Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Sisu loend

    5 968
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    45

gmaster viimane päevavõit oli December 13 2017

gmaster's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

296 Kõrvad kikki - tark mees räägib

gmaster

  • Tase
    Master
  • Sünnipäev 31.10.1983

Kontakteerumise viisid

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  • Interests
    Anatoomia, /spordi/füsioteraapia, taastusravi

Viimase Profiili Külastajad

24 183 profile views
  1. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    See Kaspari insta storys osalemine liiga hästi ei õnnestunud, isegi mina nägin ainult paari meie tehtud videot. Või siis olen nii vana, et ei oska Instagrami kasutada. Igatahes et asi korralikum oleks, teen selle projekti korralikumalt - profivarustusega Ja ehk nõustub Kaspar ka uuesti osalema. Aga mõtlesin et võtaks eelneva aasta kokku. Käisin umbes 13 ortopeedia-alasel koolitusel, et õppida probleeme hindama ortopeediliste testidega, nagu ortopeedid. Ja neid sadu teste peab kogu aeg kordama, et vähem kasutatud meelest ei läheks. Päris hirmus Peale kolmandat oppi tuli mu juurde kolmikhüppe meister ja ütleks et tahaks veel hüpata. 4 kuu pärast hüppaski meistriks. Lisaks sai koostööd tehtud kahe MMA oma kategooria meistriga. Kõige positiivsem emotsioon oli ilmselt ühe prouaga, kellele räägiti auk pähe, et ta peab enne põlvevahetust minu konsultatsioonile tulema. Siin tulebki ortopeediline diagnostika mängu. Nagu ma kogu aeg rääkinud olen, röntgen või MRI ei näita valu ega funktsiooni. Röntgeni pilt oli üsna ehmatav, aga valu ei olnud ja liikuvus oli hea. Mis puudus, oli jõud. Kui inimese reie nelipealihase jõust on varasemate valude tõttu kadunud 90%, siis põlve asendamine seda lihast tööle ei pane. Seega peale 4 kuud usinat treeningut ja mitmeid kahtlusi koputas proua mu uksele ja ütles: "Tead Georg, sul oli õigus." Ja tegi mõned kükid. See tegi südame alt väga soojaks ja ilmselt jääb pikaks ajaks meelde. Tegin tööd mõne algaja ja mõne edasijõudnud jõutõstjaga, kelleks üks surus peale pikka rinnaprobleemi 235kg. Fitnessist tooks välja näiteks Kaspar Tõnisson ja Helen Hilkja, kellega oli väga meeldiv koostööd teha. Sponsoreerisin - st hoidsin joonel Joel Juhti, et ta saaks heategevusliku maratoni joosta. Maratoniks oli Maraton des Sables, toetati Siimusti lastekodu. Temaga teen koostööd siiamaani Samal ajal sirgusid minu jälgitavast Flora U21 meeskonnast mõned uued Premium liiga mängijad, kes nüüd on Flora esinduses. Siin aastalõpu turniiri võidu järel tehtud meeskonnapilt. Ongi jutud räägitud. Kõike paremat teile!
  2. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Väänata või mitte? Kaasaegsed uuringud näitavad, et ainult väänamine või mudimine või misiganes passiivne meetod pole nii hea kui segu erinevatest meetoditest - konsulteerimine, psühholoogiline nõustamine ja näiteks harjutuste tutvustamine. Seega, kui keegi ravib sind ainult ühe kiire väänamisega, siis ole valvas ja uuri, kas saaks paremini. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2468781217300371?via%3Dihub
  3. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Katsetame, kuidas see töötab. Esimene video üleval - https://www.instagram.com/stories/kaspar.tonisson/ Liiga hästi ei töötanud, vaatame mis teha annab stay tuned
  4. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Püsige kanalil, varsti avaldan väikse projektikese fitnessimaailma kaunismehe Kaspar Tõnissoniga!
  5. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kõõluseprobleemide taastusravi: * Passiivsed teraapiad üksi ei tööta (Prolo, elekter, shockwave jne) * Närvide mõjutamine võib anda ajutise leevenduse * Kõõluse struktuuri väliselt muuta ei saa * Tegeleda tuleb jõu, mehaanika ja ajuga * Liigne puhkus nõrgestab kõõlust * Ainult ektsentrilistest harjutustest ei piisa, treenima peaks ka teisi režiime * Individuaalsus! Kui sul on kõõlusprobleem siis pöördu kõike seda valdava füsioterapeudi poole! PS. hamstringi kõõlusproobleemi ei pruugigi alati kõigil samasugusena väljenduda- inimesed pole õpikust välja hüpanud. Seetõttu peab füsioterapeut valdama ka diferentseerivat hindamist. Massaaži tulnud inimene ei pruugi oma probleemi jaoks tegelikult massaaži vajada. Meenub ühe fitnessisti juhtum, kus suurel jõutõmberaskusel kadus jõud ühest jalast. Ka tema puhul ei aidanud ainult puhkusest. Hamstringi rehabilitatsiooniprogrammiga tegi juba 2 kuu pärast täiskoormusel jõutõmmet.
  6. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Facebookis on mul loosikampaania!
  7. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Siin ka Ringvaate lugu treeningsõltuvusest https://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringvaade/ringvaate_lood/9854286c-5456-4d65-b9a3-ed465c6e8710/kuigi-trennitegemises-ei-paitsa-pealtnaha-midagi-ohtlikku-voib-sellest-valja-kujuneda-tosine-soltuvus
  8. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Lääne-Austraalia tervishoiamet soovitab ja uurib joogat lisaravimeetodina. Joogat soovitab ka Ameerika Valuassotsatsioon selliste valude puhul, mis muule ravile ei allu. Videos lahkab seda teemat päris korralikult, soovitan seda silmaringi avardamiseks vaadata. Minu arvamus: jooga ei ole imeravim, aga kombineerib erinevaid asju - liikuvust, jõuvastupidavust ja närvisüsteemi rahunemist, mis kõik koos võivad isegi kroonilise valu puhul aidata. Kui harrastad mingit spordiala ja lähed füsio või arsti juurde siis kindlasti anna ka talle teada! https://www.youtube.com/watch?v=z16-HV5bnw8 https://painhealth.csse.uwa.edu.au/pain-module/yoga/
  9. Põnevaid leide toidupoest.

