Jump to content

DarkCloud

Kasutajad
  • Content count

    292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DarkCloud last won the day on November 21 2014

DarkCloud had the most liked content!

Community Reputation

18 Natuke juba nagu teab midagi

About DarkCloud

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 04/27/1993

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

4,070 profile views
  1. Kreatiin

    Jah, võid julgelt manustada. Säilib vähemalt kuni antud kuupäevani.
  2. Uuemad uuringud (2000+) on minu teada suuresti näidanud siiski seda, et aeroobne vähemalt hüpertroofia seisukohalt ei takista kuidagi lihasarengut. Sama on ka tugevusega, kuid ainsana võib kannatada saada soorituse plahvatuslikkus, mis õnneks pole tavatreenijale kuigi suur murekoht.
  3. Jess, ma teadsin, et millalgi peab see loosiõnn ka pöörduma Aitäh!
  4. Spider-Pig, Spider-Pig, does whatever a Spider-Pig does.
  5. 1. Alex-Edward Raus 1. koht 2. Siim Rast 3. koht 3. Margus Silbaum 5. koht 4. Elar Kraav 6. koht 5. Aimar Kuusnõmm 7. koht 6. Marek Vahi 9. koht 7. Marko Mumm 10. koht 8. Siim Sammalkivi 11. koht
  6. YouTube videod

    Muidugi real life, käe ümbermõõdule üle 30 cm iga aasta sellega juurde saada pole mingi probleem
  7. Rasvapõletus

    Väga palju võimalusi tõesti ei ole - vett või siis mingit kalorivaba energiajooki.
  8. Pullid pildid netist

    Veel üks ülipopulaarne võistluskategooria:
  9. Kaalus juurde

    Just, just. Kui kodus midagi blendri sarnast on, siis on väga hästi, sisuliselt võib igasugu maitsvaid asju kokku visata ja lihtsalt smoothina alla juua. Retsepte on lõpmatuseni, aga ise olen proovinud kakaod, kohupiima, piima, pähkleid ja veel midagi magusat kokku segada ja täitsa mõnus nautida selle asemel, et kuivalt neid pähkleid endale sisse sundida.
  10. Kaalus juurde

    Mis su küsimus on / mis abi sa ootad? Söö rohkem kui hetklel ja küll kaal kiiremini tõusma hakkab. Ega kaalutõstmisel muu ei aitagi kui söömine, söömine ja söömine.
  11. Palju valku?

    Eks valgunorme leidub igasuguseid, on nii neid, kes rasvavaba massi järgi arvutavad, kui ka neid, kes terve keha massi järgi seda arvutavad. Ma ütleksin, et 100-110 grammi valku on sellise kehamassi ning lihase jaoks täiesti piisav kogus.
  12. Massi saamine

    Kui tervisehädasid just ei ole, siis tõenäoliselt on mure lihtne ja sa lihtsalt ei söö piisavalt. Kas sa tead, kui palju sa sööd, st. näiteks enda keskmist päevast kaloraaži?
  13. Eks see kipub nii olema, et mingist hetkest alates on söömine juba töö (muidugi ka rahakulu aina kasvab). On ka mõned professionaalsed kulturistid öelnud, et nad täiesti vihkavad söömist.
×