Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Sisu loend

    5 997
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    49

gmaster viimane päevavõit oli October 18

gmaster's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

300 Kõrvad kikki - tark mees räägib

gmaster

  • Tase
    Master
  • Sünnipäev 31.10.1983

Kontakteerumise viisid

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  • Interests
    Anatoomia, /spordi/füsioteraapia, taastusravi

Viimase Profiili Külastajad

25 013 profile views
  1. Toitumine ja treening

    Selle pead juba endale ise kirjandusega selgeks tegema, kui just kelleltki kava ei telli. See võib alguses mõistlikum olla.
  2. Toitumine ja treening

    Siin on treeningkavad olemas. Trenni saab teha ka väga elementaarsete vahenditega. Niiet soovitan näiteks kangile keskenduda ja end tugevamaks treenida. Arvan et siiski väga tohutut erinevust lihaskasvus pole, seda enam et nii noor oled. Pigem vb oli enne rasvaprotsent madalamal, ja vb lihastoonus kõrgemal, sest loopisid hantleid tihedamalt. Õpi tehnikat, tee trenni, saa tugevamaks ja aarvesta, et lihaskasv käib väga harva kuudega.
  3. Mida uut FITSHOP?

    Miks sellel batoonil plaaster peal on?
  4. Kas keha jääb uut kaalu hoidma?

    Mida kauem mingi kaalu juures oled, seda lihtsam on seda hoida. Ehk mõnes mõttes pikapeale tekib equilibrium jah.
  5. Kust leida trenniks püksid?

    Oleneb sättumustest
  6. Kust leida trenniks püksid?

    Kui mingi tavapoe a la croppi püksid ei istu siis GASP. Samas sugu ei täpsustanud
  7. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Surujad panevad oma lihastele väga suured koormused, ja tavaliselt on alguses tegemist valusündroomiga, mis paraneb koormuse timmimisega. Lisaks on abiks lihashooldus ja nõrkade kohtade järgi aitamine. Pikalt sellist asja eirates võib tekkida nt tendinopaatia. Tihti olen näinud ka seda, et õlaesiosaga surujatel on delta esiosa valu põhjustajaks.
  8. Kui ma ei eksi siis Kiivikas tegi ka algusaastatel ehituse kõrvalt trenni.. See ongi vastus su küsimusele
  9. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Artikkel minuga Postimehe terviselehes. Kahju, et nii lühikeseks kärbiti. Ehk kunagi teeme pikemalt.
  10. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Minu varasemale venitusvideole taustaks juttu, mida klientidele alati juurde räägin. Isegi töös ette tulevad näited on samasugused, nagu esimeses videos.
  11. Kirjuta ja mine kohale konkreetsesse poodi, tihti on tootetestreid.
  12. BCAA ja valk ning muud toitained

    "Mul jäi taastusjook maha, kas mul on mõtet täna trenni teha?"
  13. Ma teen analüüsi teemal "SPORDI JOOK BCAA".

    Ei saand täpselt sisust aru jah. Et kas oli mõeldud mingit konkreetset jooki mis sisaldab ainult BCAAsid või käivad valgujoogid ka sinna alla. Info saamiseks pead täpselt defineerima, mida sa silmas pead.
  14. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Apteekides on Mölleri kalamaksaõli. Kapslites on kala- ja kalamaksaõli segu. Eks laborid saaks seda kasu, et näitavad, et puhtust on võimalik testida (kuigi eraisiku jaoks ilmselt suure summa eest). Küll aga võiks seda promo kasutada lisanditootjad, kes saaks valideerida oma toote puhtust.
  15. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Lihtne juhis seljavalutajatele
×