    koostisosad: kaerajahu 50%, täistera nisujahu, vesi,
  10. Oskan soovitada neid treenereid, neil ka personaalsed treeningud olemas. https://www.joogaruum.ee/ https://www.facebook.com/joogaruum
  11. Mina olen kõige rohkem abi saanud ise meditsiini õppides. Igaühel on väga tähtis roll enda ravimises. Korrutan seda ka oma patsientidele, kui tähtsad on teadmised.
  12. Põnevaid leide toidupoest.

    Proovisin kõik 4 maitset ära. Mulle maitses, aga üldiselt selline suhkrune pulbrikohvi maitse. Kellele maitseb, sellele maitseb. Mulle maitses šoko ja kohv, vanilje ja maasikas olid minu jaoks igavamad.
  13. Heleni teekond bodyfitnessi võistlusteni

    Ise olen asendanud ühistranspordiga tööle mineku kiirkõnniga ja ajule on see ikka väga värskendav. Peale 2x30 min kiirkõndi olen vähem väsinud kui peale 2x45 min ühistransporti Proovige teised ka! Mulle tundub et tavainimene ei saa sellist stimulatsioonivaba, stressivaba mõnusat liikumist endale. Ainult ekraanist ekraanini ja siiis üliintensiivne trenn vahele.. Edu sulle :)!
  14. Lõuatõmbe tehnika

    Mul on hea meel, et oskad erinevatel teemadel ja aladel sõna võtta. Lai silmaring ei tee sind aga igal erialal automaatselt tippspetsialistiks. Mina kulutan oma energia meditsiiniteadmistele ja ei võta sõna teemadel mida ma päris täpselt ei tea.
×