Jump to content

Invention

Kasutajad
  • Content count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Invention

  1. FORMEXPLODE tootest

    Lause " Nende lihasmass suurenes 10 kg võrra vaid 30 päevaga!" peaks juba su küsimusele vastama
  2. Peegel ja kaal ei näita tulemusi

    https://et.wikipedia.org/wiki/Hüpotermia
  3. Peegel ja kaal ei näita tulemusi

    Misasja Ainuke asi, mismoodi see võib su energiat kulutada on see, et keha hakkab suurel määral sooja tootma, et vältida alajahtumist. Küll aga on see kindlasti päris ohtlik (ja mõttetu). Külm vesi ise sul nüüd küll mingit rasva ei põleta.
  4. LihaseKasvatamine

    http://forums.fitness.ee/forum/76-kaalust-juurde/ http://forums.fitness.ee/forum/77-kaalust-maha/ Kõikidele küsimustele on siin vastused. Isegi otsima eriti ei pea.
  5. Polar m400 pulsikell

    Jõusaal 1.15h ja kalorikulu 1000kcal? Elusees mitte. Ta näitas sul varasemalt siis juba mingit jama... Isegi praegune 600kcal on küsitav.
  6. Kui palju Biitsepsile ?

    Kui tegu on algajaga, siis mind huvitaks täitsa, millise tehnikaga sa neid harjutusi teed? Vaadates raskusi on päris suur võimalus, et sa käid saalis ego treenimas, mitte lihaseid.
  7. Taavi Merisalu Blogi

    Eriti hästi mõjub, kui samal ajal MMS'i juua
  8. extreme whey deluxe

    Käisin ostsin täna poest vorsti. Oskab äkki keegi öelda midagi mis oleks kasulik teada.
  9. Ma ei teadnudki, et sa bikini fitnessiga tegeled EDIT: Nüüd alles nägin, et sulgudes on teised alad ka, mitte ainult bikini
  10. Kaitseväes vormi

    Ära väga looda, et sa üldse trenni seal teha saad. Eriti veel SBK ajal. Muidugi kõik sõltub pataljonist
  11. Parim võimalus keha rasvaprotsendi vähendamiseks?

    Sa endast pilti ei taha panna siia? Hetkel tekstist jääb mulje, et pigem on probleem liigses enesekriitilisuses. Tee edasi jõusaali ja anna aega. Muutusteks läheb aega... Kahtlen, et sul on mingit rasvaprotsenti vaja vähendada.
  12. Hemorroidid

    Anna aega veel.... Mingit oppi pole küll vaja.
  13. Siin muidugi tulevad mängu muud tegurid. Kui sa saad oma päevased makrod ja kalorid kätte näiteks valgušeigist, halvaast ja suhkrust, siis sul jääb kõht ilmselgelt tühjaks. Sellepärast süüaksegi pigem kana, juurikaid jms.
  14. Segane peast või? Ainus viis, kuidas sa kuuga nii palju alla saad on ehk rasvaimu või kui mõne jäseme otsast ära lõikad. Ongi pikk aeg. See on aeglane protsess. Ja kui saaksid oma soovitud kaalu, hakkaksid jälle sööma nagu loom? Tee omale selgeks, mis asi on üldse dieet. Hetkel mulle tundub, et sinu jaoks on see mitte-söömine. Arvamusega pole siin midagi pistmist ja toidu kogusega ka mitte. Söö vähem kaloreid sisse kui päevas kulutad ja kaal kukub. Aga mitte päevas kilo.... Pole vahet, mida sööd. Ikka oled või? Loe veel ja põhjalikumalt, sest kõik see teema on siin ära leierdatud juba. Praegu põhinevad sinu "teadmised" naised-saunas-rääkisid tõdedel..
  15. trenni isu kaob ära juba!

    Ühesõnaga vasak on ilusam kui parem?
  16. Hantlite ost

    Plaanin vennale osta kangi/hantlid. Küsiks enne targematelt üle - miks näiteks see pakkumine nii odav on? http://www.hansapost.ee/p/tostekomplekt-lurich-52-kg/242777056 On oht, et raskused/kangid lähevad kohe pooleks? Ja kui panna 32mm diameetriga raskus 25mm diameetriga kangi otsa, jääb see väga logisema? Või tasuks vaadata kuskilt mujalt?
  17. No ikka on küll. Kell 10-11 on ikka kümnetes kordades vähem inimesi, kui on õhtul peale tööd...
  18. Treening- ja toitumiskava

    Täiesti nõus eelpoolsete kommentaaridega. Unusta igasugune lisand praegu ära ja hakka lihtsalt sööma. Oled sa näiteks üldse teadlik, kuidas kreatiin töötab? (ilma, et sa wikist järgi vaataksid)
  19. Kaalust alla 181cm/115kg

    Jälgi mingi aja jooksul oma kaalu liikumist. Kui kukub, oled defitsiidis, kui ei kuku, on vaja teha korrektuure. Seda sa saad ainult ise jälgida Aga tulemust ära oota päevaga. Vaata, mis ta nädala-kahega teeb. Ja ole järjepidev.
  20. Kaalust alla 181cm/115kg

    Väga ei süvene su menüüsse. Aga üle 3000kcal'i päevas? Ma söön massi ajal sinnakanti ja võtan veidi juurde ikka väga raskete trennidega. Isiklikult vähendaks raudselt kaloraaži. Lisaks vähendaks kõvasti rasva ja mõnevõrra ehk isegi süskareid ja paneks valku juurde. Rasva osakaal on sul ikka päris rõve päevas.
  21. Proteiin või massilisaja

    Ei jõua ja ei saa? Nagu keegi siin kunagi ütles, siis ainus vabandus oleks astronaudil, kes "ei jõua ja ei saa". Teistel puhkudel on see alati võimalik. Ja ilma taskaalustatud toitumiseta ei toimu sul mingit arengut, joo oma proteiini palju tahad.
  22. Välitrenn

    Kas keharaskusega tehes on mõtet panna ette mingid kordusvahemikud? Kui ma teeks 3x12 kätekõverdust, ei omaks see küll mitte mingit mõju. Ise teeksin kõik eelnimetatud asjad maksimumini.
  23. lihaste kasvatamine

    Vot, mis selle polstri alt välja on tulnud. Väga viis, tõesti tubli! Lisandeid ei pea sööma. Kaloraaži suurenda/vähenda enesetunde järgi. Kui sa just võistlema ei plaani hakata, siis üleliia pead ei tasu selle pärast murda.
  24. Rangluu otsa probleem

    Mul sama asi. Aga inimene ei olegi sümmeetriline, vabalt võib olla asi sellest. Lisaks võib sul ühel pool olla lihas rohkem arenenud. Aga kui segab, siis pöördu spetsialisti poole
  25. Suhkur vs aspartaam

    Telegram? Tegelikult?
×