Jump to content

Liinzu

Kasutajad
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Liinzu

  1. Jooksmine

    Miks tee arvesse ei lähe? Ma saan aru, kui seal on kofeiin sees, aga kui on täiesti tavaline taimetee nt piparmündi oma?
  2. Hea invetaariga jõusaal Tallinnas, kus saab...

    Reval Sport, Sparta
  3. Patupäeval ülesöömine

    Tere! Olen endale alati lubanud ühe patupäeva, ehk siis söönud sel päeval komme,kooke jms mida muidu minu menüüst ei leia. Alati tekib sellega aga see probleem, et ma ei suuda piiri pidada. Mu ajul on põhimõte: läks üks tükk, läheb ka kogu kook. Ja piirduks see siis vaid sellega, ei. Vaja on ju ära hävitada ka kogu kommide tagavara ja kui magusast kopa ette viskab, lähme soolase kallale. Vastupandamatuid isusid pole üldse (muudel päevadel kommidest, kookidest tuima näoga mööda käia pole mitte mingisugune probleem), aga peale ühe tüki söömist enam pidama ei saa. Mida teha? Vanus: 17 Naine Eesmärk: Kaalulangus Pikkus: 167cm Kaal: 66,8 kg Kirjutan kõik toitumised (peale patupäeva) nutridatasse ülesse. Toon siia 2 päeva. Esmaspäev, 10.06.2013 Hommikusöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Jogurt, maitsestamata, R 2,5% - 3% (tüüp 'Farmi', 'Valio', 'Tere' sh. 'Natural') 100,00 57,10 Muna, keedetud 110,00 157,00 Ananass 100,00 46,70 odrakrõbuskid 40,00 126,00 Kookosrasv 2,00 17,70 Kookospiim 25,00 39,50 Toidukord kokku 377,00 445,00 % päevast - 32,01 Vahepala Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Näkileib, täisterajahust 20,00 65,20 Toorjuust, R 14% 16,00 26,80 Kurk 60,00 6,21 Toidukord kokku 96,00 98,20 % päevast - 7,06 Lõunasöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Kodujuust, R 4,0% - 5,0% (tüüp 'Farmi', 'Ekstra', 'Tere', 'Valio') 100,00 105,00 Mugulsibul 25,00 7,11 Lehtsalat 100,00 12,20 Tomat 100,00 18,90 Kurk 100,00 10,30 Õun 360,00 145,00 India pähklid 10,00 59,20 Toidukord kokku 795,00 358,00 % päevast - 25,76 Õhtusöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Brokoli 200,00 68,50 Tursk, värske 100,00 75,30 Šampinjonid, värsked 100,00 24,50 Juust, madala rasvasusega (R 15%) 12,00 31,20 Pirn 200,00 84,40 Ploom, kiviga 80,00 34,30 Mesi 5,00 16,50 Toidukord kokku 697,00 335,00 % päevast - 24,10 Muu toidukord Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Sports Protein Bar või Dietmix batoon, erinevad maitsed 35,00 134,00 Kurk 150,00 15,50 Toidukord kokku 185,00 149,00 % päevast - 10,72 Kokku 2150,00 1390,00 Kolmapäev, 12.06.2013 Hommikusöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Muna, toores 110,00 157,00 Kanasink, R 1% (tüüp 'Tallegg') 50,00 44,20 Juust, madala rasvasusega (R 15%) 16,00 41,70 Tomat 100,00 18,90 Banaan 100,00 104,00 Mesi 10,00 33,00 Toidukord kokku 386,00 399,00 % päevast - 28,10 Vahepala Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Avokaado 50,00 97,20 Muna, keedetud 55,00 78,70 Toidukord kokku 105,00 176,00 % päevast - 12,39 Lõunasöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Tuunikalakotletid 100,00 139,00 Pirn 150,00 63,30 Brokoli 200,00 68,50 Toidukord kokku 450,00 271,00 % päevast - 19,08 Vahepala Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Ricotta kohupiim, R 8% (tüüp 'Estover') 40,00 54,80 Maasikad 20,00 8,31 Ploom, kiviga 80,00 34,30 Kookospiim 10,00 15,80 Toidukord kokku 150,00 113,00 % päevast - 7,96 Õhtusöök Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Mugulsibul 55,00 15,60 Suvikõrvits, erinevad liigid 200,00 37,90 Tursk, värske 100,00 75,30 Tomat 100,00 18,90 Šampinjonid, värsked 100,00 24,50 Tomatipasta 5,00 4,43 Müslileib 38,00 105,00 Pirn 150,00 63,30 Toidukord kokku 748,00 344,00 % päevast - 24,23 Muu toidukord (peale trenni kodus) Kogus, g Energia (sh kiudained), kcal Prode90, pulber (oleks olnud muidu 50g kanasinki ja 100g kurki aga mul ei läinud tahke toit millegipärast alla) 30,00 116,00 Toidukord kokku 30,00 116,00 % päevast - 8,17 Kokku 1869,00 1420,00 Treeningud hetkel: 2x jooksmine (jooksugrupi ühistrenn, 1,5h) 2x jõusaal 1x bodybalance (viimasel ajal sinna väga ei jõua) 1x spinning 1x bodypump 1 x sixpack Alates 1. juulist on plaanis (vahetan siis täielikult spordiklubi, hetkel jooksen kahe klubi vahet) 1x taipoks (1,5h) 1x yogafunc 2x jõusaal 2x jooksugrupi ühistrenne (1,5h) Nädalas on 2 puhkepäeva, patupäev on alatilangenud vabale päevale.
  4. Patupäeval ülesöömine

