Jump to content

Invention

Kasutajad
  • Content count

    390
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Invention

  1. Süsivesikutevaene toitumiskava kaalu kaotuseks

    Kust sa selle numbri 20 välja lugesid? Kalorite bilansi ideoloogia kehtib ikka.
  2. Paar küsimust, uus foorumis

    Pulss 208 on ükskõik mille peal liiga palju. Üldiselt on hea valem maksimumi arvutamiseks 220-vanus.
  3. nõuandeid kaalu langetamiseks

    Peaks mingi teema tegema, mis oleks kohe punaselt fitness.ee lehele tulles märgata.
  4. Süsivesikutevaene toitumiskava kaalu kaotuseks

    Oh ei, mitte jälle sina...
  5. BodyPumpi hirm

    See 3kg võib olla vabalt sul kehakaalu loomulik kõikumine. Väga kahtlen, et suudaksid 6 päevaga 3 kilo rasva endale tekitada.
  6. Paluks abi toitumiskavaga !

    Kanafilee ja kodujuust
  7. Hinnang treeningkavale seoses eesmärgi ja mahuga

    No ega sul see kõht põhjuseta üle püksi ääre ei ripu ju...
  8. Hantlitega treening kodus

    Ühel jalal tehes mitte jah. Pidasin ise silmas kahe hantliga kükke. Ma ei oskaks ühel jalal ilma raskusetagi kükki teha, rääkimata siis veel raskuse kandmisest
  9. Massi saamine

    Valk on ehitusmaterjal, süsivesik on kütus
  10. Hantlitega treening kodus

    Sõltub lihasest vast ka. Väikestele lihasgruppidele piisab, aga jalale ja rinnale jääb küll varsti väheks...
  11. Hantlitega treening kodus

    Osta pigem reguleeritavad hantlid. Kaua sa samade raskustega ikka teed...
  12. Lihased vormi

    Ennetrenni jookide , trennisiseste , peale trenni jookide infot Miks, miks, miks? Toitumine iseenesest on täpselt paigas muidu?
  13. Hinnang treeningkavale seoses eesmärgi ja mahuga

    Et kas oleks vahet, kas sa teed mingit trenni üks nädal teisipäeval ja järgmine nädal kolmapäeval? Ei, sinu keha ei saa aru, mis päev parasjagu on
  14. Archangel'i blogi

    Haha, sellist reaktsiooni ma ootasin
  15. Archangel'i blogi

    Trenni koha pealt ei suuda ma sind kindlasti õpetada. Aga olles 10 päeva klaverit alles mänginud ja suuta mingi algeline impro teha, seda ei suuda just paljud. Lisa nüüd akordinootidele teised pentatoonikas olevad noodid. Duuris on pentatoonikas I II III V VI aste (C-duuri puhul siis CDEGA) ja mollis I III IV V VII aste (a-mollis ACDEG). Samad noodid tegelikult, teoreetiliselt on algusnoot lihtsalt erinev. Praktiliselt pole mingit vahet. Pentatoonika peal improviseerides ei ole võimalik eksida, kõik noodid sobivad väga hästi Jään järgmisi videoid ootama.
  16. Invention blogi

