Jump to content

fender

Kasutajad
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About fender

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 09/04/1992

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  1. Massikava

    Tere, tekkis küsimus seoses ühe massikavaga , mille võtsin fitness.ee lehelt - http://www.fitness.ee/treeningkavad/1/3/49 Probleem seisneb selles, et olen algaja tasemest juba ammu väljas ja 3x nädala kogukeha treening tundub overkill. Püramiidsüsteem on iseenesest just minu jaoks vist väga hea, sest paljudel harjutustel on tulemused ja raskused tõusnud plahvatuslikult, aga samas tunnen et ei jõua trennide vahepeal korralikult ära taastuda, ometigi söön tõesti piisavalt ja puhkan piisavalt. Kui teha näiteks selline jaotus, et jääb püramiidsüsteem 12/8/6/15 ja igat harjutust 4 seeriat... kuidas võiks toimida hoopis selline jaotus? E - rind,rind,õlad,õlad,triits K - selg,selg,selg,biits,biits R - jalad,jalad,jalad,jalad,kõht
  2. Tere! Tahtsin küsida nõu seoses smith masinaga treenimise kohta. Nimelt on mul selline probleem, et olen tähele pannud näiteks rinnalt surumises ja seistes surumises ja muude harjutuste puhul ka, et vasak pool on paremast natukene rohkem arenenud ja alati kisub kang nö harjutuste ajal viltu. Üks tuttav soovitas paar kuud teha surumist ja õlgadele smithil, siis pidavat pooled võrdsustuma ja nõrgem pool järgi jõudma. Mil määral see jutt paika peab? Kas smithil treenimisega võib tõesti nö pooled võrdseks treenida? Ning kas tõesti tuleks siis mingi periood surumist ja muid harjutusi ainult smithil tegema?
  3. Raskustega lõuatõmbed

    Nojah, ... ma usun et võtan tavalise vöö kaasa ja seon tugeva nööriga kinni, teeb sama välja
  4. Raskustega lõuatõmbed

    Selge, ilmselt siis sellel keda jõusaalis nägin oli tal enda vöö kaasas
  5. Raskustega lõuatõmbed

    Tere! Kuna asi on niikaugel et tavalised lõuatõmbed ei valmista enam erilist väljakutset ja lõpetan pigem tüdimusest kui väsimusest, siis olen hakanud tegema raskustega... Kas keegi oskab soovitada kuidas oleks jõusaali vahenditega kõige parem neid teha? Hetkel olen lihtsalt hantli (8kg) jalgevahele võtnud ja niimodi teinud , aga olen jõusaalis tähele pannud et teistel on kuidagi vöö küljes raskuseketas ja teevad niimodi.... jõusaalis on vöö küll olemas, aga mingeid kinnitusasju pole ma küll leidnud.. Küsin sellepärast, et see hantlivariant pole väga hea, kuna õhtuti on palju treenijaid ja ma ei taha lihtsalt ühte hantlipaari nii pikaks ajaks ära hõivata...
  6. Tere! Kuna allergia piirab suhteliselt kõikide valgušeikide kasutamist, siis ei jää muud üle kui teha kodus valmis kitsepiimast-banaanist-kohupiimast-marjadest jne... šeik. Talvel ilmselt pole probleemi, aga tekkis küsimus, et kas soojemal ajal ka selline jook vastu peab? Orienteeruvalt siis kodus valmis teha seisab see ilmselt 2h vb natuke rohkem enne kui tarvitada. Kas selline jook kaotab sellise ajaga palju toiteväärtust ja kas piimaga juhtub midagi?
  7. Kalev Spa Jõusaal

    Uue tööga kaasnevad boonused, seega vahetan ka jõusaali Keegi oskab midagi selle kohta öelda ? Ehk on ise käinud? Peamised mured on, et kas seal jõutõmmet ja kükke saab teha? Ja kükid siis vabaraskusega, mitte smith masinal..
  8. Aminohapped ainult enne trenni

    Selge, tänud info eest kõikidele ! Seoses erksuse ja energiaga, siis jah, tean isegi paari inimest kes on väitnud et see on päris hea ergutina toiminud ja energiat andnud. Teen esimest korda elus praegu läbi süsteemset 5x5 stronglifti treeningkava ning kuna olen suurelt varajane trennitegija, siis lihtsalt mõtlesingi, et kui raskused nüüd tasapisi suuremaks lähevad ja lõpuks juba tõelisteks katsumisteks, siis mõtlesin, et miks mitte millegiga natuke veel tagant aidata ja proovida näiteks lisa aminohappeid.
  9. Aminohapped ainult enne trenni

