Jump to content

supp

Kasutajad
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About supp

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 07/25/1991

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Veri

    Tere! Kas lihastele mõjub paremini kas liiga paks või liiga vedel veri? Minul on probleem, et mul on veri natukene paksem kui olema peaks. Ei oska öelda, miks see järsku 2 aastaga paksemaks läks ... äkki mingid toidulisandid, mida olen võtnud??? Igatahes kuskilt olen kuulnud, et inimene, kes jõusaalis käib, ongi veri paksem. Äkki oskab keegi anda mingit nõu, kuidas verd veidi vahepeal vedelamaks teha. Olen kuulnud, et tuleb aspiriini vahel sisse süüa... Pidi aitama.
  2. Nimelt teema selles, et ostsin kaseiini ja vadaka valgu ning siis veel bcaa ja l-glutamiini. Lugesin, et vadakus on 1 portsjonis juba 5.5g bcaa ja 4g glutamiini ning kaseiinis juba m6lemat tervelt 10g... l-glutamiini päevane annus on 5-18g, kui lugeda karbilt. Pmst saan ma kogu vajaliku annuse prodedest ja ei tohiks eraldi nagu juurde lisada? Läheb äkki nati liiale???
  3. Parim proteiin ?

    Ja mis selle sojaga on ?
  4. Parim proteiin ?

    Aga see, http://powerman.ee/Biotech%20Power%20Pro%204%20kg ?
  5. Parim proteiin ?

    Mida ise soovitaksid?
  6. On kellegil häid tulemusi olnud selle tootega ? - http://www.bodyvision.ee/default/products/eritoidud-sporditoidud-toidulisandid/proteiin/100-whey-gold-standard.html HydroISO jääb vist alla
  7. Toitumiskava.

    Nohjah, viimane eine tuleks siis üpris hilja, ütleme nii, et 22.00 läheks alles tegemiseks siis Niiet, ma arvan, et nii vist ei ole väga sobiv või mis ?
  8. Toitumiskava.

    Nii, nüüd tekkis küsimus enne trenni söömise kohta ... 400g kanafileed, 125g riisi, 2 muna, 1 tomat, 2 viilu sepikut ja tass petti... Tundub liiga palju kuidagi Kas on vaja eesmärgiks midagi neist vähendada ? Kana ?
  9. Peale trenni .

    Mass effekt .
  10. Tere ! Tahaks teada, kas on liiga suur kogus või täitsa paras ... Pärast trenni : 5g kreatiini, 30g proteiini, 100g massi ... Soovitate näiteks lisada 75g massi ?
  11. Juba lapsepõlvest ...

    Lisan varsti labakäetest pildi .. veidi kannatust veel .. Nimelt, mul on lausa luud suuremad kui teisel käel ..
  12. Juba lapsepõlvest ...

    Põhimõtteliselt võin oma treeninguid jätkata võrdselt ? Angelo: Ma teen pildi homme ja postitan siia .
  13. Tervist ! Räägin siis teile veel ühest oma suurest murest ... Nimelt on mul on enamvähem öeldes parem kehapool suurem ... Mul on parem labakäsi suurem kui vasak, mul on parem käsi(muskel jms) suurem kui vasakul .. Mul on parem rinnalihas suurem kui vasakul ... Lapsepõlvepilte vaadates juba on näha, et mul oli juba väga varasejasajas parem labakäsi suurem, kui vasak. .. Juba on käidud kuid jõusaalis ja see asi kisub juba üsna nähtavale .. mul on parem käsi ikka palju suurema ümbermõõduga kui vasak .. parem rind on ka läbimöödult suurem .. Ja ka parem tiib on suurem .. Kõhulihastest edasi on kõik sama .. Kõik on rohkem ülakehal . Paljud ehk arvavad, et peabki seepool suurem olema, millega sa kirjutad jms .. Siis ma võiksin teile isegi labakäest pildi lisada .. Näeksite täpsemalt . Mida teha ? On see asi pigem juba mingi muu teema või siis on ka võimalik, et tuleb rõhku lisada vaid vasakpoolele ? PS! Vasak pool on iseenesest sama tugev kui parem, kuid on ikka tunduvalt väiksem ..
  14. Ah, fasti omi pole mõttet koguaeg ka osta .. saab ka odvamalt
  15. Oskab keegi veel öelda ? Ühes äkki rohkem valku, ained vms ?
×