Jump to content

Kymou

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Kymou

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 02/03/1993
  1. Tülpimus

    Selles mõttes, et 2 kuud on jah lühike aeg ja ega ma terve selle 2 kuu vältel pole taolist trenni teinud ning tulemusi ikka on ja mul on hea meel selle üle. Lihtsalt lugesin, et kui kaal jääb pikemat aega samaks , siis polevat protsessi, samas ma ei saa nii väita enda puhul. Et kõhulihaseid saada pean küll vist söögist näpistama, sest kõhul on vaja see rasvake ära saada. Lihtsalt mure ongi selles, et miks mul kaal seisab. Tean küll, et lihas kaalub ja kui ma aina lihastrenni juurde teen, siis kehakaal peakski kasvama...Ohh jah
  2. Tülpimus

    Eks ma ponnista:D Ma arvan ise ka, et harjub ära.
  3. Tülpimus

    No ..kartul see kaste on üldiselt lihaga:D Igastahes... kodus teen trenni oma hantlitega, matiga ning kasutan ka tooli ja steplauda:) seda mõtlesin koduste tingimuste all:) Jooksmise poole pealt, isegi see muusika ei aita, proovin küll aga ei istu jooksmine, vastik tunne tekib:D
  4. Tülpimus

    Ma lugesin, et kui tahad, et lihas kasvaks, siis peab tegema väiksemad korrad ja rohkem seansse.
  5. Tülpimus

    Hetkel teen muidugi kodustestingimustes trenni aga eks siis peab jõusaali minema.
  6. Tülpimus

    Jooksmine on nii vastik:(
  7. Tülpimus

    Olen 175 cm pikk ja kaalun 69kg mõni päev ka 70kg
  8. Tülpimus

    Nii minu päev siis:) Hommikul puder, kohupiim ja kohv( üldiselt kõrval paprikas ja tomat) sepikuviil siis tavaliselt hiljem mõni muna või juustuviil kui tööl olen siis söön kartulit ja kastet ja värsket salatit. õhtul kas lihatükk või kala ja siis tomat,paprikas ( vahest juurde kartul ja riis) siis on üldiselt trenn- sõidan tund rattaga või kõnnin tunni (üks neist) siis hakkan tegema kas tund aega teatud lihasgruppi( näiteks, käed,kõht,jalad) Ehk siis trenn koosneb tund aeroobne ja tund jõu, igapäev eraldi lihasgrupp Pärast seda söön, kas lihatüki või muna või jogurtit. Vot ( midagi taolist)
  9. Tülpimus

    Joon veel vett, piima, kohvi ja teed... muud midagi.
  10. Tülpimus

    No alkoholist on siidrid( jah need kõige jubedamad:D) õlu ja no üldiselt kangemaid asju ma ei tarbi, vahest ehk rumm. Pärast trenni ma söön alati midagi just kas siis kodujuustu või muna. Ma olengi tüdinenud, ma võtan trenni nagu kohustust või kui ma näiteks jätan ühe päeva vahele, siis tunnen suuri süümepiinu. Samas progress on olnud suur, näiteks 2 kuud tagasi ma ei jõudnud ühtegi kätekõverdust teha ja nüüd teen 30 järjest. Enne teen aeroobset trenni ja pärast jõu. Aeroobne on nagu soojenduseks, mul on nii lihtsalt kergem, kui kohe hakata hantleid tõmbama.
  11. Tülpimus

    Miks siis kaal ei lange (Kui ma vähe söön) ma arvan, et ma ei söö vähe, ma üritan lihtsalt lahjasid asju süüa ja valgurikkaid - kohupiim, muna, liha, jogurtid ( ei ole rasvata piimatooted). Muidugi ma saan lisa kaloreid alkoholist:(
  12. Tülpimus

    Tere Minu mure, mida ma valesti teen. Olen teinud jõutrenni umbes 2 kuud. Alutasin jõusaalis paar korda nädalas, nüüd aga teen 5-6 korda 2 tundi nädalas. 1 tund kulub kiirkõnnile või rattasõidule. 2 tund on teatud lihasgrupi treening, käed, kõht või jalad. kätele üldiselt tõstan 15 kg-seid hantleid ja teisteks harjutusteks 4 kgseid. Teen üldiselt 6 korda 5. kergematega 12 korda 5. Kätele on juba lihasmassi tulnud ja üldisel on keha ikka paremaks läinud aga kaal on sama ning kõhult ja jalgadelt rasv ei lähe nii ära nagu sooviksin ( on läinud paremaks aga mitte nii hea kui tahaks) Söön ( üritan süüa) palju valke ja minimaalselt süsivesikuid ( nüüd stressist olen hakanud hommikuti mõned päevad magusat sööma , näiteks 3 šhokolaaditükki või 4 küpsist, mis tekitab mulle jälle masendust) Ma rabelen ja treenin aga tulemusi nagu ma tahaks ei ole. Mõtlesin nüüd appi võtta steplaua ja vahetada kava, et pool tundi kõhulihaseid või käelihaseid ja pool tundi jalgadele ning üritada veel vähem sööma hakata ja enam vähem juurikaid süüa. Mida ma peaks muutma? Olen 18 ja naine:) Jään ootama vastuseid:)
×