    Seda ma ei teadnud et tavatoit aminohapetest pungil on. Siiamaani olen ainult tavatoidule ja šeigile peale trenni keskendunud, aga mõtlesin et aminohapped oleksid ka enne trenni hea laks ja annaksid paremaid tulemusi... aga vb siis polegi vaja.. Peale trenni joon kanepiproteiinipulbri šeiki mis sisaldab 50% täisväärtuslikke proteiine- kõiki 21-te teadaolevat aminohapet, sealhulgas 8-t asendamatut aminohapet, mida inimorganism ise toota ei saa... aga kui palju ma ikkagi tavatoidust aminokaid saan? Või on mingid teatud toiduained mis on teistest aminohapete suhtes eespool? // Muidu lugesin natuke asendamatutest aminohapetest ja toon näiteks sellise asja : Lüsiin Lüsiin hõlbustab kaltsiumi imendumist ning aitab sedasi hoida luustikku tugevana. Lüsiin osaleb ka kollageeni ja antikehade moodustumisel ning aitab kontrollida vere rasvu, kuna ta aitab transportida rasvhappeid läbi rakumembraanide. Saadakse: sojavalgust, piimatoodetest, ubadest ja läätsedest. Kui mul on sojavalgu, piimatoodete ja ubade vastu allergia, kas siis on ka suur võimalus et aminohapete kapslid võiksid allergilisi reaktisoone tekitada?
  10. Tekkis küsimus, et kui ma võtaksin aminohappeid kapslite kujul ja ainult enne trenni ning mitte igapäev, kas oleks siis asjal üldse mõtet ja asjast kasu? Ehk enne trenni korralik tavatoit + aminokad ja peale trenni šeik kus on ka aminohapped sees.... lihtsalt enamus tooteinfodes on kirjas et iga päev... kui vajalik see on`?
  11. Selline lause on enamus toidulisandite paki peal vist. Tahtsin küsida, et kas on olemas võibolla eestis/soomes sellist kohta või asutust kus on spetsiaalselt võimalik õige toidulisand allergiku jaoks leida, et mitte enda tervist rikkuda. Olen kasutanud Gain Bolicut, Hera80t, Mass2, Fitnessi prote pulbrit ja kõik on tekitanud nõgeslöövet näole kui olen vähemalt 3x nädalas kasutanud. Praegu konverteerisin kanepi proteiinipulbri peale ja loodan et see midagi ei tee, aga eks aeg näitab. Küsin, kuna kardan et allergiku juures käimisest väga palju tolku pole, sest nende tase eestis on nagu on. Kuigi võtan kindlasti Hera80 paki ja kanei proteiinipulbri sinna kaasa ja üritan vastuseid saada. Ise kahtlustan, et just fitshop.ee's olevates toodetes teeb mulle allergiat selline aine nagu ''sojaletitsiin''. Kahjuks ei tea millega täpsemalt tegu on, aga tean , et minu top 3 allergiatekitajateks on Piim, Nisu, Soja. Olen uurinud fitnessi lehelt teisi tooteid, aga selliseid vist polegi kus soja sees ei oleks.
  12. Tere, kuna olen allergik ja tundlik paljudele lisaainetele siis otsin võimalikult ainetevaba ja puhast proteiini, mis allergilisi reaktsioone ei tekitaks.. Uus toode eestis on see http://www.biopood.ee/tooted/toidulisandid/kanepi-proteiinipulber/ Proovisin ja ei tekita reaktsiooni, kuid rahakotile on natuke raske. Tahtsin uurida, et arvata Hera80 maitsestamata pulbrist, kui puhas see on võrreldes mõne teisega? Olen aru saanud, et see on puhas vadakuvalgu konsentraat ja baasaine selline...
  13. Human flag ehk inimlipp

    Ma muidu huvi pärast küsin, et kas selline treeningukava aitab pigem lipu tegemisele kaasa (iga vaba päev proovin lippu) http://scoobysworkshop.com/intermediate-workout-plan/ või on see pigem massi ja nö ''teistsuguse jõu trenn'' ?
  14. Human flag ehk inimlipp

    Mina käisin oma esimesel proovil täna. Suht masendav Muscle upi tegin 2/4 ära ja seda ka väga väärakalt, et vasaku poolega rohkem üles, jalad läksid ümber mingi toru ja kuidagi sain üles Inimlipust rääkimata, sain tunnetuse kätte ja isegi ennast vertikaali aga siis põmmdi kohe alla ka, aga ilmselt saaksin ajaga kätte selle. Aga kui käsi vahetasin ja teist poolt hakkan proovima, siis polnud enam mingit tunnetust ja ''jõutunnet'', seega üks pool on kõvasti tugevam kui teine Varsti on jõusaalitreeningul lõpp ja hakkan kodus vabaraskustega treenima ja keharaskustega harjutused on ka sees + vabadel päevadel hakkan lippu proovima eks paistab ..
×