    Otsustasin ka siiski peale pikka mõtlemist alustada blogipidamisega. Olen 26 aastane mees, 187cm pikk, jõusaaliga tegelenud väga valesti ja eesmärgitult päris pikalt. Terve elu olen olnud õrnalt ülekaalus, aastal 2008 ajateenistusse asudes näitas kaal koguni kolmekohalist numbrit. Siiski keskmiselt on ta kõikunud täisealine olles 88-94kg vahel (ja see on/oli siiski rasv ). Esimest korda jõusaali sattusin kuskil gümnaasiumi lõpus, pärast seda oli 5 aastat täielik paus spordist. Kaalu üritasin alandada dieetide ja muu sellisega, mitte kordagi edukalt. Uuesti jõusaali sattusin kuskil 2009 aasta talvel ning käisin seal lausa 3 kuud ning sama kordus ka järgmisel ning ülejärgmisel aastal. Kuna ma ei teadnud mitte kõige vähematki toitumisest ega treeningust, ei olnud ka tulemusi. Seega väga pikalt seal vastu ei pidanud ning alati tundus hea idee minna jälle dieedile. Väga lihtne oli enesepettusega tegeleda - talvel jõusaalis käies mõtlesin, et hakkan parem kevadel dieeti pidama ja olles olnud mõni nädal dieedil mõtlesin, et hakkan hoopis sügisest jõusaalis käima. Kuna see suvi pidasin pulmad, siis võtsin eelmisel sügisel vastu otsuse, et selleks päevaks olen oma elu parimas vormis. Ja see õnnestus. Alustasin treeninguga 01.10.2012 89kg pealt ning juuni alguses näitas kaal koguni 71-72kg. Kaal oli küll üsna madal, aga siiski täiesti kuivaks veel keha ei saanud. Mis oli muutunud võrreldes varasemate katsetustega jõusaalis oli see, et esiteks oli mul treener, kes mind juhendas ja kellelt sain nõu ning teiseks lugesin ka kodus päris palju toitumise/treeningu kohta. Väga palju infot on saadud ka siitsamast foorumist. Nüüdseks olen jõutreeningust täielikus sõltuvuses. Kogu eelmisel hooajal jäi vahele ainult 1 nädal trenni, kuna olin korralikult haige ja ei saanud voodistki välja. Sel nädalal alustasin oma massiperioodi. Peale pulmareisi tõusis kaal 75kg-ni ning sellest nädalast alustasin ka kreatiini manustamist ja kaal näitas üleeile 78kg. Täpsemalt räägin treeneriga selle hooaja eesmärgist ülehomme ning saan ka uue treeningkava. Hetkel on plaan kosuda nädalas 500g võrra. Toitun hetkel minimaalselt 3100 kalorit päevas. Kui kreatiini laadimine läbi saab, saan kontrollida, kas see on paras kogus selliseks kaalutõusuks. Ehk kannatab minna 90 kiloni enne, kui alustada dieediperioodi, samas väga palju pekki ei ole enam soovi koguda. Kogu tsükkel peaks lõppema mai lõpus, et taaskord hoida suvel kaalu ja ehk järgmisest sügisest uuesti alustada/jätkata. Vaevalt, et hakkan siia iga trennijärgselt oma seeriaid ja kordusi üles kirjutama. Pigem kord nädalas kaalu- ja muud numbrid. Vormipilte panen võibolla siis, kui asi hakkab jumet võtma Nüüd igatahes trenni!
  17. Invention blogi

    Pole terve igaviku siia kirjutanud. Eelmise nädala alguses sai eelnev kava läbi. Väga raske oli ja keha oli ikka konkreetselt süsi lõpuks. Seepärast tegin ka korraliku 6-päevase puhkeperioodi. Raskused tõusid päris korralikult selle kuu jooksul. Kui kava alguses tegin kükke 6 kordust maksimaalselt 85kg, siis lõpuks tõusis see 95kg peale. Jõutõmme vastavalt 90kg->110kg. See nädal alustasin maksimaalse jõu kavaga, mida teen aasta lõpuni. Tegin ka isikliku rekordi kükis, kui tegin seeriaid juba 100kg'ga. Tean, et see pole mingi eriline raskus siin keskkonnas, aga endal oli küll hea tunne lükata üles kolmekohaline number Ehk suudan kolme nädala pärast teha ühe korduse 110kg, vähemalt lootus on selline. Peale toitumise korrigeerimist on kaal lõpetanud tõusmise ja minimaalselt isegi langenud. Tundub, et praegu olen õigel teel, seega jätkan, mida teen. Nagu ikka, on detsember muusikutele metsikult kiire aeg, aga kuna saan trenne teha hommikuti, siis pole hetkel ohtu, et mingi trenn vahele peaks jääma. Ilusat jõuluaega kõigile!
  18. Pistik voolovõrku ja trenn ongi tehtud!

    Kas see polnud mitte Imre, kes mõned kuud tagasi seda proovis ja ütles, et võttis korralikult võhmale?
  19. Priibe Blogi

    Kuidas piparkoogi puding on? Pean ka varsti uue paki järele minema, aga maitseid on nii palju juurde tulnud, et raske valida.
  20. M: talumunad, küülikuliha

    0,15g on jah üsna mikroskoopiline A no mis siin ikka norida, ju vast on mõeldud 15g
  21. Ei saa aru, miks ei teki lihasmassi

    Jah, aga ei saa eeldada, et eelneva treeningstaažita (või valega) on võimalik kohe 100kg rinnalt suruda. Tuleb alustada ikkagi endale jõukohaste numbritega.
  22. Sügiskülv ajab segast

    Kahe käega poolt. Aga see "thumbs up"-i piiramine tema puhul on küll igati õigustatud EDIT: Suht pull oleks teada, kes Sügiskülvi postidele thumbs up'e viskab. Mingi varikonto?
  23. Ei saa aru, miks ei teki lihasmassi

    Nii, järjekordne korralikult sööja. Too välja oma toitumine
  24. Reputatsioonipunktid

    Hea idee!
  25. toidulisand valk

    Sa oled viimase nädalaga selle "hea/halva postituse" mõtte konkreetselt ära solkinud toppides kõigile +1'sid. Ja sa ei saa aru, miks sa nii palju negatiivseid hääli saad? Sest sa ajab täiesti mõttetut, vale, seosetut ila suust välja. Sellepärast. Nõnda. Selline mõttekäik siis.
×