Jump to content

Pille23

Kasutajad
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Pille23

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 06/24/1987
  1. Trenn ja süsivesikud

    Aga anna palun mõni menüü vihje ka:)
  2. Trenn ja süsivesikud

    Tavaliselt on mul suur isu kommide ja teiste maiustuste järgi just siis, kui olen teinud kõva trenni ja päeval vähe söönud. Siis ongi nõiaring. Ühel päeval söön kodujuustu, leiba, köögivilju ja suppi - teisel maiustusi. Siis jälle püüan trenniga need kõik ära kulutada ja vähe süüa..järgmisel päeval hakkab kõik otsast peale.. Tean, et mu toitumine on niiii paigast ära. Ma ärkan kell 6 hommikul, ei söö midagi. Koolis on kell 11.30 lõuna, aga kuna mulle enamus toidud seal ei maitse, siis ei söö. Koju minnes, lippan poest ja ostan midagi kiiret ja kahjuliku. Kodus söön salatit ja kodujuustu. Trennist jõuan tavaliselt kell 21. Siis söön salatit ja kohupiima või kodujuustu. Kardan kõige rohkem seda, et kui hakkan regulaarselt sööma, siis võyan juurde. Kuigi kulutan trennis umbes 1000 kcal, siis ei tohiks ju seda juhtuda, kui üle ei söö. Riisi, kartulit ja makarone ei söö üldse muidu. Hommikul pole üldse isu, kas puuviljad läheksid ka nö. hea hommikusöögi alla? Mida võtta kooli kaasa, et saaks kiiresti tundide vahel süüa?
  3. Mida peab valguga koos sööma, et pärisiks söögiisu? Ma teen jätkuvalt trenni, lihas areneb, aga kaal ei alane. Vormist nii palju, et - pekki ikka jagub. Just kõhul. Energiavajadus on koguaeg meeleeetuuu! Söön (halbu) süsikaid meeletus koguses. Ja paisun ka, hoolimata et teen palju trenni. Kogemus! Uskumatult nõrk on ikka iseloom - tahan vormi, aga magusast loobuda ei suuda:D Püüan palju valku süüa.. Samuti ei ole midagi vahel kooli süüa kaasa võtta nii, et lepin koolisöögiga, mis on megarasvane. Mis oleksid mugavad toidud mida karbiga kaasa võtta?
  4. Nii kurja tooniga kohe... Aga minu söök koosnebki kanas, kalast, kohupiimast/kodujuustust ning köögi-ja puuviljadest, vahel ka pähklid. Mis on ka mu toitumiskavas. Sellest kinnipidamine ongi probleem. Eelnevalt püüdsingi selgusele saada, et miks ma ei suuda "rämpsule" ei öelda. Osaliselt kindasti, sest olen nõrga iseloomuga, aga ÄKKI peitub selles mõni teine aspekt kah. Ma nimelt ei naudi, kui seda söön - lihtsalt tahan:D Olen mõelnud, et äkki jääb mul energiast puudu. Sest toitumiskava lasin koostada enne, kui hakkasin 5 korda nädalas trenni tegema. Ma teen korralikult trenni. Nagu eelpool mainitud olen naisterahavas ja kahjuks/õnneks mesomorfse kehatüübiga. Mulle ei meelid mu suured reielihased ja laiad musklis käevarred. Naisterahvas peab ikka habras olema:D Rasva ma tõesti ei kasuta oma söögis. St peale kodujuustu ja lahja kohupiima ning pähklite ei sisalda mu toit eriti rohkem toitained milles on rasva. Kas peaksin SIIISki hakkama hommikust sööma, isegi kui ma ei suuuuuda. Ning päeva lõpuks olen rohkem söönud, kui nendel päevadel, kui ma ei söö hommikul.
  5. Aga kuidas on võimalik, üldse mitte süüa süsivesikuid? Kas siis peabki ainult liha sööma?
  6. Mina loen süsivesikute gramme, mitte protsente. Süsivesikuid saan hommikuti nt greibist või ananassist, päevajooksul loen kokku ka sv kodujuustust, köögiviljadest ja kohupiimas. Muna, kala, kana puhul ei loe. Endalegi üllatuseks olen avastanud, et vähe sv sisaldavad ainult tomat, kurk ja lehtsalat ning redis ka. Isegi porgandit ei saa vabalt närida:D Mida võiksin veel oma menüüse lisada?
  7. Ma pidasin tegelikult silmas seda, et hoolimata suurest kalorihulgast võib/peab pähkleid süüa, sest seal on vähe süsivesikuid?
  8. Suur aitäh vastuse eest. Ma jõudsin siin vahepeal lugeda erinevaid postitusi, kus tarbitakse ainult 30 g SV... Arvasin, et peaksin ka veel rohkem vähendama süsivesikute hulka:D Aga kuidas on lood pähklitega? Palju kaloreid, aga vähe SV?
  9. Kaloreid päevas 1494 (baas on 1450, päevane 1994, tarbin -500) , kas 60 g süsivesikuid on liiga vähe? Tunnen end hästi ja kaal langeb - aga kas ka pikemas perspektiivis OK?
  10. Trenn ja kaalutõus

    No ma ka ikka üle 200g päevas süüa ei jõua. Aga selle eest õunu ja pirne sööks küll koguaeg:D
  11. Trenn ja kaalutõus

    Igal pool räägitakse ju, et puu-ja juurviljades on palju süsivesikuid ja suhkruid. St et ei tohiks süüa ei punapeeti ega ka õuna. Või tuleks vähem uskuda, kõike mida loen?
  12. Trenn ja kaalutõus

    Nojaa, olen harjunud esmaspäeviti järjest väiksemaid kaalunumbreid nägema. Ja hetkel on veidi nukker olla. Mõtlesin järgmisel nädalal hoiduda süsivesikutest. Muidu söön hoolega puu-ja juurvilju. Teab keegi häid süsivesikute vaeseid toite? Samuti sooviksin teada, kui palju süsivesikuid on palju 100g kohta. Kas alla 10g on OK? (vabandan enda võhilkust)
  13. Trenn ja kaalutõus

    Järelikult lootus, et minu lisandunud kaal on lihas, on lihtsalt lolli lohutus
  14. Trenn ja kaalutõus

    Loodame-loodame, olin hommikul suht masendunud:D
  15. Trenn ja kaalutõus

    Minu keskmine on 155, see on OK? Aga vahel läheb ka 180, kui kiirema ringi teen.
×