oksüdatiivset kahjustust! Ehk siis neil on vananemist pärssiv toime Ühtlasi olen avatud pähklisponsorlusele! https://academic.oup.com/…/article-abstr…/109/6/1738/5485482
  3. Haigla

    Ära lase ennast trollida. Sul on kogu elu aega, et trenni teha. Võta seda 2-3 näd kui puhkust ja tee mis arstionud-tädid käsevad.
  4. Kas ületreening?

    Lihtsustatult treenid ilmselt veidi üle oma (taastumis)võimete.
  5. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Ja tegelikult füsio aga võtan seda kui komplimenti
  6. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kes ei tööta, see ei söö.. Mitmed minu hooldatava meeskonna jalgpallurid on Eestimaa tolmu oma jalgelt pühkinud, aga tegelen ka teiste inimestega
  7. Setid

    Arvan et ühele sobib üks, teisele teine vahemik. Vbl asi lihastüübis või milles kõiges veel. Imesette pole alguses vaja viljeleda, lihtsalt tugevamaks saada nagu eelnevalt öeldi.
  8. Epikondiliit

    Olen üsna paljude sellistega tegelenud ja võin konsulteerida. Viimasel ortopeedide konverentsil räägiti samuti, et kortisooni pigem mitte, aga kui siis max 3 korda. Plasmal on tõesti uuringute järgi paremad tulemused. Loomulikult on erandeid, kellele võib aidata. Aga kui ikkagi on mingid tegevused, millega seda üle koormatakse siis on jama. Sellisel juhul on loomulikult ka opi efektiivsus pikemas perspektiivis kaheldav:)
  9. Toitumine ja treening

    Selle pead juba endale ise kirjandusega selgeks tegema, kui just kelleltki kava ei telli. See võib alguses mõistlikum olla.
  10. Toitumine ja treening

    Siin on treeningkavad olemas. Trenni saab teha ka väga elementaarsete vahenditega. Niiet soovitan näiteks kangile keskenduda ja end tugevamaks treenida. Arvan et siiski väga tohutut erinevust lihaskasvus pole, seda enam et nii noor oled. Pigem vb oli enne rasvaprotsent madalamal, ja vb lihastoonus kõrgemal, sest loopisid hantleid tihedamalt. Õpi tehnikat, tee trenni, saa tugevamaks ja aarvesta, et lihaskasv käib väga harva kuudega.
  11. Mida uut FITSHOP?

    Miks sellel batoonil plaaster peal on?
  12. Kas keha jääb uut kaalu hoidma?

    Mida kauem mingi kaalu juures oled, seda lihtsam on seda hoida. Ehk mõnes mõttes pikapeale tekib equilibrium jah.
×