    Aitäh ! Kuid kui suur kaloraaž olla võiks ?
  5. Patupäeval ülesöömine

    Alustan eelmise nädala teisipäevast ning lisan juurde ka trennid. T: Valke 93,4g Süsivesikuid 148g Rasvu 37,8 g Kokku 1270 kcal Trenn: Freestyle Spinning 50min + BodyPump K: Valke 93,4 g Süsivesikuid 127g Rasvu 57,2g Kokku: 1360kcal Trenn: vaba päev kuna jäin natuke haigeks teisipäeval N: Valke 64,2g Süsivesikuid 189g Rasvu 43,5g Kokku 1370 kcal Trenn: BodyCombat R: Valke 113g Süsivesikuid 156g Rasvu 34,4g Kokku 1340kcal Trenn: jõusaal L: Valke 96,7g Süsivesikuid 152g Rasvu 58,3g Kokku: 1460kcal Trenn: vaba P: Valke 88,2g Süsivesikuid 179g Rasvu 41,7g Kokku 1390kcal Trenn: Jõusaal + Freestyle Spinning 50min E: Valke 88,2g Süsivesikuid 177g Rasvu 42,2g Kokku 1390kcal Trenn: jooksmine Kui nüüd end kõrvalt vaadata nagu jrx soovitas, siis tundub küll, et ma olen enda vastu natuke liiga karm. Teisisõnu ei luba endale teistel päevadel mitte midagi mis poleks tervisilik ja siis kui ühel päeval koogitüki endale suhu saan, sõidab katus peapealt ära. Üritan nüüd tuua komme, kooke tihemini oma menüüsse kuid kuidas seda kõige valutumalt teha (et asi kohe ülekätte ei läheks)?
  6. Mitmeid kasulikke retsepte

    http://thefitnessrecipes.com/ http://www.bodybuilding.com/fun/bbinfo.php?page=Recipes http://www.figuurisobrad.ee/online/recipes.asp?wa_object_id=1&wa_id=1252&wa_id_key=retseptid&id=&wa_route=%2fretseptid&wa_paged_list_i=1 Ja muidugi ka: http://toidutare.ee/ http://www.nami-nami.ee/ http://kokkamas95.blogspot.com/ http://elisenurk.blogspot.com/ http://www.tallegg.ee/retseptid
  7. Datlite kcal

    Tere! Kasutan enamasti nutridata programmi oma toidude ülesse märkimiseks. Avastasin ühel hetkel, et 100g datleid (ei ole kuivatatud) annab nutridata järgi 138kcal. Tundus kahtlane, mistõttu kontrollisin seda google kaudu, kust ma midagi ei leidnud (igal pool oli juttu kuivatatud datlitest, mitte nendest õigetest). Lasin siis selle lehe kaloriarvutist läbi ning see andis, et 100g on 72kcal. Kumba siis uskuda, sest vahe on ju kahekordne?
  8. Datlite kcal

    Kuivatatud datlitel jep, aga ma mõtlesin neid naturaalseid
  9. Kõht läheb jube kiiresti tühjaks?!

    Pudru kõrvale sobib peale muna ka väga hästi kohupiim/kodujuust.
  10. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Seda, et areng mis normaalsel inimesel toimub kuu aja jooksul, toimub mul poole aastaga või isegi rohkema ajaga.
  11. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Trenni oma ikka Puhkeoleku oma on 80-90 vahel
  12. Neiu soovib kaalust maha võtta

    Tee koormustest ära (mitte spordiklubi oma vaid põhjalikum). Mul tekkis endal sama probleem aasta tagasi: keskmine pulss üle 170 ja max üle 200 ning enesetunne täiesti norm. Uuringutega tuligi välja, et see on täiesti normaalne minu puhul. Samuti on see minu puhul normaalne, et ma koormusele reageerin väga aeglaselt. Sul võib sama asi olla. Söögikordade asendajate osas ma kaasa ei oska rääkida, aga lihaks ma soovitaksin kanašašlõkki
  13. Jooks ja pulss

    Sa pulsikella igaks juhuks taatlemisele pole plaaninud viia? Ma kahjuks ei tea kus ja kes Sigma omadega tegeleb, sest mul endal on Polari oma.
  14. Pulsisageduse ja kaalu muutumatus

    Ei ütleks et mul midagi valesti tehtud oleks, kuna perearst ütleski et mul võtab hästi pikalt harjumine aega ning arvestades mu eripära ja geneetilist eelsoodumust ongi selline olukord normaalne. Sest peale teist koormustesti ei olnud vaid mina segaduses, vaid ka mu treener, mistõttu saigi perearstilt nõu küsitud.
  15. Pulsisageduse ja kaalu muutumatus

    Enda kogemusest tean, et aeroobsega võib olla niimoodi, et poole aastaga ei tule ka erilisi muudatusi. Kõik on individuaalne.
  16. Kaaluseisak

    Tere! Lasin endale palju aega tagasi koostada toitumiskava. Tegin ise seal mõningad muudatused, kui õige see oli ei tea, aga kaal langes edukalt 6 kg. Nüüd on, aga tekkinud seisak, alla minna ei taha kuidagi moodi. Tean et need seisakud tulevad ning pigem on see näitaja, et olen õigel teel kui, et midagi on valesti, aga seda ületada ma ei oska. Toitun igapäev enam-vähem ühtemoodi (v.a. puhkepäevad kus on 4 söögikorra asemel kolm, koolitoidu jätan lihtsalt ära, organism pole siiamaani nurisenud selle üle) Toitumine (koos kellaaegadega tööpäeva arvestades ) 06,15 : shokolaadi müsli piimaga 90g, tee ilma suhkru ja meeta 250ml 11,30 : koolilõuna (nt see neljapäev oli kanapaella 250g, kõrvale joon tavaliselt vett sidruniga) 14,00-17,30 (vastavalt sellele mis kell tunnid lõppevad) : toorsalat 200g, 150g selveri lahjat kohupiima seemnetega (15g) 25g sinihallitusjuustu ja 1 võileib singi ning juustuga (võileib ilma võita) 20,00-22,00 (vastavalt sellele mis kell trenn on) : keedetud köögiviljad (170g) ning kalkuniliha 150g 20g sinihallitusjuustu (olen suur juustu fänn) ja 1 viil rukkileiba, 250ml piima. Vahepalu söön siis kui kõht tühjaks minema hakkab, kui vähem tunde siis tavaliselt mitte, kui on tunnid poole viieni siis võin ühe päevaga ära süüa ka 6 õuna. Vahepalaks ongi puuvili tavaliselt. Trennid: E BodyCombat T BodyPump K Ratsutamine N Spinning (Freestyle) R Streching + BodyBalance L vaba P BodyPump Muud andmed: Sugu: naine Vanus: 15, umbes kuu aja pärast 16 Pikkus: 167 cm Kaal : 72 kg Andmed 3 kuud tagasi olnud koormustestil (kaal oli siis 73,3kg, pikkus ja vanus sama): Rasva%: 39,4% Lihasmass: 26,3 % KMI: 26,3 PAV: 1447kcal Vajan (arvutuste teel saadud): Energiavajadus: 1,5*1447= 2170 kcal Valke: 54g-81g Süsivesikuid: 299g-326g Rasvu: 60-72g Küsimused: Kuidas seisakust üle saada ehk mida peaks muutma? Kas puuvili on piisav vahepala kui põhisöögikordade vahe nii suureks läheb? Kuidas peaks puhkepäevadel toituma? Mida peaks koolipäevadel tegema kui üks päev on meil lahja supp, teisel päeval jälle rasvane seapraad?
  17. Kaaluseisak

    aitäh ning häid jõule !
  18. Pühade ajal mingisugunegi jõusaal avatud??

    Reval-Sport peaks avatud olema.
  19. Kaaluseisak

    aitäh Kuid mitme grammi võrra peaksin päevast valgukogust tõstma?
  20. Aitäh nightq. Rääkisin ka täna treeneriga, kes samuti mainis eripära aga käskis ka perearsti juures ära käia. Kahjuks on mu arst aga praegu puhkusel, niiet nii kaua kui ta tagasi tuleb, pean vähemalt üritama hoida alla 140 (nagu mul soovitatud on) pulssi, tähendagu see spinningus siis kasvõi ainult istumist ja aeglast väntamist. Ma tola muidugi ei küsinud mida ma BP tegema hakkan.
  21. Ja ma just avastasin et ma polnud enda küsimuse postitamise ajal sisse loginudki. Tegemist ainult nädal aega vana polari FT7 kellaga, mis peaks vägagi korralik kell olema. Sama asi oli koormustestilgi tegelt - Kui mu pulss jõudis sinna 80% piirini oli mul selline tunne et ma poleks nagu midagi teindki.... Ehk siis kas oleks mõtekas viia kell kohe kontrollimisele (millegipärast ma ei usu et kell katki on, sest normaalolekus näitab mul ta normaalset pulssi) või enne treeneriga arutama?
×